نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

***(مشاوره)***

***(مشاوره) ***
سلام به همگی
این پست رو واسه این گذاشتم که بچه ها بتونن برای انتخاب واحد با هم مشورت کنن.مثلا سوالاتی در مورد اینکه فلان درس چجوریه؟سخته یا نه؟سبک سوالات امتحانیش چجوریه؟کتابش چند صفحه ست؟کدوم فصلا مهمترن و بیشتر سوال ازش میاد و ...


*فقط نکته مهم اینه که در این پست قرار نیست فقط اعضای این وبلاگ به سوالات جواب بدن و هر کی که درسی رو پاس کرده میتونه دیگران رو توی این پست راهنمایی کنه و نظر خودشو بگه.

روال کار اینجوریه که هر کس در مورد درسی مشاوره میخواد اسم درس رو+سوال خودش رو در این پست  مینویسه و من برای اون درس یه عنوان درست میکنم تا دیگران بتونن توی بخش نظرات اون عنوان بچه ها رو راهنمایی کنن...

اگه یه کم مبهمه اشکال از توضیحات منه وگرنه چیز سختی نیست

راستی نظرات رو هم بدون نیاز به تایید کردم تا سرعت کار بالاتر بره

***هر کسی که نظری میده یه اسم(مستعار) ثابت برای خودش داشته  باشه تا شناخت بهتری از سلیقه و دیدگاه های همدیگه داشته باشیم

شاید بعدا یه سایت جدا برای این موضوع درست کردیم

نظرات و پیشنهاداتتون رو همین جا بگید...ممنون

Pouyan

نظرات 9 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام
خوبید؟
اگه میشه در مورد برنامه ریزی تولید و تحلیل سیستم هم یه تاپیک بذارین برای مشاوره...

p
سلام
مرسی-قربونت
حتما

مسعود جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام
یه سوال
من 100 واحد رو پاس کردم و الان پروژه رو برداشتم
چه جوریه ؟ مثل پایان نامه دفاع و پاورپوینت و اینا میخواد یا نه فقط روی موضوعی که میدن باید تحقیق کنیم و حالا درقالب یه مقاله ای چیزی بدیمشون؟
کلا من میخوام یه چیز نمره بیار باشه به نظرتون چه کار کنم بردارمش یا نه؟ کارآموزی و عوامل انسانی رو هم برداشتم.
چون تا پس فردا بیشتر وقت انتخاب واحد نیست

پویان
سلام
تا اونجایی که من میدونم پایان نامه انقدر که فکر میکنی ساده نیست.با هماهنگی استاد یه موضوع انتخاب میکنی(معمولا استاد خودش یه موضوع بهت میده) بعد باید بری در موردش تحقیق کنی و ... آخر هم باید اینو به صورت کتاب در بیاری و پرینت بگیری.(همون صحافی) پایان نامه حدود 100 صفحه هست که با این قیمت کاغذ و ... خودت حساب کن چقدر پیاده میشی.ولی من خودم به شخصه 99%پایان نامه رو میگیرم

نمره هم معمولا بد نمیدن.
راستی تحویل پایان نامه هم استاندارد خودش رو داره.اندازه فونت،نوع فونت،فاصله از 4 طرف صفحه و ...

علیرضا عابدی دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

راستی یادم رفت این درس کنترل پروژه چی میشه تو تابستون پاسش کرد یا نیاز به کلاس داره؟
در کل چجور درسیه؟

pouyan
سلام
اینو من ترمها پیش پاس کرده بودم.ولی کلا 20 درصد کتاب هم نخونده بودم.کتابم سفید بود!
فقط میتونم بگم درس مهمیه
بچه ها کمکت میکنن

علیرضا عابدی دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

داش پویان یه مشاوره میخواستم در مورد درس سیستم های اطلاعات مدیریت. میخواستم بدونم میشه تو تابستون پاسش کرد یا نه؟
خوندنیه یا فرمولی؟
حجمش چقدره؟
در کل سخته یا راحت؟
مرسی.

Pouyan
سلام
شرمنده داداش
من این درس رو پاس نکردم متاسفانه

سیما یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

با سلام
لطفا در مورد درس اصول مدیریت وسازماندهی مشاوره بدهید اخه تابستان می خواهم با خلاقیت وکار افرینی بردارم که جمعا میشه 6 واحد.
با تشکر

Pouyan
سلام
الان تاپیکشو درست میکنم

سیما شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ


ICDL
لطفا کسانی که مدرک شان تایید شده ادرس و اسم موسسه در تهران را بنویسند تا ما هم ثبت نام کنیم. من هر اموزشگاهی رفتم ساعات دوره کمتر از 100 ساعت بوده و یکی از شرایط پذیرش مدرک درج ساعت حداقل 100 ساعت می باشد.
با تشکر

سلام
۱۰۰ساعت؟؟؟؟؟؟؟
فکر نمیکنم یکی از شرایط پذیرش مدرک درج ساعت حداقل 100 ساعت باشه.ما که مدرکو دادیم به رئیس آموزشمون و همچین حرفی نزد...
مال ما فکر نکنم ۱۵ ساعت هم شده باشه!
با صد ساعت میدونی میشه چکار کرد؟
فکر نکنم اینجوری که شما میگین باشه.فقط یه مدرک بدیم بهشون کافیه...

shadi دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

آشنایی با قانون اساسی
سلام میخام این درسو توی تابستون وردارم.بنظرتون چجور درسیه؟اگ اونایی ک پاس کردن مشاوره بدن ممنون میشم.

سلام-یه پست جدید واسش باز کردم

سجاد جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

فکر و ایده بسیار جالبیه

ممنون

... پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

خیلی ایده خوبی هست.
امیدوارم بچه ها مشارکت کنن.

مرسی-من هم امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد