نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

مبانی کارآفرینی(مشاوره)

مبانی کارآفرینی(مشاوره)

سلام به همگی

من میخوام درس مبانی کارآفرینی رو توی تابستان وردارم...چه جور درسیه؟سوالاهش معمولا سخت میاد یا نه؟

اونایی که پاس کردن یه مشاوره به من بدن ممنون میشم

نظرات 9 + ارسال نظر
الینا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ

کتابش عوض شده این ترم من داشتم و متاسفانه افتادم البته من ۴ امتحان تو۲ روز داشتم استاتیک و فرایند تولید...استاتیک ۱۷شدم اینو افتادم باید حفظیاتت خوب باشه

pouyan
سلام-البته زمان ما کتابش ساده بود-الانو نمیدونم-موفق باشید

سیما یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام
نمونه سوالات مبانی کارافرینی نیمسال دوم89-90 و91-90 و تابستان90 که در سایت گذاشتید مربوط به رشته علوم اجتماعی است و مال مهندسی صنایع نیست.
لطفا کسانی که ترم پیش این درس را داشتند چک کنند که ایا همین نمونه سوالات را امتحان دادند یا نمونه سوال مهندسی صنایع را.
با تشکر

منا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ق.ظ

اصلا راحت نیست.من ترم پیش داشتم به من گفته بودن نخونده پاس میکنی.ما ک ۲ دور خر خونی کردیم شدیم ۷.هیچ ربطی به نمونه سالای قبلی نداشت.البته کتابش همش داستانه اما سوالاش ........؟

سجاد سلطانی
درسش که خیلی راحته فقط بلد نیستن چه طوری سوال طرح کنن.
اکثر دوستان این درس رو در طول ۲ یا ۳ ترم پاس میکنن و این هم همش به خاطر اشتباه در کلید سوالات هستش که متاسفانه از طرف دانشگاه اتفاق می افته

مسعود سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

منم همین فکرو میکنم
تا میشه تاخیر بیافته توش بهتره
سر کلاس هم یه میانترمی الکی میگیری راحت

مسعود سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

بابا این ترم که همه ازش مینالن
هر ترم میگن کد سری سوالش اشتباه میشه
چه کار کنم تابستون بگیرم؟
حجمش هم میگن زیاده که...
البته آش کشکه خاله س

در کل اگه میانترم داشته باشیم بهتر نیست؟
چون اینجور درسها میشه 6 گرفت..

pouyan
سلام
اون موقع که من پاس کردم کتابش واقعا هلو بود.نصفش هم که داستان و قصه بود.تابستان هم پاس کرده بودم و نمره ی فوق العاده ای هم گرفته بودم.(فکر کنم تابستان قبل بود)
الانو دیگه نمیدونم کتاب چی شد و ...
من بودم این تابستان ورش نمیداشتم.الان اوضاع قاراشمیشه.منبع تازه عوض شده.یه دفعه میبینی باز هم خارج منبع بود و ...
البته این نظر منه-اختیار با خودته

ندا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام
کسی هست پاسخنامه سوالهای 3 سال گذشته رو داشته باشه !

p
سلام
3 ترم هم نه 3 سال؟؟؟

نیمسال اول91-90 با جواب
http://s2.picofile.com/file/7292543545/mabani_karafarini_nimsal_aval_90_91_pasokhname.rar.html

تابستان90 با جواب
http://s2.picofile.com/file/7150519779/karafarini_tabestan90.zip.html

نیمسال دوم 90-89 با جواب
http://s2.picofile.com/file/7238884729/karafarini_2_89_90.zip.html

نیمسال اول 90-89 با جواب
http://s2.picofile.com/file/7113608602/avaal_89_90_ba_pasokhname.rar.html


نیمسال دوم 89-88 با جواب
http://s2.picofile.com/file/7113607953/dovom_88_89_ba_pasokhname.rar.html

دیگه با جواب پیدا نکردم

faeze سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

salam,man in term dashtam.termaye pish kheili asun tar budo mese nmune soala bud vali in term yekam sakht gerefte budan.vali b nazaram baraye tabestun monasebe

salam-kheili mamnoon

سجاد:
خیلی ممنون از نطرتون. منم فکر کنم برا تابستون خیلی بهتر باشه.

فاطمه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

بی نهایت راحت ۲دور بخونی ۲۰ میشی
با آرزوی موفقیت

ممنون-امیدوارم کردی

سجاد جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ

به نظر من در مبانی کارآفرینی یکی از دروسی است که باید تو ترم تابستان پاس بشه. چون نه درس محاسباتی نه مفهومی . حفظی به تمام معنا.
اگه سوالات ۴ دوره قبل رو فول باشی فکرکنم به راحتی بتونی بالای ۱۷ تا ۱۸ بگیری. حالا اگه می خوای بیست بگیری باید کتاب رو نکته به نکته بخونی. حجم کتاب هم که کلا نسبت به کتابهای دیگر می شه گفت خیلی کم و خوبه.

دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد