نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

پیشنهاد شما

پیشنهاد شما

سلام بچه ها

فعلا رئیس وبلاگ پیداش نیست من هم هی دارم وبلاگو تغییر میدم!!!(با عرض پوزش از مدیر اصلی و بقیه ی دوستان)

این قالب به نظرم قشنگه

نظرتون رو بگید

اگه قالب قشنگتری پیدا کردید پیشنهاد بدید

کلا هم هر پیشنهادی واسه بهتر شدن وبلاگ دارید بگید-ممنون

نظرات 3 + ارسال نظر
'A'.B یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://pulse.yahoo.com/amer.banagar

قهوه که نه ولی گول قالبتو خوردم!
خدا کنه کسی گول قلبتو نخوره!!!

قالب،قلب
سلولهای خاکستری مغزت خوب کار میکنه ها

فاطمه یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ

عالیییه
دستتون درد نکنه

خواهش میکنم

'A'.B یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.spnu.ac.ir


سلام پویان
داشتم نظر میدادم!
که یه دفعه ای دیدم همه چی تغییر کرد!
گفتم خدای من: من کیم؟ اینجا کجاست؟ من اینجا چیکار میکنم؟

با این حال
قالب خیلی جالبیه!
باید منتظر موند و بقیه! هم نظرهاشون رو اعلام کنن!
سپاس

سلام
نکنه اون لحظه قهوه خورده بودی که به زمان جدید وارد شدی!(قهوه تلخ...)
ممنون-لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد