نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

مشاوره خودمانی برنامه ریزی تولید

مشاوره خودمانی برنامه ریزی تولید

سلام

این درس هم یکی از دوستان درخواست کرده بودن-لطفا مشاوره بدید-ممنون 

 

آنچه شما گفته اید 


 

نقل قول از فاطمه 

 

۲ ترم پیش گرفتم تو حذف و اضافه تغییرش دادم  به تعمیرات و نگهداری
با وجود حجم کم  درک مطالبش کمی سنگینه بهتره که درس اختیاری بهتری بگیرید که واسه ترم تابستان بتونید خودتون بخونید
انشاا ... موفق باشید 


 

نقل قول از  ... 

 

@ فاطمه:

خیلی ممنون از پاسختون. تعمیرات و نگهداری که برداشتین چطور بود؟ 


 

نقل قول از فاطمه 

 

خواهش می کنم
تعمیرات و نگهداری از فصل ۱ تا ۷  و ۳ تا فصل آخری فقط خوندنی هست و  هم چنین فصل ۹ و ۱۰ .بقیه فصل ها (۱۱.۱۳.۱۳)هم اگر دقیق بخونی کمی مقدمه آمار و احتمال بلد باشی کاری نداره درسه خوبی هست ولی حجمش زیاده ۱۵ فصله
باید وقته خوبی براش بذاری  


 

نقل قول از فاطمه 

 

دروس اختیاری که برای تابستان خوبه و به نظرم نمره های خوبی میشه ازش آورد درس عوامل انسانی .منابع انسانی و مدیریت استراتژیک .مهندسی ارزش  و برنامه ریزی حمل ونقل(به غیر فصل۴ که مساله داره ولی راحته) و تحلیل سیستم ها یا تجزیه و تحلیل سیتم های اطلاعات هستن که بیشتر جنبه حفظ کردنی دارن
بازم من در خدمتتون هستم اگر سوالی دارید 


نقل قول از شیدا 

 

سلام.من این درس رو دوترم پیش گذروندم کتابش خیلی مزخرفه (چون خیلیهاشو حذف کردن ادم سردرگم میشه)ولی امتحانش خیلی راحته!ولی بهتره این درسها که سوالات تشریحی داره  خودخوان برندارین! 


 

نقل قول از 'A.'B 

 

از همتون ممنونم
به خاطر اینکه
مونده بودم! نیمسال تحصیلی بعدی!
کدوم یکی از این دو درس «نگهداری و تعمیرات» یا «برنامه ریزی تولید» رو بردارم
البته
معیار خودم سختی یا آسونی درس و یا کسب نمره خوب تو این درس ها نبود!
بیشتر دوست داشتم
درسی که بر میدارم در ارتباط بیشتری با یکی از دروس «تحقیق در عملیات 1 بخش حمل و نقل و تخصیص» یا «طرح ریزی واحدهای صنعتی» یا «کنترل پروژه» یا «کنترل موجودی» باشه!
و اینطور که متوجه شدم!
هیچ کدوم یکی از این دو درس در ارتباط زیادی با درس های مورد نظر من نیست! البته به غیر از «نگهداری و تعمیرات» که یه پیش نیازهایی از آمار و احتمالات میخواد! و نمیدونم چرا؟؟؟
به هر حال
از راهنماییاتون واقعا ممنونم
و اگر
درس هایی رو میشناسید که
با دروس مورد نظر من ارتباط خیلی زیادی دارن حتما بهم معرفی کنید! خواهشا!!!
مهم نیست که خیلی سخت باشن یا اینکه بدنمره!!!
کمال تشکر از پویان و فاطمه و شیدا و . . .!!! 


 

نقل قول از فاطمه 

چشم 'A'.B
ولی تعمیرات و نگهداری درس جالبتری هست  
برنامه ریزی تولید یه قسمتایش در مورد کنترل موجودی صحبت می کنه ولی بیشتر تحقیق می کنم بهتون  میگم ولی خداییش تعمیرات و نگهداری  بیشتر به دل می چسبه 


 

نقل قول از فاطمه 

'A'.B سلام
رفتم یه نگاه انداختم بهتره برنامه ریزی تولید بردارین
من به شخصا از برنامه ریزی حمل و نقل خوشم اومد البته به درسایی که شما گفتین ربطی نداره ولی فصل ۴  ش  خیلی جالب هست حجم این فصل زیاد هست اما واسش وقت بذاری خوبه...
 میتونید مشورت کنید با بقیه 


 

نقل قول از عامر 

سلام فاطمه

مثل همیشه حق با شماست!
راستشو بخوای
منم یه نگاهی به نمونه سوالات این دو درس انداختم و به صدق و صحت نظر شما پی بردم!
از اینکه
«نگهداری و تعمیرات» یه مقدمه ای! از آمار و احتمالات میخواد و
«برنامه ریزی تولید» تا حدی مرتبط با درس های «کنترل موجودی»، «کنترل پروژه» و «تحقیق در عملیات» هستش!!!
اما
بازم به حرف های شما فکر میکنم!
شاید جفتشونو با هم برداشتم!!!
بعید میدونم!!!
این در صورتیه که
نخوام «تحقیق در عملیات 2» رو بردارم!!!

و اما بعد . . .
ازتون بی نهایت بی نهایت بی نهایت سپاسگذارم
براتون بهترین ها بهترین ها بهترین ها رو آرزو میکنم
یا حق. 


 

نقل قول از فاطمه 

تحقیق در عملیات ۲ هم درس خیلی جالبی هست
مرسی خیلی خیلی ممنون
موفق باشی عامر 


 

نقل قول از  

برنامه ریزی تولید یکی از اسون ترین درس های صنایع پیام نوره . حذفیاتش خیلی زیاده فقط مشکلش اینجاست که اونایی کهع بر نداشتن ازش بد میگن چون واقعا نفهمیدن درس راجع به چیه و یه سری فرمول عجیب غریب توش دیدن 


 

 نقل قول از ندا 

سلام دوستای خوبم ولی واقعا برنامه ریزی تولید خیلی درس راحت و نمره بگیری هستش اگه نمونه سوالات چند دوره رو بخونی حتما ۲۰میگیرین من که تجربه اش کردم و ۲۰گرفتم

 نقل قول از امین
برا کسی که تحقیق 1و 2 رو خوب بلد باشه پیشهاد میکنم و میتونه یه نمره بالای 18 رو بگیره ولی برا کسی که وضع تحقیقش خوب نیست برنداره بهتره...

با تشکر از مشاوران محترم

نظرات 19 + ارسال نظر
کوثر سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:44 ق.ظ

کل امتحان تعمیرات از نمونه سوالاته برای همین خیلی اسونه

shadi چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام دوستان
من اینترم در برنامه ریزی تولید رو خودخوان برداشتم،
میشه کمکم کنید و راهنماییم کنید چجوری بخونمش؟
اگر جزوه ی این درس رو هم برام بذارید ممنون میشم.

سجاد سلطانی:
اگه جزوه ای به دستمون برسه حتما در اختیارتون قرار میدیم.

امین یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

برا کسی که تحقیق 1و 2 رو خوب بلد باشه پیشهاد میکنم و میتونه یه نمره بالای 18 رو بگیره ولی برا کسی که وضع تحقیقش خوب نیست برنداره بهتره...

ندا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام دوستای خوبم ولی واقعا برنامه ریزی تولید خیلی درس راحت و نمره بگیری هستش اگه نمونه سوالات چند دوره رو بخونی حتما ۲۰میگیرین من که تجربه اش کردم و ۲۰گرفتم.

خیلی ممنون از نظرتون

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

برنامه ریزی تولید یکی از اسون ترین درس های صنایع پیام نوره . حذفیاتش خیلی زیاده فقط مشکلش اینجاست که اونایی کهع بر نداشتن ازش بد میگن چون واقعا نفهمیدن درس راجع به چیه و یه سری فرمول عجیب غریب توش دیدن

عامر یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ http://pulse.yahoo.com/amer.banagar


یه درخواست از مهندس پویان!
لطفا اگر برایتان مقدور است!
یه مشاوره خودمانی از درس «تحقیق در عملیات 2» در سایت قرار دهید!
گویا
استاد فاطمه تجربه های فراوانی نیز در این درس دارا میباشند!
تا فرصت هست!
باید از تجربه های این اساتید بزرگوار به نحو احسن استفاده کرد!
خواهشا . . .

مهندس پویان رو خیلی قشنگ اومدی!
استاد فاطمه هم خیلی خوب اومدی!
بــــــــــــــــــــلــــه بــــــــــــــــــــــــــلــــه تا فرصت هست...

ماموریت انجام شد!

فاطمه جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

تحقیق در عملیات ۲ هم درس خیلی جالبی هست
مرسی خیلی خیلی ممنون
موفق باشی عامر

عامر جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ http://pulse.yahoo.com/amer.banagar

سلام فاطمه

مثل همیشه حق با شماست!
راستشو بخوای
منم یه نگاهی به نمونه سوالات این دو درس انداختم و به صدق و صحت نظر شما پی بردم!
از اینکه
«نگهداری و تعمیرات» یه مقدمه ای! از آمار و احتمالات میخواد و
«برنامه ریزی تولید» تا حدی مرتبط با درس های «کنترل موجودی»، «کنترل پروژه» و «تحقیق در عملیات» هستش!!!
اما
بازم به حرف های شما فکر میکنم!
شاید جفتشونو با هم برداشتم!!!
بعید میدونم!!!
این در صورتیه که
نخوام «تحقیق در عملیات 2» رو بردارم!!!

و اما بعد . . .
ازتون بی نهایت بی نهایت بی نهایت سپاسگذارم
براتون بهترین ها بهترین ها بهترین ها رو آرزو میکنم
یا حق.

فاطمه پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

'A'.B سلام
رفتم یه نگاه انداختم بهتره برنامه ریزی تولید بردارین
من به شخصا از برنامه ریزی حمل و نقل خوشم اومد البته به درسایی که شما گفتین ربطی نداره ولی فصل ۴ ش خیلی جالب هست حجم این فصل زیاد هست اما واسش وقت بذاری خوبه...
میتونید مشورت کنید با بقیه

فاطمه چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

خواهش میشه
دشمنتون شرمنده.....

'A'.B چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://pulse.yahoo.com/amer.banagar

چشمت بی بلا فاطمـه
شرمنده می کنی . . .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ

فاطمه خانم و شیدا خانم، بابت راهنمایی های خوبتون خیلی ازتون ممنونم.

فاطمه سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

چشم 'A'.B
ولی تعمیرات و نگهداری درس جالبتری هست
برنامه ریزی تولید یه قسمتایش در مورد کنترل موجودی صحبت می کنه ولی بیشتر تحقیق می کنم بهتون میگم ولی خداییش تعمیرات و نگهداری بیشتر به دل می چسبه

'A'.B سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://pulse.yahoo.com/amer.banagar

از همتون ممنونم
به خاطر اینکه
مونده بودم! نیمسال تحصیلی بعدی!
کدوم یکی از این دو درس «نگهداری و تعمیرات» یا «برنامه ریزی تولید» رو بردارم
البته
معیار خودم سختی یا آسونی درس و یا کسب نمره خوب تو این درس ها نبود!
بیشتر دوست داشتم
درسی که بر میدارم در ارتباط بیشتری با یکی از دروس «تحقیق در عملیات 1 بخش حمل و نقل و تخصیص» یا «طرح ریزی واحدهای صنعتی» یا «کنترل پروژه» یا «کنترل موجودی» باشه!
و اینطور که متوجه شدم!
هیچ کدوم یکی از این دو درس در ارتباط زیادی با درس های مورد نظر من نیست! البته به غیر از «نگهداری و تعمیرات» که یه پیش نیازهایی از آمار و احتمالات میخواد! و نمیدونم چرا؟؟؟
به هر حال
از راهنماییاتون واقعا ممنونم
و اگر
درس هایی رو میشناسید که
با دروس مورد نظر من ارتباط خیلی زیادی دارن حتما بهم معرفی کنید! خواهشا!!!
مهم نیست که خیلی سخت باشن یا اینکه بدنمره!!!
کمال تشکر از پویان و فاطمه و شیدا و . . .!!!

شیدا سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام.من این درس رو دوترم پیش گذروندم کتابش خیلی مزخرفه (چون خیلیهاشو حذف کردن ادم سردرگم میشه)ولی امتحانش خیلی راحته!ولی بهتره این درسها که سوالات تشریحی داره خودخوان برندارین!

فاطمه سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

دروس اختیاری که برای تابستان خوبه و به نظرم نمره های خوبی میشه ازش آورد درس عوامل انسانی .منابع انسانی و مدیریت استراتژیک .مهندسی ارزش و برنامه ریزی حمل ونقل(به غیر فصل۴ که مساله داره ولی راحته) و تحلیل سیستم ها یا تجزیه و تحلیل سیتم های اطلاعات هستن که بیشتر جنبه حفظ کردنی دارن
بازم من در خدمتتون هستم اگر سوالی دارید

فاطمه سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ

خواهش می کنم
تعمیرات و نگهداری از فصل ۱ تا ۷ و ۳ تا فصل آخری فقط خوندنی هست و هم چنین فصل ۹ و ۱۰ .بقیه فصل ها (۱۱.۱۳.۱۳)هم اگر دقیق بخونی کمی مقدمه آمار و احتمال بلد باشی کاری نداره درسه خوبی هست ولی حجمش زیاده ۱۵ فصله
باید وقته خوبی براش بذاری

... دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

@ فاطمه:

خیلی ممنون از پاسختون. تعمیرات و نگهداری که برداشتین چطور بود؟

فاطمه دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

۲ ترم پیش گرفتم تو حذف و اضافه تغییرش دادم به تعمیرات و نگهداری
با وجود حجم کم درک مطالبش کمی سنگینه بهتره که درس اختیاری بهتری بگیرید که واسه ترم تابستان بتونید خودتون بخونید
انشاا ... موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد