نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

تحقیق در عملیات2(مشاوره)

تحقیق در عملیات2(مشاوره)

سلام به همگی

تحقیق در عملیات 2 چجور درسیه؟

باید  رو خوب بلد باشبم تا بتونیم از پس این درس بربیایم؟

مباحثش چقدر شبیه تحقیق در عملیات1 هست؟

ممنون 

 

نظرات شما دوستان 


 

نقل قول از عامر 


تا اونجایی که من یادمه!!!

سر «تحقیق در عملیات یک» مصیبت ها کشیدیم!
نه جزوه درست درمونی داشتم نه کتاب با سر و سامونی!
اونم از وضع امتحان که بعضی از سوال ها عینا از تست های آخر کتاب اومده بود و من با اینکه نفهمیدشون ولی تونستم حفظشون کنم!!! ((نمره قبولیمم رو تا حدی مدیون به همین تست ها هستم)) و بعضی از تست ها هم که عینا از سوالات ارشد اومده بود! و ما هم چشمامونو بستیم و همه رو زدیم «ج» طبق بند جیم! ((البته به چند تاییش درست شد!!!)) و باقیمونده تست ها رو هم که میشه گفت تعدادشون به مجموع انگشتان دو دست هم نمیرسید رو با سواد بی سوادیمان سرسری حلیدیم!
خلاصه اینکه یه نمره 15 یا 16 ای در کارنامه ما ثبت شد!!!

اما در
درس «تحقیق در عملیات 2» که شنیدم به نسبت سخت تر از درس قبلیشه و جزو دروس اختیاری محسوب میشه!
و از اونجایی که مهندسین صنایع عزیز پیام نوری یه مهندس صنایع به معنای واقعی هستند برای بالا بردن راندمان معدلشان این درس رو بر نمیدارند!
برای مثال
ترم پیش که این درس رو برداشتم
من به همراه یکی از دوستانم که به اجبار من موافق به برداشتن این درس شد! در مجموع دو نفر طلایه دار این درس در دانشگاهمان شدیم و در پایان ترم نیز مجبور به عقب نشینی!!! یکیمان به صورت رسمی استعفا ((حذف اضطراری)) و دیگریمان که خود بنده باشم به صورت غیر رسمی ((غیبت در جلسه امتحان)) !!!
با این اوضاع و احوال
نه کلاسی!!!‌ ((به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان))
نه جزوه ای!!! (( حداقل همان بی سر و سامانش))
نه کتاب خودخوانی!!! ((گمانم این کتاب معرفی شده از سوی پیام نور یک استاد کامل در حد خودش میخواهد!!!))
و نه یاری برای یاری در این جنگ پیام نوری!!!

و اما بعد . . .
خواهشا اگه یه جزوه درست درمونی دارین! که قابلیت ارسال شدن به اینترنت را داشته باشد و همچنین دریافت! و یا اینکه اگر دستنویس باشه ((ترجیحا خوش خط!!!)) بنده حاضرم هزینه های «کپی«، «پست سفارشی»، و «حق الزحمه!!!» را یکجا نقدا و به صورت آنی به شماره حسابتان در هر شهر!!! تقدیم نمایم!!!
منتظرما . . .
 


 

نقل قول از فاطمه 

سلام به همگی
نمازو و روزه هاتون قبول باشه
اینحور که یادمه درس تحقیق ۱ و ۲ رو پشت سر هم گرفتم ۲ ترم متوالی
و اینکه مثه عامر ما هم استادی درستو حسابی اون موقع واسه این درس نداشتیم  که بعد ما از شانسه بدمون به یه استاد گلی این درسو ارایه دادن بگذریم....
سختی این درس اوایلش هست  فصل ۱ و ۲
گفتین که باید تحقیق ۱ خوب بدونیم به نظر من نه در حد خیلی خوب در حد جدول سیمپلکس تحقیق ۱ خوب بدونیو و یه کلیاتی از ۱ بدونی کفایت می کنه و بیشتر هم به درد فصل ۱ و ۲ میخوره و نا گفته نمونه بیشتر سوالا رو  از خود مثال کتاب طرح می کنن که باز هم نمیشه به این اکتفا کرد چون پیام نوره!!!!!....
قسمت آخر  به نظرم بیشتر جنبه حفظ کردنی هست فرمول حفظ می کنی حل میشه مسایل
این درس هم مثه سایر دروس اختیاری  وقت گیر هست
ان شاالله همگی از جمله عامر هم موفقو پیروز باشید و دیگه غیبت نکنه سر جلسه!! پسر خوب چرا غیبت می کنی ...
ای بابا یا می پاسی یا دیگه خدای نکرده....
پسرااااا که شیرن... عججججججججببببببببب!!!!!!!!!!
با آرزوی بهترینها برای همگی دوستان
پیروز باشید 


 

بقیه مشاوره هم که مربوط به شعر و ادبیات بود 

منتظر شما هستیم.

نظرات 15 + ارسال نظر
حاج رضا سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام
اگه تحقیق 1 رو پاس کردید بدانید و آگاه باشید که تحقیق 2 به مراتب آسون تره و راحت تر پاس میشه. به هیچ عنوان گول شایعات رو نخورین، اکثر بچه ها چون تحقیق 1 خیلی براشون سخت بوده با خودشون میگن دیگه تحقیق 2 چه غولیه!!! ولی مطمئن باشید تحقیق 2 آسون تره.
اول از همه اینکه کتابی که به عنوان منبع معرفی شده فوق العاده مزخرفه. اکثر بچه ها مشکلشون از همین بابته. ولی چاره ای نیست، چون جزوه یا کتاب دیگه ای برای بچه های پیام نور قابل استفاده نیست (همونطور که همه تون می دونین طراحان سوال در پیام نور شدیدا به منابع معرفی شده وفادار هستن!!)

فصل اول رو تا آخر صفحه 24 بخونید. سخت نیست، ولی کتاب خیلی بد توضیح داده، باید سعی کنین از روی مثال ها بفهمین چی گفته. از اونجا به بعدش نیاز داره که به سیمپلکس مسلط باشین. اگه مثل من سیمپلکس رو فراموش کرده بودین و حوصله هم نداشتین که برگردین و بخونین، بقیه فصل رو بیخیال بشین، معمولا بقیه ش نمره زیادی تو امتحان نداره.

فصل دوم خیلی مهمه، اگه همینطوری که میگم بخونین به احتمال بالای نود درصد جواب می گیرین:
- از اول فصل تا آخر "مسئله کوله پشتی" رو بخونید. اینم مثل فصل قبل سخت نیست، فقط کتاب بد توضیح داده.
- سه بخش بعدی فصل رو نخونین ("مسئله تخصیص یک منبع"، "مسئله تخصیص چند منبع" و "تابع هدف به صورت حاصل ضرب"). این سه بخش خیلی سخته و ازش هم سوال نمیاد.
- قسمت های مربوط به "قابلیت اطمینان" (بخش 2.3.1 و 2.3.2 و 2.3.3) فوق العاده ساده ست، حتما حتما بخونین. معمولا هم یکی از سوالات تشریحی از همین بخش میاد که فوق العاده آسونه و نمره یک سوال تشریحی رو به سادگی می گیرین.
- "روش کلی محاسبه تعداد ماشین آلات" هم که ادامه همون بحث قابلیت اطمینانه، هیچ چیز اضافه نداره.
- "برنامه ریزی خطی و غیر خطی اعداد صحیح" (بخش 2.3.6) هم چیزی نداره ولی خیلی خیلی مهمه، حتما بخونین.
- بقیه این فصل رو اصلا نگاه هم نکنین. هم خیلی سخته هم هیچ وقت ازش سوال نمیاد.

فصل چهارم (تئوری شبکه ها) هم خیلی خیلی آسونه. حتما بخونین.

فصل ششم (تئوری بازی ها رو خودم نرسیدم بخونم، نظر خاصی ندارم، ولی ظاهرش به نظر سخت میومد. نمره زیادی هم نداره معمولا.

فصل هفتم (تئوری تصمیم گیری) هم خیلی آسونه. از اول فصل تا ابتدای بحث "برنامه ریزی سلسله مراتبی AHP" رو کلا نادیده بگیرین! هیچ اهمیتی نداره و هیچ وقت هم ازش سوال نمیاد. ولی از AHP تا آخر فصل رو کامل بخونین. خیلی آسونه و خیلی هم سوال میاد ازش. این بخش هم معمولا یکی از سوالات تشریحی رو به خودش اختصاص میده و یک نمره خوب دیگه هم از اینجا می گیرین.

فصل هشتم (تئوری صف) هم آسونه. از اول "مشخصه های سیستم صف" (بخش 8.1.3) تا آخر "مدل تک کاناله با زمان سرویس دهی ثابت" (بخش 8.1.12) رو بخونید. کلا 7-8 تا فرموله که باید حفظ کنین. بقیه فصل رو هم کلا نخونین که ازش سوال نمیاد.


و اما توصیه های مهم:
1. تو این بخش هایی که گفتم حتما حتما مثال های کتاب رو حل کنین. 90 درصد سوالات تشریحی و 70 درصد تست ها یا عینا مثال های کتاب هستن یا فقط عدداش عوض شده!
2. فصل های کتاب کاملا مستقل از هم هستن، اگه وقتتون کم بود از فصل های آسون شروع به خوندن کنید.
3. یه تعداد کمی سوال های حفظی (غیر مسئله) هم تو امتحان میاد که با مطالعه نمونه سوالات 4 ترم آخر تقریبا همه شو می تونین جواب بدین. بیخود تو کتاب وقتتون رو روی حفظیات نذارین.

'A'.B چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://pulse.yahoo.com/amer.banagar

سلام
کنار آب و پای بید و طبع شعر و یاری خوش ... معاشر دلبری شیرین و ساقی گلعذاری خوش
عروس طبع را زیور ز فکر بکر می‌بندم ... بود کز دست ایامم به دست افتد نگاری خوش!!!

ولی خودمونیما . . .
مشاوره یا مشاعره!

شیرازم آرزوست . . .
شاید شمال ما به شیراز شما نرسه!
اما شادی و شور و شعف رو برای شما به ارمغان میاره!
خوشحال میشیم تشریف بیارین . . .

اینم از نظر آخر . . .
ممنون از همدردیهاتون!
شرمنـده از زحمتامـون!
با آرزوی پیروزی و تندرستی
و در آخر . . . خدا نگهدار
نکته ناسنجیده گفتم دلبرا معذور دار ... عشوه‌ای فرمای تا من طبع را موزون کنم
زردرویی می‌کشم زان طبع نازک بی‌گناه ... ساقیا جامی بده تا چهره را گلگون کنم.

فاطمه چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ

روحیه لطیف و شاعرانه رو

سحر با باد می‌گفتم حدیث آرزومندی ... خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی
دعای صبح و آه شب کلید گنج مقصود است ... بدین راه و روش می‌رو که با دلدار پیوندی
قلم را آن زبان نبود که سر عشق گوید باز ... ورای حد تقریر است شرح آرزومندی
الا ای یوسف مصری که کردت سلطنت مغرور ... پدر را بازپرس آخر کجا شد مهر فرزندی
جهان پیر رعنا را ترحم در جبلت نیست ... ز مهر او چه می‌پرسی در او همت چه می‌بندی
همایی چون تو عالی قدر حرص استخوان تا کی ... دریغ آن سایه همت که بر نااهل افکندی
در این بازار اگر سودیست با درویش خرسند است ... خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی
به شعر حافظ شیراز می‌رقصند و می‌نازند ... سیه چشمان کشمیری و ترکان سمرقندی





دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس ... نسیم روضه شیراز پیک راهت بس
دگر ز منزل جانان سفر مکن درویش ... که سیر معنوی و کنج خانقاهت بس
وگر کمین بگشاید غمی ز گوشه دل ... حریم درگه پیر مغان پناهت بس
به صدر مصطبه بنشین و ساغر می‌نوش ... که این قدر ز جهان کسب مال و جاهت بس
زیادتی مطلب کار بر خود آسان کن ... صراحی می لعل و بتی چو ماهت بس
فلک به مردم نادان دهد زمام مراد... تو اهل فضلی و دانش همین گناهت بس
هوای مسکن ملوف و عهد یار قدیم... ز ره روان سفرکرده عذرخواهت بس
به منت دگران خو مکن که در دو جهان ... رضای ایزد و انعام پادشاهت بس
به هیچ ورد دگر نیست حاجت ای حافظ ... دعای نیم شب و درس صبحگاهت بس





به به به طبع شاعری هم که بله دیگه
دوست داشتم غزل ها رو کامل کنم و تقدیم کنم به شما البته با کمی دیگه.....
چشم این روزا هر جور شده باید به زیارت لسان الغیب و سعدی برم و پیغام شما رو برسونم
تشریف بیارین شیراز
در خدمتتیم
موفق باشی

'A'.B چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ق.ظ http://pulse.yahoo.com/amer.banagar


خدا رو شکر . . .
میگن دعای شب زنده دارها خوب مستجاب میشه! مخصوصا تو این شب ها!
~~~
به هیچ ورد دگر نیست حاجت ای عامر***دعای نیم شب و درس صبحگاهت بس!
~~~
دعای صبح و آه شب کلید گنج مقصود است***بدین راه و روش می‌رو که با دلدار پیوندی!
~~~
یه دعا هم برای ما بکنین تا به صراط مستقیــم هدایت بشیم!
از این بلاتکلیفی در بیایم و بریم سر یه کار درست و حسابــی!
یا یه دانشجو به معنای واقعی! یا یه کاره ای به معنای واقعی!
راستی . . .
به حضرت حافظ سلام گرم بنده را برسونید و بگین یه بوسه طلبش!
این شب ها بدجوری هوای حافظ کردم! وقتی باشه بیام زیارتش!

فاطمه سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

نه خوبی از خودتونه نفرمایید تو رو خدا
به نظرم این جوره که حقیقت هم داشت
از افتخاراتتون که نام می بردین داشتم نا امید میشدم از گفته های خودم که یهو چشمم به معدل ۱۷.۵ افتاد آفرین بر شما
نه شایسته تعریفو تمجید هستی
در جواب سوالتون بله
با توفیق پروردگار مهربان که لطفه بی انتهاش همیشه شامل حالمون هست...
بالاخره سختی رو باید تحمل کرد من چه شبهاییو که فراموش نمی کنم شب زنده داری کردم واسه اینکه یه جوری سر و ته کتابو بهم بیارم که خدا هم تلاشمو هیچ وقت بی جواب نمیذاره و تا الانش صد هزار مرتبه شکر
موفق شاد و پیروز باشید عامر و پویان

'A'.B سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ http://pulse.yahoo.com/amer.banagar

چقدر شما خوبی
که همه رو خوب میبینید!
براتون آرزوهای خوبی دارم خانم مهندس!
و اما بعد . . .
جدا اینطور نشون میده!
که من خوب و درسخون و پرتلاش هستم!
در راستای افتخارات پویان عزیز من هم باید این افتخارات زیر رو متذکر بشم:
1- ترم یک مشروط با معدل 10
2- ترم دو رد آز فیزیک با نمره 8
بازم بگم . . .
البته نتونستم از این افتخارات به خوبی پاسداری کنم طوریکه ترم پیش معدل ننگین 17.5 رو در کارنامه ثبت کردم!
شرمنده . . .
راستــی . . .
شما به همراه درس خوندن، کار هم میکنید!؟
اگه آره! چطور به این خوبی هر دو رو با هم پیش می برید!؟

فاطمه سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام به همگی دوستان
قبول حق باشه هم چنین شما
ان شاا... که همگی خوب هستین؟
بله درسته یا باید شغلت شیراز باشه یا یا یا.... اینم مزاح بود دیگه
راستی گفتی من شب و روز ندارم؟؟؟ نه بابا
هر از گاهی نت هم میایم این روزا که ماه رمضان هست بیشتر میام چون وقتم آزادتره وساعتا.... بذار راحتت کنم ...کارم کمتره
همیشه پیروز و شاد باشید
با آرزوی موفقیت جناب مهندس
ولی خودمونیما خیلی تلاش می کنی
ان شا الله که موفق و پیروز باشی
شاد زی پسر خوب و شجاع درسخون

عامر سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ http://pulse.yahoo.com/amer.banagar

و علیکم السلام و رحمة الله و برکاته علی البــویان و الفاطمه
نماز روزه هاتون قبول . . .

پویان جان ممنون از اینکه به فکر مایی!
یعنی شما اینقدر کلاس دارید که به صورت تصادفی میرین توی کلاس های درس توزیع میشین!!!
توزیع تصادفی یکنواخت با متغیر تصادفی گسستتم بشر!!!

و اما بعد . . .
که جزوه ندارین!
یا جزوه نمیدین؟

آخه دختر خوب! من اگه بخوام مهمان پیام نور استان فارس بشم! اونم من ِمازندرانی!!!
یا باید محل کارم اونجا باشه یا اینکه اگه گفتی؟ بیام شیراز ازدواج کنم!!!

منم که کارم درس! تازشم قصد ادامه تحصیل هم دارم!!!

با این اوضاع و احوال
همونی که فکر می کردم شد!
ترم بعد رو باید با بچه های ریاضی کاربردی سر کنم!
خدا رحم کنه! 10 جلسه 4 ساعته! من یکه و ریاضیدانان گله!!!

راستی فاطمه
تو شب و روز نداری دختـــر!
بیداری بیداری تا خود سحر؟

من همین روزاست که طرح اینترنتم تموم بشه!
و اون غیبت کبری ای که گفتم قراره شروع بشه!
از اینکه این یه مدت رو باهاتون بودم خیلی خوشحالم!
از تمام همدردی ها و همیاری ها و همفکری هایی که با هم داشتیم صمیمانه سپاسگذارم

البته نا گفته نماند
این وسط ها ظهور هم میکنم! بسته به شرایط آخر الترم! و اینکه شماها چقدر من رو دعوت کنید!

amer.banagar@yahoo.com
; amer.banagar@gmail.com

و در آخر . . .
الان نمیخوام خداحافظی کنم!

و علی الارواح اللتی...(عربستانه!)
نه یکی از بچه ها به شوخی توی کل دانشگاه شایعه کرده بود که فلان روز میانترم داریم در حالی که استادش میگفت حالا حالاها میانترم نمیگیرم...منم در به در دنبال یه منبع موثق بعنی استادمون میگشتم و بالاخره توی کلاس تحقیق در عملیات پیداش کردم...چه دنیایی داشتیم...!

مردی که یه درس مشروط نشه یا حذف نکنه مــــــــــرد نیست!
شوخی کردم-فعلا تنها افتخارم توی پیام نور اینه که هیچ درسی رو نیفتادم و مشروط هم نشدم

good luck
چند روزی نیستم دوباره میام...

ابوالفضل منگلیان سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.soaliea.blogfa.com

سلام آقا سجاد
تمام نمونه سوالت در خواستیت رو من دارم
ان شاا...سرم خلوت شه میزار تو وبلاگ خودم (وبلاگ سوالات)اونوقت شما هم از لینک شون استفاده کن
موفق باشی...

سلام و
خیلی ممنون آقا ابوالفضل
حتما استفاده می کنیم.

فاطمه سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام عامر
ببخش منو آخه خودم که استاد راست و درستی نداشتیم اون موقع
و....
دوستان هم بعد از ما با همون استاد گل جزوه نداشتن فقط کتاب جزوه نویسی در کار نبوده اکتفا نکن به جزوه کتابو بخونی راه میفتی اوایلش وقتگیره
و اما...چاره ای نداری جز اینکه یه ترم مهمان بشی شیراز اگه قابل بدونیالبته بستگی به شانست داره که با همین استاد گل ارایه بدن یا نه ......

عامر دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ http://pulse.yahoo.com/amer.banagar

سلام به عزیزان دل
دل هاتان آکنده از مستی و میل
میل به بندگی و طاعت خداوندگار روز و لیل

و اما بعد . . .
چه عجب . . .
ممنون از راهنماییاتون! ولی این برای من کافی نیست!
من جزوه میخوام! ((ترجیحا جزوه خودتون )) و اگر هم نه!
جزوه ی یکی از دانشجویانی که با اون استاد گل کلاس داشتند!!!
خواهشا . . .
و در آخـر . . .
اون غیبت صغری من بود! قراره یه غیبت کبری هم داشته باشم؟!

یادش بخیر . . .
"پسرا شیـرن یه دسته شمشیـرن"
"دخترا بادکنکن دست بزنی میترکن"

سلام-یه استاد داریم جوونه ولی فوق العادست...با هاش تحقیق در عملیات نداشتم ولی یه بار اتفاقی رفتم سر کلاسشون داشت تحقیق در عملیات درس میداد...وای نمیدونی چی بود عالی درس میداد...
توی درس ما گفته بود که هر کی جزوه ی منو خوش خط بنویسه و به من بده بهترین رو انتخاب میکنم و 3 نمره میانترم بهش میدم...بعضیها جزوه شو تایپ کرده بودن...احتمالا درس تحقیق در عملیات هم این کارو کرده...دانشگاه رفتیم آمارشو میگیرم اگه داشت حتما میدم بهتون...
یعنی میشه؟!

فاطمه دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام خواهش می کنم پویان
چشم ان شاا... اگه عمری باقی باشه
خوشحال میشم یه کمک بتونم به دوستای خوبم داشته باشم هر چند که خیلی خیلی ناچیز هست

سلام خیلی ممنون

فاطمه دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام به همگی
نمازو و روزه هاتون قبول باشه
اینحور که یادمه درس تحقیق ۱ و ۲ رو پشت سر هم گرفتم ۲ ترم متوالی
و اینکه مثه عامر ما هم استادی درستو حسابی اون موقع واسه این درس نداشتیم که بعد ما از شانسه بدمون به یه استاد گلی این درسو ارایه دادن بگذریم....
سختی این درس اوایلش هست فصل ۱ و ۲
گفتین که باید تحقیق ۱ خوب بدونیم به نظر من نه در حد خیلی خوب در حد جدول سیمپلکس تحقیق ۱ خوب بدونیو و یه کلیاتی از ۱ بدونی کفایت می کنه و بیشتر هم به درد فصل ۱ و ۲ میخوره و نا گفته نمونه بیشتر سوالا رو از خود مثال کتاب طرح می کنن که باز هم نمیشه به این اکتفا کرد چون پیام نوره!!!!!....
قسمت آخر به نظرم بیشتر جنبه حفظ کردنی هست فرمول حفظ می کنی حل میشه مسایل
این درس هم مثه سایر دروس اختیاری وقت گیر هست
ان شاالله همگی از جمله عامر هم موفقو پیروز باشید و دیگه غیبت نکنه سر جلسه!! پسر خوب چرا غیبت می کنی ...
ای بابا یا می پاسی یا دیگه خدای نکرده....
پسرااااا که شیرن... عججججججججببببببببب!!!!!!!!!!
با آرزوی بهترینها برای همگی دوستان
پیروز باشید

سلام
مرسی فاطمه خانم
نزدیکای انتخاب واحد ترم بعد هم اگه باشید خیلی خوب میشه،خودم که واسه انتخاب واحد ترم بعد خیلی مشاوره لازم دارم...
ممنون
شاد و موفق باشید

محمد یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

خوبید.......

خسته نباشید

به وب منم سر بزنید............

هرچند به وب شما نمیرسه

موفق باشید

سلام
مرسی،از این بهتر نمیشیم
سر هم میزنیم(اصلا هد میزنیم!)

عامر یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://pulse.yahoo.com/amer.banagar


تا اونجایی که من یادمه!!!

سر «تحقیق در عملیات یک» مصیبت ها کشیدیم!
نه جزوه درست درمونی داشتم نه کتاب با سر و سامونی!
اونم از وضع امتحان که بعضی از سوال ها عینا از تست های آخر کتاب اومده بود و من با اینکه نفهمیدشون ولی تونستم حفظشون کنم!!! ((نمره قبولیمم رو تا حدی مدیون به همین تست ها هستم)) و بعضی از تست ها هم که عینا از سوالات ارشد اومده بود! و ما هم چشمامونو بستیم و همه رو زدیم «ج» طبق بند جیم! ((البته به چند تاییش درست شد!!!)) و باقیمونده تست ها رو هم که میشه گفت تعدادشون به مجموع انگشتان دو دست هم نمیرسید رو با سواد بی سوادیمان سرسری حلیدیم!
خلاصه اینکه یه نمره 15 یا 16 ای در کارنامه ما ثبت شد!!!

اما در
درس «تحقیق در عملیات 2» که شنیدم به نسبت سخت تر از درس قبلیشه و جزو دروس اختیاری محسوب میشه!
و از اونجایی که مهندسین صنایع عزیز پیام نوری یه مهندس صنایع به معنای واقعی هستند برای بالا بردن راندمان معدلشان این درس رو بر نمیدارند!
برای مثال
ترم پیش که این درس رو برداشتم
من به همراه یکی از دوستانم که به اجبار من موافق به برداشتن این درس شد! در مجموع دو نفر طلایه دار این درس در دانشگاهمان شدیم و در پایان ترم نیز مجبور به عقب نشینی!!! یکیمان به صورت رسمی استعفا ((حذف اضطراری)) و دیگریمان که خود بنده باشم به صورت غیر رسمی ((غیبت در جلسه امتحان)) !!!
با این اوضاع و احوال
نه کلاسی!!!‌ ((به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان))
نه جزوه ای!!! (( حداقل همان بی سر و سامانش))
نه کتاب خودخوانی!!! ((گمانم این کتاب معرفی شده از سوی پیام نور یک استاد کامل در حد خودش میخواهد!!!))
و نه یاری برای یاری در این جنگ پیام نوری!!!

و اما بعد . . .
خواهشا اگه یه جزوه درست درمونی دارین! که قابلیت ارسال شدن به اینترنت را داشته باشد و همچنین دریافت! و یا اینکه اگر دستنویس باشه ((ترجیحا خوش خط!!!)) بنده حاضرم هزینه های «کپی«، «پست سفارشی»، و «حق الزحمه!!!» را یکجا نقدا و به صورت آنی به شماره حسابتان در هر شهر!!! تقدیم نمایم!!!
منتظرما . . .

گشتم نبود نگرد نیست!(البته این مال تحقیق 1 بود)
چیزی پیدا کردم الساعه تقدیم میکنم
داستان تحقیق در عملیات من خیلی جالب بود...الان یکی صدام میکنه،بعدا تعریف میکنم..کیه؟کیـــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد