نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

حرفهای خودمونی

حرفهای خودمونی(البته نه تا اون حد!!!)

لطفا برید ادامه مطلب...


سلام به همگی

بازم من اومدم،بفرمایید تورو خدا پانشید!


همون طور که از اسم این پست معلومه این پست برای حرفهای خودمونی بین بازدید کنندگانه...


سوالی ،چیزی از همدیگه داشتین توی همین پست بپرسین(البته مشاوره که پست مخصوص خودش رو داره...)


بعضی از نظراتی که توی پست "مشاوره "نوشتید مال اون پست نبود به خاطر همین این پست رو باز کردم تا راحت تر باشید...


بهتره زیاد حرف نزنم

فعلا...

نظرات 7 + ارسال نظر
شیدا یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام.اگه کسی واحد کاراموزی رو برداره وتا شیش ماه نتونه بره کاراموزی چی میشه؟حذف میشه؟

سلام نمیدونم . برید توی سایتpnuna.com بپرسید اونا میدونن و جوابتون رو میدن

فاطمه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

مرسی از جوابتون
خیلی لطف کردید
پیروز باشید

خواهش میکنم-کاری نکردم-وظیفم بود

فاطمه چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام
حال همگی خوبه ان شا الله
چه دیر رسیدم به این پست حالا هم که اومدم مشاوره درسی دارم در اصل یه زحمت برای دوستان عزیز دارم
یه مشاوره در مورد اقتصاد عمومی که چه جوری شروع کنم به خوندن یه توضیحی در مورد فصل فصل کتاب
و دوم میخواستم بدونم این درس اقتصاد عمومی همیشه به صورت تستی سوال طرح می کنن چرا حالا توی تاریخ امتحانات نحوه طراحی سوالو تستی تشریحی اعلام کرده یعنی اشتباه شده !!!یعنی....اگر شما دوستان اطلاعی دارید بهم خبر بدین آخه اینجور خیلی فاجعه هست تستیش چیه که تشریحش....
خیلی ممنون از همگی

سلام-ممنون-این حرفا چیه...



اقتصاد "عمومی"! ما هم گول این عمومیشو خوردیم!توی پیام نور هر درسی که آخرش عمومی داره یه کم غلط اندازه و بیشتر از یه درس تخصصی وقت میبره...مثل فارسی عمومی که کل فارسی اول دبستان تا پیش دانشگاهی رو به اضافه ی کل فارسی ایران و جهان رو به همراه داشت!بگذریم...
این درس 13فصله که فصل 10 و 13 حذفه پس 11 فصل باید بخونید یعنی 403 صفحه خالص!
فصل اول کلا تعریفیه و سخت نیست
فصل دوم هم کلا تعریفیه و سخت نیست
فصل سوم فرمول هم داره که فرمولاش آسونن و فصلش سخت نیست
فصل چهارم فرمول هم داره که فرمول و نمودارهاش نسبت به فصل 3 بیشتر و سخت ترن(سخت نیستن ولی نسبت به فصل 3 گفتم)
من اوایل این 4 فصل رو خوندم و دیدم عجب درس هلوییه ولی ای دل غافل بعدا فهمیدم همه ی کتاب اینجوری نیست و جلوتر که میریم سخت تر میشه...
فصل 11 و 12 هم یه کم فرمول دارن و بیشترش تعریفیه و سخت نیست
من فقط این فصلها رو خوندم و امتحان دادم ولی بچه ها میگفتن این فصلهایی که گفتم فصلهای آسون کتاب بودن و بقیه سخت ترن.
امتحان دوره ی ما یعنی نیمسال دوم 89-90 سخت ترین امتحانی بود که تا الان داده بودن.استادمون میگفت اگه فقط نمونه سوالهای چند سال پیش رو بخونید راحت 15 میشین،اگه یه کم خلاصه ی آخر کتاب هم بخونین 17.5 یا 18 رو راحت میشین.آخه ترم های قبل اینطوری بود ولی به ما که رسید اینجوری شد!کلا دو سه تا بیشتر از نمونه سوالهای قبلی نیومده بود...
به نظر من واسه تابستان یه کم سنگینه،البته بستگی به خودتون داره
Good luck
----------
راستی این درس معمولا تستی بوده نمیدونم...ولی تشریحی هم باشه به نظر من اگه براتون بهتر نشه بدتر هم نمیشه...سوالات نیمسال دوم 89-90 رو ببینید...اگه نصفشو استاد تصحیح کنه که بهتره

ابوالفضل منگلیان دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.soaliea.blogfa.com

ترم تابستون ترم با برکتیه
مخصوصاواسه ما تنبلا که تو طول ترم درس نخوندیم ...
اینجا میتونیم جبران کنیم
به هرحال دوستان با توکل به خدا این ۶ واحدم پاس میشه
نکته انحرافیش اینجاس که ترمای تابستونی دروس تستی رو بسیار ساده میگیرن اما دروس تستی - تشریحی رو می پی چونن...این واسه من تو تابستونای۸۸و۸۹ تجربه شده
این تابستان هم با تمام سختی هاش خواهد گذشت...

شما تنبلا!شکست نفسی میفرمایید...
آره تستی ها رو آسون میدن
من 4 واحد دارم(6تا میگرفتم توی این گرما منفجر میشدم!)
به قول بابا اتی:بـــــــــــــــــله بــــــــــــــــــــــــله!

محمد دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام آقا پویان

چطوری؟؟؟؟؟

طاعات و عباداتتون قبول

من کتاباما دو هفتس گرفتم

ولی توی ماه رمضون اصلا حوصله درس خوندن ندارم

امروز میگم از فردا میخونم!!!

فردا میگم پس فردا

تا حالام هیچی نخوندم و پشیمونم که تابستون درس برداشتم

سلام آقا محمد
از این بهتر نمیشم!
ممنون
من کتابامو وسط امتحانات گرفته بودم!!!(به این میگن دور اندیشی!)

منم همین طور
حالا امروز که گذشت فردا میخونیم!
خوش بگذره

سجاد یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

خدا وکیلی من هنوز شروع نکردم
تازه امروز کتابامو گرفتم
ببینم شاید از فردا شروع کنم

منم یه ماهه فردا فردا میکنم
به قول کاظم(قلم چی رو میگم!!!) از همین امروز شروع کنید

پویان یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

سلام
آخه یکی نیست به من بگه تو آبت کم بود،نونت کم بود واسه چی جوگیر شدی رفتی ترم تابستانه ورداشتی؟!

یک منبع موثق که نخواست اسمش فاش بشه میگفت دارین شدیدا درس میخونین!
کمتر بخونین بابا،یه کم هم واسه من بذارین...

حالا بدون شوخی شروع به خوندن کردین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد