نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

پاسخ فرایند تولید و زبان تخصصی رسید!

با سلام خدمت شما کاربر گرامی :

این مطلب به آدرس زیر منتقل شده است

http://www.iepnu.ir/?p=352

نظرات 19 + ارسال نظر
... چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

عجب حواس جمعی دارم فکر کردم نوشتین سه روز دیگه فارغ التحصیل میشم.

پس من هم فارغ التحصیلت رو تبریک میگم و امیدوارم تو روزهای بعد از دانشگاه، شاد و موفق باشی.

بله واقعا من هم امروز داشتم فکر می کردم که اگه نمرات درخشان زبان و حمل و نقل نبود چقدر معدل بهتری داشتم.
به هر حال دانشگاه هم با روزای خوب و بدش و خاطرات تلخ و شیرینش گذشت... از همین الان میدونم دلم واسه تک تک روزها و لحظه هاش تنگ میشه اما از برداشته شدن این بار سنگین هم خیلی خوشحالم.

به امید روزهای پر از موفقیت...

شیدا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ

نه من آخرین امتحانم زبان بود
آره واقعا!خوشبختانه من کاربرد کامپیوتر ترم پیش داشتم!
این ترم واقعا خاطره انگیز بود!!!
سوالات حمل ونقل و زبان ترمای پیش با این ترم چقد فرق کرده بوداگه سوالات منطقی واصولی طرح کرده بودن چقد نمرات بهتری داشتیم!!!

خداروشکر دیگه تموم شد!!

... چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

مرسی دوستان عزیز از لطفتون. من هم براتون آرزوی موفقیت می کنم.

شیدا جان فکر کنم فردا اندیشه سیاسی داری نه؟ به هر حال امیدوارم خوب بدی که برات خاطره ی خوبی از آخرین روز بمونه.
بد شانسی من و شما تو این ترم آخری امتحانات ناجور زیاد داشتیم، مثل حمل و نقل و زبان... کاربرد کامپیوتر هم ناجور نبود ولی سخت و گمراه کننده بود. به سئوال ۱۱ استراتژیک هم اعتراض زدم. امیدوارم حذف بشه.

شیدا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ



تبریک میگم فارغ التحصیلیتون !!منم سه روزه فارغ التحصیل شدم!


در مورد چپ و راست بودنم کاملا موافقم!
خدا خیرشون بده ترم آخری چهارجهتو قشنگ بهمون یاد دادن!دیگه با خیال راحت فارغ التحصیل میشیم!!

راستی یه چیز دیگه!سوال 11 استراتژیکم دوتاپاسخ صحیح داره! اونم برا ماها اشتباه گرفتن!از دست اینا

سجاد:
فارغ التحصیل شدن شما رو هم تبریک عرض می کنیم. امیدواریم که شما هم در تمام مراحل زندگی موفق باشین.

ماشاالله همه دوستان فارغ التحصیل شدن و پرونده پیام نور رو بستن. من نمی دونم از فردا کی می خواد بیاد به این وبلاگ سر بزنه.

... چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

@ پویان:

مدیریت فناوری با ۵.۵ نمره میانترم شدم ۱۷.۶۳ . امیدوارم اون سئوال ۱۴ حذف بشه یا حداقل میانترم ها باز بشه و از استادم ۰.۵ نمره بگیرم. بیشتر از چیزی که فکرش رو می کردم، گرفتم. چون موقع پاسخ دادن خیلی روی جواب ها شک داشتم.

@ شیدا:

هر چی سر حمل و نقل، دست چپ و راست بهمون یاد دادن سر امتحان زبان هم بالا و پائین top down , up down یاد دادن! خدا رو شکر که 4 جهت رو یاد گرفتیم.

@ سجاد:
نمونه سئوالات کارآفرینی ترم تابستان 90 و همینطور ترم پیش همون سئوالاتی هستن که از یک منبع دیگه طرح شدن و خودتون هم بهش اشاره کردین. بهتر نیست از روی سایت بردارین؟ روز امتحان کارآفرینی چندتا از دوستان تا آخرین لحظه بهم زنگ زدن و می پرسیدن منبع عوض شده یا نه! چون باورشون نمیشد دو ترم پشت هم اشتباه طراحی بشه! من هم هر چی بهشون اطمینان می دادم که مشکلی نیست و منبع عوض نشده باور نمی کردن. به خاطر همین فکر می کنم اگه بردارین بعدا برای کسی ایجاد استرس نمیشه.

سئوالات این ترم، سخت و غیر منتظره طراحی شده بودن و ارتباطی به نمونه سئوالات ترم های گذشته هم نداشتن. همینطور واقعا بی نظم و ترتیب بودن و تعداد سئوالاتی هم که غلط تایپی یا محتوایی داشتن زیاد بودن. واقعا الان اگه یکی بیاد و بهم بگه امتحانات آسون بودن و کتاب رو باید این مدلی خوند و امتحانات پیام نور آسونن و...
من هم تمام کتاب رو با طناب می بندم به هم و محکم می کوبم تو سرش! البته منظورم به شخص خاصی نیست.
امیدوارم شما هم نتایج خوبی از امتحاناتتون گرفته باشین و یه روز خبر فارغ التحصیلتون رو تو این وبلاگ ببینم.
( عجب طوماری نوشتم ! )

پویان:
ماشالا
البته انتظار نداشتم نمره تون رو بگید

... چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام دوستان عزیز

امتحانات من امروز تموم شدن و فارغ التحصیل شدم انقدر از این موضوع خوشحالم که باعث میشه ناراحتی از نمره هایی بی جهت از دست دادم و سختی امتحانات رو فراموش کنم.

سجاد:
واقعا خوش به حالتون.
انشاالله که همیشه موفق باشین.
این دومین خبر فارغ التحصیلی بود که امروز می شنوم. یکی از دوستام هم امروز تموم کرد.
انشاالله که ما هم ترم بعد تموم کنیم .
برا ماهم دعا کنین.

پویان:
سلام
تبریک میگم زنده از کارزار پیام نور بیرون اومدین!
الان که فازغ التحصیل شدین احساس نمیکنید نفس کشیدن لذتبخش تر و راحت تر شده؟وای چه هوای خوبیه نه؟همه چی آروم نه استرس درس نه ...
فکر نمیکنم دیگه از صد کیلومتری پیام نور رد بشید
موفق باشید

سجاد چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ق.ظ

دیروز رفتیم امتحان تحقیق ۲ دادیم و خدایی خیلی خوب داده بودن تستی هارو ولی تشریحی ها کمی تا قسمتی ابری داده بودن.
خیالم راحت بود که حداقل تو تست ها نمره خوبی میارم
الان یادم افتاده که کد سری سوال رو نزدم. این کد سری سوال هم ...

خدا رو شکر
این کد سری سوال هم...

سیناکریمی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://nemonehahrar.blogfa.com

لطفا وبلاگ بنده را در سایت خود لینک کنید. باتشکر

شیدا دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام.آره زبان خیلی بد بود!!یه متن داده بودن که اصلا تو کتاب نبود بعدم ۱۰ تا سوالا ازش درآورده بودن
بقول شما ترجمه هاشم همینطور
یه چیزایی نوشته بودخیلی مزخرف بوددددد
کتاب به این سختیو با چه زحمتی بخونی بعدم بیان اینجوری سوال بدن!ای خدا

فقط خداروشکر میکنم دیگه درسم تموم شد

پویان:
فقط کتابشو آتیش نزنینا!!!بعدا لازم میشه

... دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ

امتحان زبان خیلی بد بود... ده تا سئوال اول کاملا تکراری از ترمهای گذشته بود و حتی گزینه ها جابه جا نشده بودن!
ولی ۹ تا سئوال بعدی خیلی بعد بودن. همه گزینه ها به هم نزدیک. حتی ترجمه هایی هم که در آخر اومده بودن خیلی بد بودن. انگار تست هوشه یا آزمون تافله.

پویان:
من که نداشتم-ایشالا به خیر بگذره

.... یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

فناوری و تحلیل سیستم ها اومدن...

پویان:

چی چی آوردن؟!نخود و کشمیش...

چند شدین؟!!!

شیدا یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون!!

... یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

ممنون از پاسختون.

خیالم راحت شد. امیدوارم ۲۷م که این امتحان رو دارم، از منبع درست، سئوالات رو طرح کنن.

موفق باشید.

بهزاد یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ

البته من یه ایمیل هم به سجاد زده بودم و یه سری سؤال فرستاده بودم. اما گویا گفته که ایمیل رو دریافت نکرده. خوب این دیگه گذشت! ایشالا ایمیل‌های بعدی رو حتماً دریافت می‌کنه!

بهزاد یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

سؤالات و پاسخ‌های فرایند نیمسال اول 90-89 و زبان تخصصی نیمسال دوم 90-89 را ارسال کردم به ایمیلت دوست خوب من.
خودت زحمت آپلود کردنش رو بکش. خودم آپلود نکردم گفتم شاید با نظم خاصی می‌خواین اسم فایل‌ها رو بنویسین و یا اینکه توی اکانت خودتون آپلودش می‌کنین که همیشه در دسترس باشه.

سلام
خیلی خیلی ممنون از لطفت-دمت گرم

شیدا شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام.اگه امکانش هست پاسخ زبان تخصصی نیمسال دوم 89-90 هم قرار بدین!!ممنون

سلام

***سوال و جواب نیمسال دوم ۹۰-۸۹ زبان تخصصی:

http://s2.picofile.com/file/7250102147/zaban_takhasosi_89_90_2.rar.html



با تشکر فراوان از "بهزاد" عزیز

... شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام

متاسفانه من هم پاسخ هایی که خواستین رو ندارم. ترم سوم بودم که فرآیندهای تولید رو پاس کردم و دروغ چرا؟؟؟ تا قبر آ آ آ آ... اصلا نخونده بودم و حوصله اش رو نداشتم و یه نمره ناپلئونی گرفتم!

یه سئوال: سئوالاتی که از کارآفرینی تابستان ۹۰ روی سایت قرار دادین، مطمئن هستین که برای رشته ی ماست؟ چون جواب ها و سئوالات اصلا با هم هماهنگ نیستن و در عین حال هیچ کدوم از سئوالات رو نمیشه توی کتاب پیدا کرد. کد سری سئوالات کارآفرینی ترم های گذشته ۲ بوده اما این کدش سه هست. من که گیج شدم نمیدونم اشتباهه یا سئوالات سخت طراحی شده؟؟؟؟یا من گیج شدم!

سجاد :
احتمالا از اون سری سوالاتی است که از یه منبع دیگه طرح شده.
تو این درس سابقه اش زیاده که سوالات از یه منبع دیگه طرح بشه. یه بارش رو که خودم باهاش رو به رو شدم و کلیه کسانی که این درس رو برداشته بودند مجبور شدیم ترم بعدیش به صورت مازاد انتخابش کنیم و امتحان بدیم که ترم بعدی هم سوالات کلا از یه منبع دیگه طرح شده بود و خلاصه دیگه چی بگم .....
پس از کلی اعتراض بالاخره مجبور شدن کد سری سوال رو تغییر بدن.
حتما پی گیری می کنیم.

سجاد شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

پاسخنامه نیمسال اول ۸۹-۸۸ رو یکی از دوستان فرستاد و من هم رو وبلاگ قرار دادم.امیدوارم به دردت بخوره داداش.

فکر کنم کتاب عوض شده
سوالا رو دیدم وحشت کردم!!!
هیچ کدوم آشنا نیست!

ولی بازم دمت گرم

بهزاد شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام. من دارم این چیزی که می‌خویان. چیکارش کنم؟

سلام
یا یه جا آپلودش کن و لینکش رو بذار همینجا توی نظرات یا اگه برات سخته جوابا رو به ترتیب توی همین نظرات بنویس
ممنون

برای آپلود سایت http://www.picofile.com خوبه."انتخاب فایل" رو کلیک کن و فایل مربوطه رو از کامپیوترت انتخاب کنه و ...

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد