نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

مشاوره خودمونی "یک درس از سایر رشته های مهندسی"

مشاوره خودمونی "یک درس از سایر رشته های مهندسی" سلام بچه ها این درس اصلا چیه؟؟؟!!! این درس توی چارت ما نیست ولی توی سایت گلستان موقع انتخاب واحد هست! کسی میدونه قضیه چیه؟
نظرات 4 + ارسال نظر
... جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

ببخشید من بد دیدم! فکر کردم نذاشتین!

khahesh mikonam
in harfa chie

... پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام دوستان عزیز

می بینم که همه سئوالات رو به سرعت گذاشتین دوستان جدیدی هم هستن که در مشاوره ها و نظرات فعالیت می کنن. واقعا خسته نباشین. فقط اگه پاسخنامه ها رو هم بذارید خیلی بهتر میشه.

موفق باشید.

پویان:
سلام
ممنون
من هر چی گذاشتم با جوابه
سجاد هم اون موقع که هنوز جوابا از تنور(!) بیرون نیومده بود سوالها رو گذاشت
سجاد جان جوابا رو دریاب...

---- چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

ممنونم

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام من فکر میکنم این درس واسه اونایی که تطبیق واحد دادن. اونایی که مدرک کاردانی یا کارشناسی داشتن اومدن پیام نور .من خودم کاردانی داشتم و موقع تطبیق واحد یکی از درسام که هیچ ارتباطی به رشته صنایع نداشت رو با این نام واسم تطبیق زدن. تا حالا هم نشنیدم کسی این واحد رو برداره تو انتخاب واحد.

سلام
پس اینطور
خیلی ممنون

سجاد:
راهنمایی خیلی خوبی بود . مرسی واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد