نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

مشاوره برای انتخاب واحد

 مشاوره و کمک برای انتخاب واحد

بین دو درس مدیریت منابع انسانی و سیستم های حقوق و دستمزد به نظرتون کدوم یک بهتره.  

کدوم یکی راحتره. کدوم یکی نمره بیارتره.  

در مورد هرکدوم که می تونید کمی توضیح بدید. 

این سوال یکی از دوستان بود. اگه کمی راهنمایی کنید ممنون می شیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
م -ف پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ

کسی جواب سوال منو نمیدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب یه لطفی بکنید برای فارسی عمومی نمونه سوال بذارین

مریم پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام
کمک!!!!!!!!!!!!!!!توروخداکمک.من ترم ۴هستم.رفتم۳۰تومن دادم کتاب استاتیکوگرفتم.مجبورم فرآیندهای تولید هم بگیرم چون اگه نگیرم میشم۱۳واحدهم اینکه پیشنیازخیلی درساست.مشکلم اینه که امتحان فرایندفرداروزیه که امتحان استاتیک دارم.اگه استاتیکوحذف کنم۳۰تومنم میپره چون ازتابستون قراره کتابش عوض شه.چی کارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

pouyan

سلام
الان نگاه کردم امروز که ساعت 14 استاتیک دارید فرداش ساعت 8 صبح فرایند تولید دارید!
خیلی خیلی سخت میشه ها!
روزهای قبلش چی امتحان دارید؟چند روز تعطیل هستید؟
بستگی به اونها هم داره ولی فرایند تولید درس واقعا سختیه.من ترم پیش داشتم که سبک سوالهاش نسبت به ترم های قبل خیلی فرق داشت و واقعا سوال های مسخره ای دادن.فرایند تولید هر صفحه ش 50 تا سوال میشه ازش درآورد و درس خیلی فراری هست.استاتیک هم که معرف حضور هست.باید براش وقت گذاشت و کلی مسئله حل کرد و ...(قبلا بهش میگفتن افتاتیک!!!همه می افتادن اون درسو)
نمیخوام بترسونمتون ولی هر دوتاش درس مهمی هست.

***یه خبر خوش.توی حذف و اضافه اگه درسی رو حذف کنید پولش برمیگرده-مشکلی نیست.پولو که واریز نکردین؟!اگه هم واریز کرده باشین واسه ترم بعد طلبکار میشید و پولتون خورده نمیشه


اون حذف و اضافه ی اضطراریه که پولمون میپره...

م -ف چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام میشه ترم تابستون بیشتراز ۶واحد برداشت مثلا ۷ واحد؟چون ترم آخرم میشه اینکارو کنم؟

pouyan:
سلام نه نمیشه متاسفانه
ولی من توی پیام نور به معجزه ایمان آوردم
از دانشگاهتون بپرسید شاید تبصره ای باشه-ولی احتمالا نمیشه

reza.gh سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

سپاس

حسام سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

با سلام حضور جناب سلطانی و دوست عزیزی که این سوال رو مطرح کردن
دوست عزیز ،مدیریت منابع انسانی رو انتخاب کنین بنده این درس رو گذروندم و سیستم های حقوق و دستمزد
رو هم بدلیل حجم و ریسک بالای آن ،مجبور شدم حذف کنم و با قاطعیت منابع انسانی رو توصیه می کنم.
شاهد مدعا، خود کتب مذکور می باشد که با مقایسه و مشاهده آنها ،حرف بنده رو تصدیق خواهید کرد.

پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد