نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

*مهم2*

سلام

از اونجایی که دروس و منابع درسها زود به زود تغییر میکنه، لینک اون رو از سایت رسمی پیام نور در قسمت پیوندهای روزانه گذاشتیم.

لینکش اینه:

Link


فقط بعد از باز کردن صفحه،راست کلیک کرده و روی Reload کلیک کنید تا اگه منابع باز هم تغییر کرد، اون صفحه هم اصطلاحا Update یا به روز بشه.(مطمئن نیستم اگه صفحه رو Reload نکنیم خودش به روز میشه یا نه)


کلا هر چند وقت یه بار منابعو چک کنید بد نیست!


***همیشه هم به تاریخ روی منابع دقت کنید.


خودم آخرین بار که دانلود کردم، داخل فایل PDF تاریخ 26/11/90 رو نوشته بود ولی امروز که اتفاقی رفتم توی سایتش،دیدم به روز شده و تاریخش 1/12/90 هست.


یه نگاه کلی که کردم،آخرین بار نقشه کشی عمومی رو "تشریحی" نوشته بود ولی الان "تستی" شد.شاید فرقهای دیگه ای هم کرده باشه...

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ق.ظ

مگه این کارای شما موجب بشه که من به این منابع نگاهی بندازم

خودمم اتفاقی دیدم
کلا با وحی کار میکنم

رضا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام،ممنونم از لطفت،فکرشو نمیکردم که هفتگی تغییر کنند!!!

pouyan
سلام-خواهش میکنم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد