نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

مهم3

سلام

4تا سوال کاربرد آمار هم حذف با تاثیر مثبت شد

حذف با تاثیر مثبت:اگه درست زدین که هیچچی (همچنان درسته و نمرش حساب میشه)  ولی اگه غلط زدین حذف میشه.

نظرات 7 + ارسال نظر
ابوالفضل منگلیان شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

با شه...
ممنون پویان جان...
شما به معنی تحت الفظی اون اشاره کردی...در حالی که این یه ضرب المثله... کبوتر با کبوتر..باز با باز ...معنی
good luck

دمت گرم-موفق باشی

ابوالفضل منگلیان جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

هر طور راحتی...
جالبه ترم پیش که از آقای زیاری پرسیدن چرا همه امتحانا تستی شده دلایل جالبی آورد:1دانشجوها برا ارشد آماده شن.2 نمرات سریعتر ثبت بشه و...
حالا موندم اگه ازش بپرسی چرا دوباره تستی-تشریحی شده چی میگه؟؟؟
به نظرمن پویان جا الان اکثر دانشجوها از تستی یا تستی- تشریحی بودن امتحانا آگاه نیستن...مخصوصا این بنده خدا ترمکا...اگه یه پست مخصوص این موضوع بزنی و راجع درسا بحث بشه واسشون مفیده...من که هنوز در عجبم...آخه کاربرد کامپیوتررو چطور میخان تستی-تشریحی بگیرن...
در ضمن نظر خودم هم با امتحانات تمام تستی 100درصد موافقم...وخدا رو شکر دیگه از دام این تستی-تشریحی ها در رفتم...فقط دروغ نباشه از تستی-تشریحی شدن درس کنترل کیفیت بی نهایت خوشحال شدم
انگار خدا اوضاع امتحانی رو بروقف مراد من پیش میبره...دوستام که همینو میگن...اماجای ناراحتی داره واسه بچه های دیگه که مجبورن این اوضاع رو تحمل کنن...
birds of a feather...fly together
بازم ممنون...
در پناه حق پاینده باشی...

پویان:
اصلا من میدونی چی فکر میکنم؟مهمترین علت اینکه دانشجوهای پیام نور توی ارشد بهتر قبول میشن اینه که میخوان سریعتر از این شرایط سخت پیام نور فرار کنن و میبینن که ما که این همه سختی کشیدیم،یه کم دیگه ادامه میدیم و ارشد یه جای خوب قبول میشیم.

در مورد این تستی تشریحی شدن هم فکر میکنم سرشون خیلی شلوغ یوده و وقت نکردن،همون برنامه ی دو ترم پیش رو گذاشتن.چون بعضی پیشنیاز پس نیازها هم به حالت اولش برگشته!

من توی پیام نور معنی واقعی Stand by‌ رو درک کردم.همون آماده به کار که توی کامپیوتر هست

در مورد یکی دو تا از این درسها،استادمون یه چیزهایی بهمون گفت که خلاصش این بود که اشتباهی رخ داده-تصحیح میشه.به خاطر همین تاپیک نزدم.الان دوباره عوض میشه بعد بیا و درستش کن.

ایول-عجب امضایی
معنیش دقیقا چی میشه؟
پرنده های تک بال،بیایید با هم پرواز کنیم
این میشه نه؟البته مفهومش معلومه

بوق جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام
ترم چندی که هنوز هیچ کدومو پاس نکردی داداش؟

پویان
سلام
الان6
راستی بابت اون حل تمرین تحقیق در عملیات1 ممنون-یادمه در به در دنبال حل تمرین میگشتم و از همه ی سایتها و کتاب فروشی ها نا امید شده بودم .آخر سر تصمیم گرفتم اینترنتی بخرمش و نوشتم خرید حل تمرین تحقیق در عملیات1 که جزوه ی تو رو پیدا کردم!
این اینترنتم همه چیزش بر عکسه!دنبال چیز مجانی گشتم پیدا نکردم خواستم بخرمش،مجانیشو پیدا کردم!

خلاصه دمت گرم
هر چند این درسو خوب نخونده بودم ولی به نسبت درسی که خونده بودم نمره ی خوبی گرفتم...
یه نظر هم توی وبلاگت ندادم واسه تشکر (چقدر نامردم من!)

ابوالفضل منگلیان جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ

راستی ...
یه چیز دیگه...
یه پست بزار راجع این وضعیت امتحانا که دوباره تغییرکرده و اکثر دروس تستی-تشریحی شده...
واقعا متاسفم که این جمله رو به کار میبرم اما--دانشجوهای پیام نور رو موش آزمایشگاهی گیر آوردن...نه به اون ترم پیششون که همه درسا تستی شد نه به این ترم که باز دست گذاشتن رو درسای اختیاری و همه رو تستی-تشریحی کردن...آخه من به چه زبونی بگم...یه کتاب 500صفحه ای به نام ارزیابی فنی رو که میتونه تستی-تشریحی بخونه؟؟؟یا کاربرد کامپیوتر رو چطور میخان تستی-تشریحی بدن...
وای...خدارو 100هزار مرتبه شکر که من دیگه اختیاری ندارم...اما دوستام میخوان با این کتابا چیکارکنن؟؟
ارزیابی کاروزمان رو بگو...موجودی1..طرح ریزی...برنامه ریزی تولید...نگهداری وتعمیرات...تحلیل سیستم... وای که دیگه من موندم بااین مسئولین بی مسئولیت...

پویان
پست واسه پرسیدن نظر بچه ها یا اطلاع رسانی؟
اکثر این درسها رو پاس نکردم

من اگه بخوام چیزی بگم یه طومار میشه-بی خیال...

ابوالفضل منگلیان جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

ممنون پویان جان...به قول ما کاشمری ها -شیر فهمم --کردی...
در مورد نحوه اعتراض ها که نگو...من 2 ترم پیش ارزیایی فنی و حمل ونقل داشتم...یه سوالایی اشتباه بود که آدم خندش میگرفت...اما من تصمیم گرفتم با مدیرگروهمون تا جایی که بتونم حقمو بگیرم...یه سری اسناد ومدارک محکم جمع کردم راجع به همین سوالای اشتباه وبردم مشهد...با پارتی و پارتی بازی تونستم مدارکو برسونم به دست یکی از مسیئولین رده بالا...بعد یه ماه که بنده خدا مدارک رو دیده بود.حق رو به من داده بود و یایت ازم به طور کلی عذر خواهی کرد...اما ازش پرسیدم که چرا به اعتراضای تو سایت رسیدگی نمیکنین که جواب جالبی شنیدم...گفت:برای حذف یه تست از طریق اعتراضات شمادر سامانه گلستان بایدبه حد نصاب کافی برسه...چندتامثال هم زد بنده خدا...مثل اون تست اول فیزیک2 تو نیمسال اول 89-88 که ضایع اشتباه بود وهمه هم اعتراض کردن و حذف شد...اما درسای اختیاری که جامعه آماری پایینی داره وکسی هم تو نخ بررسی و اعتراض به سوالا نیستن و فقط دنبال پاسی ان اونم با 9.5... اینجاست که دیگه حق منو شماس که خورده میشه...اما عیب نداره...نوش جونشون...اینجاست که باز به همون جمله معروف بر میخوریم...اینجا پیام نور است...

pouyan
ایول

حد نصابو خوب اومدی-بعدا سایت pnuna میگه حتی اگر 1 نفر هم اعتراض کنه بررسی میکنن!!!

اینجا پیام نور است

ابوالفضل منگلیان جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ق.ظ

دوباره سلام...
ببخشید پویاجان...تومیدونی این تستای حذف شده چه جوری نمرش به نمره کل اضاف میشه...مثلا واسه من 2 تاش حذف شده(سوالات 1 و 23) و اون دو تای دیگه رو درست زدم...مجموعا.81صدم به نمره کلم افزوده شده...من که هرچه معادله نوشتم و دو دو تا چهارتا کردم چیزی از آب در نیومد ...اما امیدوارم تو که تو این کارا خبره تری بفهمی چه طوری اونطوری شده
بازم ممنون

پویان

سلام ابوالفضل جان
توی همین مطلب گفتم که
"حذف با تاثیر مثبت:اگه درست زدین که هیچچی (همچنان درسته و نمرش حساب میشه) ولی اگه غلط زدین حذف میشه"

فرض کن 30 تا سوال بود.4 تاش حذف با تاثیر مثبت شد.ولی دانشجویی 3 تا سوال رو درست زده بود و 1 سوال رو غلط زد.نباید ناراحت باشه و بگه" من که 3 تا سوال درست زدم همش میپره؟!"
نه اینجوری نمیشه.حذف با "تاثیر مثبت"ه

توی این مثال،قبل از اینکه حذف با تاثیر مثبت بشه 14 نمره ی پایانی بین 30 تا سوال تقسیم میشد ولی الان بین 29 سوال تقسیم میشه.3تایی هم که درست زدی هنچنان سر جاش مونده و حساب شده.

وضعیت خودت:
فرض کنیم از 30 تا سوال 16 تا درست زدی و 14 تا غلط.4 تا سوال حذف شد که دوتاش رو درست حل کرده بودی و دوتاش رو غلط.
الان وضعیتت اینجوری حساب میشه:

تعداد کل سوالها:28
جواب صحیح:16
جواب غلط:12
حالا طرفین وسطین میکنیم که 28 تا سوال 14 نمره داشت،16 تا چند نمره داره؟16 ضربدر 14 تقسیم بر 28
یعنی 8 نمره.با این وضعیت نمرت از 14 نمره ی پایانی شد8.
ولی قبل از حالت حذف با تاثیر مثبت نمرت میشد:16 ضربدر14 تقسیم بر 30 یعنی 7.46 از 14 نمره
این نمره هم به اضافه ی میانترم میکنیم.

حله؟
چک کن نتیجه رو به من خبر بده.
در مورد اظهار لطفت هم ممنون-من هم یکی مثل همه ی شما هستم

ابوالفضل منگلیان جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ق.ظ

سلام
این دیگه آخره مسخره بازیه...رفتن سوال 12 و 13 رو حذف کردن که 100درصد مطمئنم درسته و از ساده ترین سوالای این امتحان درپیتشون بوده...حالا برچه مبنایی این دوتارو حذف کردن فقط فقط خدا میدونه...

پویان:
سلام من اصلا نگاه نکردم چه سوال حذف شده(اون سوال چی بوده)
فقط مهم این بود که 2 تا سوال غلطم درست شد
این نمره هم مفتی و کشکی نمیدونم.انقدر سوال غلط دادن،اعتراض کردم نتیجه نداد...تازه 2 تاش جبران شد.

این ترم میخواستم توی اعتراض بنویسم من که میدونم تاثیر نمیدید پس اعتراضی ندارم

شاید من اشتباه کنم ولی خود من به این نتیجه رسیدم که اعتراضات خونده نمیشه.
توی اعتراض چند ترم پیش طوری اعتراض کردم که اگه کسی فقط یک صدم ثانیه چشمش به اعتراض من میخورد 100 درصد تاثیر میداد.خیلی خیلی خیلی کوتاه و خیلی خیلی خیلی دقیق و مطمئن اعتراض کردم ولی نشد.(زهی خیال باطل!!!)

بی خیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد