نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

سخن آلبرت اینشتین خطاب به معلم و دانش آموز

سخن آلبرت اینشتین خطاب به معلم و دانش آموز

سلام به همگی

گفتم شاید با این سخن،  نگاهمون به درس خوندن عوض بشه


نظرات 2 + ارسال نظر
pouyan پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام سجاد
الان یه چیزی دیدم احساس غرور کردم!!!
16 خرداد یعنی بعد از بازگشتم از ریکاوری رکورد وبلاگ شکسته شد و شد 1492 بازدید!پاقدمم خوب بودا!
http://www.webgozar.com/counter/stats.aspx?code=2427869

به 2000 تا برسه خیلی حال میکنم

م -ف سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام مهندسین عزیز گفتم اگه بیخبرین بگم که مخابرات استخدامی داره و هرکس ترم آخر میتونه ثبت نام کنه و شرط معدل هم نداره از امروز شروع شده برای رشته ما هم هست
موفق باشد

پویان:
درود بر شما
مرسی از اطلاع رسونیتون
پسرایی مثل من که سربازی دارن و باید اول اون رو پاس کنن و بعد برسن به کار (هر چند من ترم آخر هم نیستم)
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد