نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

چه خبر از امتحانات؟!


سلام دوستان

امتحاناتی که دادین چطور بود؟

سخت بود یا آسون؟

خوب دادین یا نه؟

سوال غلط که نداشت؟!

...

نظرات 15 + ارسال نظر
بوق سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

میبینم خیلی به این درس علاقه داری

بوق سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام فرهنگو تمدن دیگه داداش

pouyan
سلام
دیگه اسم این درسو پیش من نیار حالم بد میشه

بوق سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام
به احتمال ۹۹ درصد طراح سوال برای دهه های ۳۰ یا ۴۰ بود اکثر سوالات مربوط به فصل های آخر بود بی انصاف نگفت سوال قشنگارو برامون طرح کنه ؟

pouyan
سلام
کدوم درس؟
توی پیام نور نباید هیچ فصلی رو نخونده بذاری مخصوصا فصل آخر!
اصلا من خودم اکثر درسا رو از ته میخونم میام اول!!!

مسعود یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

وای که این فرهنگ و تمدن چقدر سخت بود
کتابه انقدر مطلب توش داره که تو هر نمونه سوالی یه چیز جدیدی میارن...
بخدا دفاع مقدس خیلی آسون تر بود...

pouyan

سلام
خیلی خیلی سوال مسخره ای بود
به جای اینکه بیان مطالب مهم رو بدن ، وارد جزئیات شدن و اذیت کردن
توی 4 روز 4000 تا اسم حفظ کردم

مسعود شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

فرستادم جوش نیار...:دی

ممنون آقا مسعود
جوابش رو هم بفرست اگه لازم شد بعدا اصلاحیه می دیم

مسعود شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
برای ما هم موجودی خیلی دردسر شد
برگه دیر اومد، ماشین حساب رو نیم ساعت بعد دادن و ...
مشکل اساسی دیگه اش این بود که همیشه 30 تا تست می آوردن با دو ساعت وقت، این ترم 30تا تست با 4 تا تشریحی همون دو ساعت که خدایی سوال 4 خودش یک ساعت وقت می خواست.
من فایل سوالا رو هم از گلستان دانلود کردم.
سوال 11، 12 و 15 رو که تا الان نگاه کردم کلیدش مشکل داشت. اعتراض هم گذاشتم. بچه ها همه چک کنید هر جا مشکلی میبینید اعتراض بذارید(با توضیح).
من ترم پیش برای تحقیق 1 اعتراض گذاشتم 4تاشو درست کردن.برق هم ترم پیش اعتراض گذاشتم اونم تصحیح شد.

سجاد:
فایل سوال رو گرفتی هنوز برا ما نفرستادیش؟ واقعا که!

بوق چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

فارسی

pouyan

یادش به خیر فارسی

بوق سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

خیر نبینن آخه این چه سوالایی که میدن ترمای قبلو میبینیم آسون.....
به ترم ما که میرسن میگن بزار حالشو نو بگیریم؛ سخت میدن

pouyan

حالا چه امتحانی بود که زد شما رو ترکوند؟

علیرضا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام به همه بچه ها.

من امروز امتحان مبانی برق داشتم. امتحانشم خیلی راحت بود( چون نمونه سوالای اینجا رو که جواب دارن خوندم) نامردا اینا هم تو سالن فوتسال برگزار کرده بودند. علائمه ظهوره دیگه. آخه روایت داریم آخرالزمان امتحانارو تو سالن فوتسال برگزار می کنند.

pouyan
سلام
علائم ظهوره
توی سالن توپ موپ به سرت نخورد؟

ندا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام
مرکز شمیرانات یه عده از بچه ها، توی حیات دانشگاه برگزار میشه.

Pouyan
سلام
بارون بیاد با چتر باید امتحان بدین دیگه نه؟(شوخی میکنم)

من توی سالن فوتسال هم امتحان دادم!

سجاد:
نه خدا رو شکر ارومیه از این خبرا نیست. سالن فوتسالش هم بزرگه ولی اینقدر ساختمان داره که نیازی نداشنه باشه به سالن فوتسال و هوای آزاد.

بوق یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام داداشی مهندس
بله خودمم داش پویان ولی انقدر این کاربرد کامپیوتر برام سخت بود دپرس بودم اسممو به سوت تغییر دادم تا حالم یکم جا بیاد دوباره بشم بوق. امتحان ما که فقط برگه تشریحی دادن گفتیم تستیش کو؟ گفتن اصلا تستی نیست فقط تشریحیه میگم بهشون وضعتون خیلی خرابه ها حد اقل با یکی دانشگاه های شهرهای بزرگتر در ارتباط باشین تا خبرا بهتون برسه وگرنه همیشه عقب میمونید خلاصه بعد یک ساعت یعنی ۳ اومدن برگه تستی دادن نامردا ؟ حالا خوب هستید ؟ خوش میگذره ؟خانواده خوبن ؟ سلام برسونید

Pouyan

آخیییییییی
چه داستانی داشتید شما ها؟
قربونت

سجاد یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

نه بابا داش پویان کتابم سالم سالمه.
کتابم در حد صفر کیلومتره شاید ببرم پسش بدم

Pouyan
پس تو هم از اون دست آدمهایی هستی که کتاباشون رو تمیز نگه میدارن-ایول

ندا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام
به نظر من برگزاری امتحان توی حیات دانشگاه افتضاح بود. ما کنترل موجودی داشتیم. اولاً که سوالها دیر اومد و بعد از بیست دقیقه توی استرس سوالها رو پخش کردن. بعد اومدن گفتن ماشین حساب استفاده نکنین. بعد دوباره گفتن اشکال نداره میتونین استفاده کنین. بعد خواستن پاسخنامه تستی رو زود جمع کنن و ...
خلاصه کلافه شدیم.
ولی به همه دوستان پیشنهاد میکنم سوالهای سالهای قبل رو حتما بخونن چون همیشه حداقل 7 تا سوال تستی از سالهای قبله!
از سایتتون هم ممنون که پاسخنامه ها رو در اختیار ما قرار دادید.

سجاد:
دیگه بلایی موند که سرتون نیارن؟؟؟؟؟؟
واقعا امتحانات در فضای باز برگزار می شه؟ کدوم مرکز؟ چه جالب
ولی کلا تو امتحان کاربرد کامپیوتری هم که ما داشتیم ناهماهنگی زیاد بود. سوالات چندتا رشته رو ریخته بودن تو یه پاکت آورده بودن داده بودن به مراقب بیچاره. یه نیم ساعتی طول کشید تا ورقه ها و پاسخنامه ها رو پخش کنه.
امیدوارم که با یه نتیجه خوب این ناهماهنگی هارو فراموش کنید.
به امید آن روز

پویان:
سلام
پس این کنترل موجودی واسه شما هم داستان دار شد؟واسه بچه های ما هم داستان دار بود

سوت یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام بچه زرنگ(داش سجاد)
امتحانش خوب بود من تو تشریحی اصلا مشکل نداشتم ولی فکر نمیکردم تستی رو به قول مهندس از عمق کتاب بدن برای تشریحی میترسیدم تستیش رو زیاد جالب نزدم ولی در کل خوب بود شما چی داش پویان مگه خودت امتحان نداشتی؟

سجاد:
بچه زرنگ که شمایید
به امید خدا ۲۰ رو که گرفتین
حالا دیدن امتحان چقدر راحت بود و نیاز به اون همه نگرانی نداشت
-------------------------------------------------------------------

پویان:
سلام
اول بگو شما همون "بوق" نیستی؟
دلم براش تنگ شده
آخرین بار توی یکی از تاپیکها آرزوی موفقیت برامون کرده بود، نظرشو خوندم ولی اون روز اعصاب نداشتم جوابش لطفشو (بر خلاف عادتم که همیشه جواب میدم) ندادم-عذاب وجدان دارم!!!

من این ترم کم واحد برداشتم هنوز سعادت دیدن امتحانها رو نداشتم!این تاپیکو زدم که از امتحانها دور نباشم!

سجاد یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

اولین امتحانمون که کاربرد کامپیوتر بود خدارو شکر بد نبود.
اولین بار بود که به صورت تستی و تشریحی بود برا همین همه بچه ها منتظر بودن ببینن که از این کتاب قراره چطوری سوال تشریحی طرح بشه که به نظر من سوالات تشریحیش در حد یه سوال برای امتحان پایان ترم نبود . البته بجز دو سوال اولش
امیدوارم که همه بچه ها تونسته باشن خیلی خوب از پس این امتحان بر بیان.
ولی قسمت تستی ها بجز سوال ۲ که دوتا جواب صحیح داشت و حالا معلوم نیست قراره کدوم یکی رو قبول کنن خوب طرح شده بود. یکم بیشتر نسبت به ترم های قبل به عمق کتاب توجه کرده بودن. یعنی سوالات تستیش خوب طراحی شده بود.
درکل خوب بود

Pouyan

سلام سجاد
اینجاست که باید گفت بابا تو دیگه کی هستی؟
سجاد یه عکس از کتابت بگیر برای من بفرست-فکر کنم پر پر شده باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد