نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

بالاخره امتحانات من تموم شد

بووووووووووووووقققققققققققق!

نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

همه امتحانا هم که سخت نبود ریاضی2 و اندیشه1 اسون بودن
ولی بقیه شون سخت بودن
چررررا ایییییییییین طوری سوال داده بدن؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی درسای امارو استاتیک و مدیریت کیفیت سخت بود

مسعود دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

من فقط خلاقیت داشتم
ولی اینطور که معلومه کارآفرینی خیلی مشکل داشته

pouyan
salam-are

دانشجو دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام
از بین امتحانای زیر کدوما این ترم سخت بوده خواهشن راهنماییم کنید

اخلاق اسلامی - خلاقیت حل مسئله و تفکر راهبردی - ایمنی و بهداشت صنعتی - مبانی کارآفرینی - آیین زندگی - اصول بازاریابی
انقلاب اسلامی

محاسبات و مهندسی ارزش دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام
دیروز امتحان محاسبات خیلی بد بود من تمام دوره هارو داشتم ولی این ترم بدترین دوره بود
چند تا از سولای تستی که داده بودن از حذفیات بود و سوال آخر تشریحی هم از حذفیات بود دانشگاه باید این سوالارو حذف کنه
امتحان مهندسی ارزش هم بد بود
راستی سوال ۸ مهندسی ارزش گزینه ی صحیح د میشه که کلید سوالات اشتباهی گزینه ی دیگه ای رو زده باتوجه به جدول صفحه ی ۶۲ کتاب لطفا اطلاع رسانی کنید

shekoohi یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ http://spnuie.blogfa.com


سلام خسته نباشید شکوهی هستم دبیر انجمن صنایع شیراز
میخوایم توی یه پست توی وبلاگ انجمن اشکالات امتحانات پایان ترم رو لیست کنیم تا همه بدونن و اعلام اشکال کنن شاید فرجی شد
ایشالله با همکاری شما گامی در جهت موفقیت دانشجویان برداشته بشه ممنونم

http://spnuie.blogfa.com/post/182

مسعود یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ق.ظ

بچه ها سایت گلستان دیروزمشکل داشت و امروز که چکش کردم برای خودم و یکی دیگه از بچه ها بدهی شهریه زده بود
به خاطر همینم اطلاعات جامع و اینا بسته شد
کسی میدونه دلیلش چیه؟
شما هم چک کنین شاید اینجوری شده باشه.
برای من زده 4 هزارتومن

Pouyan
سلام
داستانهای ما با پیام نور باز هم شروع شد
بازم خوبه واسه تو 4 تومن زده،واسه من حدود 17 تومن زده!
فکر کنم پول کاغذهای اضافی که موقع امتحان میگرفتیم بوده!!!
سایت این چند روزه یه کم خوددرگیری داشته-شاید به خاطر این باشه
شاید هم مثل هر سال بازهم بخوان بیمه ای چیزی ما رو کنن و به خاطر این باشه.به زودی مشخص میشه

مسعود شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام
اکثرا بچه ها 18ام تموم میشن
اگه زحمتی نیست یه پست بذارین، درسهایی رو که بچه ها قراره اعتراض بذارن رو اعلام کنین
مثلا درسهایی که مشخص شده کجاها رو اعتراض بذارن (مثل موجودی، حمل و نقل و...) و درسهایی که بچه ها باید پیگری کنن ببینن کجاها مشکل داره (مثل ارزیابی، کارآفرینی و... که مشخص نیست چه سوالایی مشکل داره) توش مشخص باشه.
در حد پیشنهاد بود اگه بشه فک نمی کنم بد باشه

Pouyan
سلام ممنون از نظرت
من هر سوالی رو که غلط زده بودم اعتراض زدم.درستش هم همینه.هر سوالی غلطه مگر اینکه من درست زده باشم!!!!!!
من خودم نمیدونم کدوم سوالها اشکال داشت.خیلی درسها هنوز سوالهاش نیومده که ببینیم کدومشون ایراد داشتن.
سجاد اگه بدونه حتما یه تاپیک براش میزنه.
بازم مرسی از پیشنهادت

فوقش یه تاپیک میزنیم بچه ها هر سوالی رو که به نظرشون غلط بوده رو بنویسن تا همه به اون سوال اعتراض کنن

امید جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام
خواهشامثل همیشه که نمونه سوالات رومیذاریدو اشتباهات رواعلام میکنیدتوروخدامال فرآیندهای تولیدروهم بذارید.
باتشکر

pouyan
سلام
فرایند تولید مگه باز هم مشکل داشت؟؟؟اینا هم دیگه شورشو در آوردن

سجاد:
سلام دوست عزیز
اگه نمونه سوالات اشکالی داره شما به ما اعلام کنید تا ماهم بتونیم اطلاع رسانی کنید. چون ما که از کم و کیف سوالات اطلاعی نداریم و هر آنچه که دوستان بگن رو ما فقط اطلاع رسانی می کنیم.
اگه فرایند تولید هم اشکال داره ( که فکر نکنم نداشته باشه) حتما خبر بدید و بگید کدوم سوالات و چه اشکالاتی تا ماهم بتونیم به نحو احسن اطلاع رسانی کنیم
با تشکر

H جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

با سلام مجدد
یک تفکر اشتباه دیگه ای هم هست که میگه دانشگاه فقط دانشگاه سراسری ،اونهم فقط دانشگاههای صنعتی ...و ....
البته کسی منکر اعتبار دانشگاههای مذکور نیست ولی اعتبار مدرک بجز تلاش دانشجو با چیز دیگه ای میسر می شه؟آیا این اعتبار انحصاریه؟
با این طرز فکرهای خودخواهانه ، قاعدتا هرکس در دنیا غیر از MIT دانشگاه دیگه ای بره مدرکش ارزش نداره !!!
پیروز باشید

pouyan
سلام

Like

H جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام دوستان
جمیعا خسته نباشین
اگر به نمونه سوالای معادلات و ریاضی 2 ترم پیش نظری بندازین
متوجه یک جهش در بالا رفتن سطح نمونه سوالها می شین(گرچه قبلا هم سطح سوالها پایین نبود)
مخصوصا ریاضی 2 صنایع که جدیدا با رشته ریاضی کاربردی مشترک هم شده!!!
طوری که کفه ترازو به سمت کاربردی سنگین تر شده این ترم هم که می گن سطح سوالات نسبت به ترم پیش بالاتر بوده


تصور اشتباهی بین بعضی از مردم مخصوصا دانشجو های دانشگاههای دیگه وجود داره که دانشجویان در پیام نور جدول ضرب می خونن ولی دیگران مطالب بروز و سطح بالا
راپاس می کنن . به ضرس قاطع خیلی از این مدعیان در یک امتحان مشابه امتحانای پیام نور قبول نمی شن
پیروز و پاینده باشید

pouyan
سلام
از ترمهای بعد سوالهای المئیادو میدن ما حل کنیم!

موافقم.اینو از تعداد پیشنهادهایی که به دانشجوهای دانشگاه پیام نور میشه تا به جای دانشجوهای دانشگاه های دیگه برن امتحان بدن هم میشه فهمید!

دانشجو پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام
سولات مبانی کار آفرینی رشته صنایع از قسمت حذف شده بود بعضی هاش


با تشکر

Pouyan
سلام
به طراح سوال خسته نباشید عرض میکنم!

محمود پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

راستی کجا کارافرینی درسیه که نمره ببری بالا؟
من 2 ترم پیش داشتم فک کنم شدم 12 تابستون 3 روز مونده به امتحان فهمیدم ریزشی اعلام شده
ساعت 8 امتحان داشتم 10.30 کارافرینی.کارافرینی رو رفتم نخونده امتحان دادم 1 تست بهتر از ترم قبلش که خونده بودم زدم .
خلاصه که از این درد دل ها زیاد دارم براتون این یکیش بود
تو پیام نور هیچ درسی رو دست کم نگیرین.حتی تربیت بدنی

pouyan
سلام
اون موقع که من امتحان دادم هم کتابش خوب بود و هم سوالی که طرح کرده بودن تقریبا قابل تحمل بود.دیگه نمیدونم بعدش چه اتفاقی افتاد

محمود پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

همه میگن پیام نور اسونه . نمیدونم اینن حرفو از کجا میگن؟ شاید رشته های انسانی این طور باشه.
خداییش مهدل 14 پیام نور وی ارزه به 18 ازاد.

Pouyan
سلام
اونایی که میگن پیام نور آسونه یا نمیدونن پیام نور کجاست یا نمیدونن معنی آسون چیه.
نه بابا سر و تهشون یکیه.انسانی و فنی نداره که.ما سر دروسی مثل اندیشه و ... هم داستان داریم.نداریم؟؟؟
موافقم.معدل 14 پیام نور به 18 آزاد و همه ی دانشگاه ها شرف داره.

امیر پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

بابا خوش به حالت...ما یه امنحان ارزیابی کار و زمان دادیم در حد المپیاد...معلوم نبود این سوالا ماله طرح ریزی بود، مال آماربود!!! خلاصه وحشتناک بود....

pouyan
سلام
منم به پارتی(!) ارزیابی کار و زمان دعوت بودم.حالا جالب اینجاست که من طرح ریزی رو خوب خونده بودم ولی باز هم نتونستم اون روش مارپیچی لعنتی رو حل کنم.قاعدتا باید جدولشو کامل میدادن.نه اون جدولی که به ما داده بودن.

محمد بخشی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

خوش یه حالت که امتحانات تموم شد

من یکشنبه روش محاسبات دارم

Pouyan
سلام
دو روز دیگه امتحانات ادامه پیدا میکرد جان به جان آفرین تسلیم میکردم!!!

از خدا برات آرزوی صبر جمیله دارم!

فاجعه کارآفرینی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام
عجب امتحانی بود دیروز. کارآفرینی درسیه که باید باهاش معدل ببری بالا ولی.......؟
۱۲تا سوال از ۳۰ تا سوال از حذفیات بود.
دوباره این ترم سوالات دیر اومد ولی اشتباه نیومد واسه رشته خودمون بود.
معلوم نبود سوالات رو از کدوم چاپ کتاب طرح کرده بودن چاپ هفتم هشتم نهم دهم فقط میدونم سوالا از چپ یازدهم که تو بازار مجود هست نبود.
خلاصه که نمیدونیم چیکار کنیم به کی دردمونو بگیم........

Pouyan
سلام
آره خبرش به من هم رسید
چی بگم ولله...

محمود پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ق.ظ

کجا امتحانا تموم شد؟18 ام امتحان دارم من :D
شما این ترم این بلا سرت اومده من از 4 ترم پیش این بلا سرم اومد.استاد سوال حل میکرد میگفت فقط این نوع سوال میاد میرفتیم سر جلسه میدیدیم سوالا با کل ترمای قبل فرق داشت.فک نکنم کسی عین من باشه تو این قضیه.نمونش مقاومت مصالح

Pouyan
سلام مال من تموم شد.
من این ترم چیزی رو تجربه کردم که از این به بعد اگه رپیس دانشگاه هم بیاد بگه قراره اینجوری بشه به حرفاش اعتنایی نمیکنم.هر چند قبلا هم زیاد به حرفهای کسی کاری نداشتم ولی حداقل نیم نگاهی به این نمونه سوالا داشتم که سبک و روش طرح سوالا چجوری بودن و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد