نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

برنامه امتحانات تابستان ۹۱ پیام نور (بروز شده در ۹ شهریور)

برنامه امتحانات تابستان ۹۱ پیام نور (بروز شده در ۹ شهریور)  
 
برای دسترسی به مشروح خبر به انجمن دانشجویان مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور مراجعه کنید.
نظرات 10 + ارسال نظر
محمد بخشی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام


دفاع مقدس کم میشه و حالا باید ۲۴ واحد اختیاری پاس کنید

خواهش می کنم

باقری جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

سپاس آقای بخشی
پس منی که از اختیاری ها فقط دفاع مقدس رو پاس کردم باید 26 تا اختیاری رو پاس کنم که جمعا با اجباری ها میشه 140 واحد .
بازم ممنون .

محمد بخشی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

شما کلا باید ۱۴۰ واحد پاس کنید که شامل ۲۶ واحد اختیاری

میشه

۲۶ واحد اختیاری شامل ۲۴ واحد+۲واحد آشنایی با دفاع میشه

حالا اگر شما ۲۶ واحد اختیاری را پاس کردید باید ۲ واحدم آشنایی

با دفاع پاس کنید که میشه در مجموع ۲۸ واحد اختیاری و کلا ۱۴۲

واحد


p
مرسی محمد جان

باقری جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

ممنون از جوابتون .
با این حساب من که شامل هیچ کدوم از این 2 بند نیستم و باید پاس کنم ؛ 2 واحد از دروس اختیاری که 23 واحد هست کم میشه ؟
یعنی باید 21 واحد اختیاری دیگه پاس کنم ؟

عذر میخوام انقدر سوال میکنم !

باقری پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام .
یه سوال داشتم که ممنون میشم جواب بدین .
این درسته که میگن راهبردی رایانه icdl سه واحد حساب میشه ؟
و اگه اینطوره یعنی کل واحدی که باید بگذرونیم (+دفاع مقدس) میشه 145 واحد ؟

p
سلام
نه خیر صفر واحده.در مورد درس دفاع مقدس اینجا رو بخونید
http://pnuna.com/1390/12/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%8A%D9%8A-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1.html
یعنی همون 140 واحد رو باید بگذرونیم.چون 2 واحدش جزء دروس اختیاری حساب میشه.

محمد بخشی چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

برنامه امتحانات نیم سال اول ۹۲-۹۱ منشر شد

محمد بخشی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

با سلام

انتخاب واحد نیم سال اول ۹۲-۹۱ از ۱۸ شهریورماه

محمد بخشی دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

گزارش ۱۰۰ قابل چاپ شد[لبخند]

saeid.b شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام
خانم سمیرا از شما می خوام در انجمن مهندسی صنایع عضو شوید
www.iespnu.gigfa.com

سمیرا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام مهندس خواستم از همینجا بابت سایت فوق العاده خوب و پربارتون تشکر کنم .من دانشجوی پیام نور ورامینم ولی وبلاگ شما تو همه ی وبلاگایی که سراغ دارم بهترینه.بازم به خاطر زحماتتون ممنونم.با آرزوی قبولی همه ی دانشجویان پیام نور در تمامی امتحانات و با آرزوی موفقیت شما در تمالم مراحل زندگیتان.دعاگوی شما هستم

سجاد سلطانی
خیلی ممنون دوست عزیز. شما لطف دارین
امیدوارم بتونیم با راه اندازی انجمن دانشجویان مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور بیش از پیش در خدمت هم رشته ای های خوب خودمون باشیم.
البته واقعا نیاز داره که همه دست به دست هم بدیم تا با همدیگر پله های ترقی رو بالا بریم. واقعا محیط پیام نور مارو خیلی عقب می ندازه( این رو از روی تجربه ای که تو دوره کار اموزی داشتم میگم و کاملا هم بهش اعتقاد دارم) و اگه خودمون به فکر خودمون نباشیم پیشرفتی وجود نخواهد داشت.
منتظر حضور فعالانه دوستان در انجمن هستیم
به امید بهترین ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد