نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمره ی طرح ریزی باز هم یه کم تصحیح شد

سلام یه همگی

پاسخنامه ی درس طرح ریزی واحدهای صنعتی باز هم کمی تصحیح شد.البته باز هم کامل تصحیح نشد.ما همچنان منتظر تصحیح کاملش هستیم (مخلص بچه های بالا هم هستیم!)


این سوالها هنوز مونده.اینام درست کنید واقعا ممنون میشیم



***سوال 26 طبق جواب کتاب نیکوفکر و عبدالله زاده که هر دو از کتابهای معتبر و مرجع آزمون ارشد هستند گزینه 2 و 4 صحیح می باشد


*** سوال 10 تستی طرح ریزی واحدهای صنعتی هم اشتباه شده

پاسخ صحیح  گزینه "ج" میباشد که در کلیدها "ب ، د" زده شده

 

 

نظرات 38 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ

تشکر از p
هیچ کس نیست جواب سوال منو بدونه و بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مسعود۱ دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام مدیریت فناوری نوشته ارائه پروژه الزامی خب من که برام کلاس تشکیل نمیشه بازم باید پروژه بدم؟

p
سلام
من نمیدونم مدیریت فناوری چی داشت که تستی تشریحی شد!چون من این درسو چند ترم پیش پاس کرده بودم و کاملا حفظ کردنی بود و فرمول خاصی نداشت.پروژه هم نداشت.
مطمئن نیستم ولی به نظرم پروژه فقط برای میانترمه و برای شما که کلاس تشکیل نمیشه یعنی خودخوانه و میانترم نداره پس پروژه بدی یا ندی فرقی نمیکنه و میانترمی نمیگیری.باز هم تاکید میکنم مطمئن نیستم از افراد مطلع بپرس.

امید یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام
خبر فوری
منابع صنایع به روز شد.

محمد بخشی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

ممنون دانشجو از خبرت

دانشجو شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام
بردوستان عزیز
این ترم اگه خدا بخواد درسم تموم میشه با مسئولین دانشگاه از جمله خانم عسگری که مدیر آموزش هستند صحبت کردم گفتند
کلا اختیاری باید ۲۶ واحد برداریم
یعنی ۲۴ واحد حق انتخاب داریم ۲ واحد دیگه که آشنایی بادفاع مقدس هست اجباری هست

محمد بخشی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام دانشجو

تا حذف و اضافه وقت داره

دانشجو پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

با سلام
نمرات تشریجی حداکثر چند روز بعد امتحان میاد؟

محمد بخشی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

قابل توجه دانشجویانی که با یک عنوان درسی به همراه درس آشنایی با دفاع مقدس دانش آموخته می شوند

مسعود چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ

@ محمود:
برای یکی از دوستای منم همین مشکل پیش اومده بود.
فقط خواستم نگران نباشی
فک کنم کلی باشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام
ممنون مشکل منم حل شد

سعید سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام بر همگی
اگه در برنامه 9 ترمه سال 92-91 کل واحدها را بشمارین میشه 142 واحد ینی متاسفانه باید 28 واحد اختیاری پاس کنیم
البته من شخصا شدیدا با این موضوع مخالفم
اگه همراه با دفاع مقدس 26 واحد اختیاری پاس کنیم قابل قبول میشه وگر نه........
پیشنهاد من اینه که فعلا هیچ کس این درس رو تو انتخاب واحد برنداره.

p
سلام
نه

از ترم 1 که من وارد دانشگاه شدم این برنامه اشکال داشت و ترم 1 و ترم 3 رو جمع واحدهاشو اشتباه نوشته بود!!!هر چند همینجوری هم حساب کنیم جمع واحدهاش 140 تا میشه.در اصل هم 140 تاست

محمود سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

برا شما هم جواب درس مهندسی ارزش تابستان نیومده؟
نمیدونم چرا هنوز نیومده.

مسعود سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ

@ مسعود 1:

برای رفع ابهام درس دفاع مقدس به این آدرس که آخرین مطلبیه که اخبار پیام نور گذاشته مراجعه کن:

http://pnunews.blogfa.com/post-904.aspx

فک نکنم دیگه ابهامی باشه ولی در هر صورت اگه بازم مشکلت برطرف نشد دوباره همین جا بگو تا انشالله برطرفش کنیم.

P
سلام
مرسی-اینم حرف منو تایید میکنه دیگه

A سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام کسی نیست به ما یه کمکی کنه , من درس تحقیق در عملیات اعتراض کردم از طریق دانشگاه
فقط 1 سوال رو حذف کردن 2تا از سوال ها که جواب صحیح تو پاسخنامه مشکل داره رو دست نزدن
کسی نمیدونه باید چی کار کنم ؟
امروز رفتم دانشگاه مسئول دانشگاه میگه من نمی تونم کاری کنم
پس من باید چی کار کنم ؟ میگه باید از بقیه استان ها هم اعتراض کنن
این درسته ؟

مسعود۱ سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

همه جور راهنمایی به من کردید ازهمه هم ممنونم ولی هنوز تکلیف دفاع مقدسم روشن نشده گذاشتم برا حذف و اضافه شاید دقیق معلوم بشه وضعیتش

مسعود دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

من تئوری تصمیم گیری رو ترم پیش گرفتم
کتابیه که فرمول و اینا زیاد داره
متاسفانه استاد ما نرسید که کامل درس بده
مطالبش جالبه ولی باید حتما سرکلاس باشی چون کتاب اصلا خوب توضیح نداده
اصل مطلبش اینه که چطور یه گزینه رو از بین چندین گزینه انتخاب کنیم (تقریبا مثل تحقیق 1) و همینطور رتبه بندی گزینه ها (مثل رتبه بندی دانشگاها و...
کلا درس جالبییه ولی نه برای امتحان دادن
چون فرمول زیاد داره، مطالب الکی زیاد توشه و حتما باید همه شون رو دسته بندی کنی تا یه فرجی بشه و سوالات و کلیداش هم مشکل زیاد دارن
پیشنهاد من اینه که اگه گزینۀ دیگه ای داری قید اینو بزن

مسعود۱ دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام
میشه اگر کسی تئوری تصمیم گیری رو ژاس کرده هم کمک کنه بگه این درس چطوره؟

امیر دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

صفحه رو scroll کنین به پایین...کامنتای مربوط به شهریور 91 رو ببینید پیدا میکنید

p
سلام
فقط نظر آخر اینو گفته ولی هیچ جای دیگه اینو نگفته.به نظرم اشتباه نوشته و یا کامل ننوشته.بعدا میپرسم
مرسی

kh دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام
در مورد منابع چند نکته بگم:

واضحه که باید مطابق سرفصلهای معرفی شده جلو بریم

و مخصوصا از مثالها و تمرینات کتاب معرفی شده غافل نشیم

ولی وحی منزل نیست که حتما مطالب رو از رو کتاب مذکور یاد

بگیرید می تونید از منابع و جزوات معروف دیگه استفاده کنیدو در

کنارش تمرینای کتابی که دانشگاه معرفی کرده رو مطالعه کنید.

از بعضی کتابهای معرفی شده توسط دانشگاه ، خواننده

حیرت می کنه که با وجود کثرت منابع عالی ، دلیل ارجاع دانشجو

به بعضی منابع گمنام که از لحاظ نگارش و ... در سطح نازلی

قرار دارن چیه؟

بطور مثال کتاب محاسبات عددی که هر ترم معرفی میشه

نوشته وحیدی-قاسم پور)،به لطف معرفی دانشگاه به چاپ 9 یا

10 رسیده که پر واضح است که کتاب با عجله نوشته شده

و بهیچ وجه بعنوان خود آموز نباید مورد استفاده قرار بگیره !!!

اطمینان دارم اگه این کتاب بعنوان منبع معرفی نشده بود

نسخه های چاپ اولش هم به زحمت فروش می رفت !!!

یا کتاب ریاضی 2 جلوداری ممقانی در مقایسه با کتاب خوب

ابراهیمی(رشته شیمی) بسیار بد و شلوغ نوشته شده .

دلیل این تصمیمها و تعویضهای ناگهانی عجیبه !!

موفق باشید



kh دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام
در جواب دوستمون مسعود 1

به نظر بنده:

اگر حق انتخاب دارین و دستتون بازه اصلا و ابدا انتخاب نکنید که

پشیمون می شین چون به شدت حجیم و پر از نکته است.

اگه کتاب رو ببینین خودتون پشیمون می شین

موفق باشید

دانشجو دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام. منابع هنوز اعلام نشده؟
چقدر احتمال داره منابع تغییر کنه؟به نظر شما با همون منابع ترم قبل کتاب ها رو بگیریم یا صبر کنیم منابع جدید اعلام بشه؟

p
سلام
فعلا که خبری نیست
نمیدونم اگه صبر کنی و کتابها تموم بشه و بعد ببینی منابع همون بوده خیلی ستمه!
فکر نکنم تغییر چشمگیری کنه.به نظرم کتابهای اصلی رو بخر.(فقط نظر شخصیمه) بقیه رو بذار منابع بیاد بعد.
خودم چند تا کتاب اصلیمو که فرمولی هست و تحلیلیه رو از دوستم گرفتم.

امیر دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

دوستان عزیز اگر به کامنت های سایت pnua مراجعه بکنن میبینن که چند بار گفته شده علاوه بر 26 تا 2 تا...من باز هم دیروز سوال کردم از رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران،خودمم دانشجوی همونجام 28 تا باید اختیاری پاس کنیم

p
سلام
من که هر جا خوندم با گفته ی رئیس دانشگاه شما نمیخونه!
از کدوم قسمت نظرات این برداشت رو کردی؟یه عکس ازش بگیر بذار ببینیم
اون واسه اونایی که اختیاریهاشونو پاس کردن و تموم شده....

سعید اراکی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام
به گزارش اخبار پیام نور ، معاون سنجش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در نامه ای رسما درس آشنایی با دفاع مقدس را درس اختیاری (اجباری ) برای کلیه دوره های مقطع کارشناسی اعلام کرد و مطابق بند های زیر در خصوص آن عمل خواهد شد.
۱-دانشجویانی که تا نیمسال دوم ۹۱-۹۰ در دانشگاه پیام نور دانش آموخته می شوند و یکی از دروس عمومی آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،انقلاب اسلامی ایران،آشنایی با دفاع مقدس و اندیشه سیاسی امام خمینی را گذرانده اند نیازی به گذراندن درس اختیاری آشنایی با دفاع مقدس ندارند. ۲- دانشجویانی که درس آشنایی با دفاع مقدس را به عنوان درس عمومی اخذ و گذرانده اند نیازی به گذراندن درس مذکور به عنوان درس اختیاری ندارند. ۳-سایر دانشجویان که شامل بند ۱ و ۲ نمی شوند باید بر اساس مقررات درس مذکور را اخذ و بگذرانند. شایان ذکراست در صورتیکه رشته هایی فاقد درس اختیاری باشد درس مذکور اضافی الزامی درج می شود و به واحدهای گذرانده لازم جهت فراغت از تحصیل اضافه و در میانگین کل موثر می باشد .
درس اختیاری :اگر دانشجو در صورت گذراندن دروس تخصصی،اصلی و عمومی سقف واحد دوره را تکمیل نکند ملزم به گذراندن دروس اختیاری می باشد
نکته : هیچ یک از دانشجویانی که تا پایان شهریور ۹۱ فارغ التحصیل میشوند نیازی به گذراندن درس مربوطه ندارد

محمد بخشی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

من ۹۹.۹ درصد مطمئنم باید ۲۴ واحد اختیاری پاس کنیم با ۲ واحد

آشنایی با دفاع مقدس

حالا میمینونه اون ۰.۱ درصد که شاید قانونش دوباره عوض

شده

دانشجو دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ق.ظ

این داستان دفاع مقدس شامل ما که ترم پیش درسمون تموم شد هم مشه؟ هر چند که من 142 واحد پاس کردم.

امیر یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

دوستان اشتباه نکنن من خودم شخصا دیروز سوال کردم..ما باید علاوه بر 26 واحد 2 واحد هم دفاع مقدس پاس کنیم...یعنی درکل باید 142 واحد پاس کنیم!!!!

p
سلام
این لینک خبر و بخشنامش
http://pnuna.com/1390/12/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%8A%D9%8A-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1.html

حالا یا بخشنامه ی جدیدی اومده که ما خبر نداریم( که بعید میدونم) یا اون عزیزی که شما ازش پرسیدین اطلاع نداشتن.لطف کن اینو به اون مسئول عزیز نشون بده و نتیجه رو به ما هم خبر بده-مرسی

مسعود۱ یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

متوجه نشدم چی معلومه که من دوست دارم برش دارم؟
از همه ممنونم
هر کی از حقوق و دستمزد خبر داره یه کمکی بهم بکنه

سعید اراکی یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام
حقوق و دستمزد را نمی دونم دوستامم برنداشتن
اما چیزی که معلوم داره دوستاری برش داری
نمدونم چرا

مسعود۱ یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

دوستان ازتون ممنونم خب حالا حقوقو دستمزد چطور درسیه؟ برش دارم آسونه؟ یا سخت؟

محمد بخشی یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

شما باید با دفاع مقدس ۲۶ واحد اختیاری پاس کنید

۲۴ تا اختیاری +۲ واحد دفاع مقدس

۸ تا سه واحدی پاس کنید تا با آشنایی با دفاع ۲۶ تا تکمیل بشه

موفق باشید

P
مرسی محمد جان

سعید اراکی یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام
شما می تونید سایت های دیگه هم ملاحظه کنید که
دفاع مقدس اختیاری اجباریه
http://www.pnuna.com
www.pnunews.com/post-854.aspx
شما کدام مرکز درس می خونید ؟

P
مرسی سعید جان

مسعود۱ یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

حالا میخوام تا سایت بازه درست کنم انتخاب واحدمو بهم بگید چیکار کنم کدوم حرف درسته حرف شما یا حرف دانشگاه ؟

P
من بودم حرف دانشگاه رو گوش نمیکردم و طبق بخشنامه عمل میکردم

[ بدون نام ] یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام دانشگاه بهم گفت جدای دفاع مقدس باید ۲۶ واحد اختیاری پاس کنم که الان من موندم شما میگید با دفاع مقدس ۲۶ واحد ؟حالا کدوم درست ؟باید چیکار کنم؟
۶تا ۳ واحدی پاس کردم که میشه ۱۸ واحد الانم عوامل انسانی و بهداشت صنعتی برداشتم و دفاع مقدس
حالا بگید من باید چیکار کنم ؟ چه درسی بردارم؟
دانشگاه میگفت باید ۲۶ واحد اختیاریت کامل باشه و ۲ واحد دفاع مقدسم که اجبارا باید پاس کنی

P
سلام
اینکه دانشگاه میگفت باید ۲۶ واحد اختیاریت کامل باشه و ۲ واحد دفاع مقدسم که اجبارا باید پاس کنی به نظرم غلطه.توی سایت Pnuna.com در موردش مطلب مفصلی کار کرده.از خودشون هم در نیاوردن و طبق بخشنامه ها گفتن.الان اگه اشتباهی بردارید و یه ماه دیگه برید پیش همون مسئول به نظرت اشتباهشو قبول میکنه؟بخشنامه ها رو بهشون نشون بده...

سعید اراکی یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام
مسعود جان اول شما باید یه جوری اختیاری ها را انتخاب کنی که با ۲ واحد دفاع مقدس بشه ۲۶ تا
پس برای اینکه درست بشه فناوری را بردار
البته 3 واحدی مدیریت استراتژیک هم خوبه

P
سلام
ممنون-درسته
البته اگه نمیخواد پایان نامه رو برداره،اینجوری خوبه

مسعود۱ یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام
پاسش کردم اکثر اختیاریهای آسونو پاس کردم الان هرکی یه چیز میگه بهم یکی میگه فناوری و یکی حقوق و دستمزد موندم چی بردارم کمک کنید

p
سلام
مدیریت فناوری تمام حفظ کردنیه و اصلا فرمول نداره.در نگاه اول کتابشو ببینید سکته میزنید(مثل خودم) آخه 600 صفحه ست! ولی "خواندنی ها" ی اخر هر فصل حذفه که در کل حدود 340 صفحه باید بخونید
این درس هم یه چیزی مثل مدیریت مهندسی یا مدیریت کیفیت و بهره وریه

سعید اراکی یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام
درس تحلیل سیستم بردار

[ بدون نام ] یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام دوباره
اینم بگم اگه برش دارم تو همون روز باید انقلاب اسلامی رو هم امتحان بدم روز بعدشم امتحان دارم حالا یه درس آسون از اختیاری ها بهم معرفی کنید اگر حقوق سخت؟ بجز ارزش -عوامل انسانی-سیتم-مدیریت منابع انسانی-ایمنی وبهداشت

p
سلام
من خودم به شخصه خیلی برام سخته که دو درس رو توی یه روز امتحان بدم.حتی اگه درسی مثل تربیت2 باشه که انقدر کم حجمه.تازه فرداش هم امتحان داری؟
به شخصه اصلا توصیه نمیکنم طوری برنامه بچینی که توی یه روز دو تا امتحان داشته باشی و فرداش هم امتحان دیگه ای داشته باشی.نظر شخصی من چه درست چه غلط اینه.

مسعود۱ یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام
( فوری )
میشه درباره کتاب حقوقو دست مزد یه اطلاعاتی بدین برش دارم یانه ؟فرمولیه یا فقط خوندنیه ؟آسون یا سخت؟آسونیش مثل کدوم کتاب میمونه؟

p
سلام
من خودم که پاسش نکردم و اطلاعی ندارم.ممنون میشم دوستانی که پاس کردن کمک کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد