نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

مجموعه نمونه سوالات مدیریت منابع انسانی

با سلام خدمت شما کاربر گرامی :

این مطلب به آدرس زیر منتقل شده است 

http://www.iepnu.ir/?p=595

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام
بایدواسه استخدام معدلمون بالا۱۵باشه؟من معدلم ۱۴.۵شده

مسعود۱ چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام
آخ آخ عجب نامردایین اینا ۱۰ تا سوال تشریحی دادن هر کدوم ۰.۷
آقا سعید قیافشون رو تقریبا درست حدس زد دیگه آقا سجاد

حالا شما استثنایی به خودت نگیر

نه داداش احتمالا همین طوره که آقا سعید گفته. من شاید زیاد به خودم دقت نکردم

سعید سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام آفا سجاد خوبی؟ نیستی؟
نه بابا خدا نکنه اونو به شوخی گفتم یکم بخندیم
بابا منم سعید ترم پیش تو کلاس مفاومت مصالح استاد مرتضی ......
بعضی وقتا با استاد در مورد درس شوخی میکردیم و تو کلاس میخندیدیم. حالا یادت اومد داداش؟
ضمنا خوش به حالت که فارغ شدی
من هنوز سه چهار ماه مونده فارغ شم
البته دوستام میگن تسویه حساب و کارای دیگه هم حدود دو ماه طول میکشه آیا اینطور میباشد؟
ای فارغ التحصیل
ای مهندس صنایع

سجاد:
آهان حالا یادم اومد. خوبی داداش؟
آره بابا فارغ التحصیل شدن خودش یه پروسه دراز مدته. البته اگه مدارکت کامل باشه دو سه روزه کارت راه می افته ولی اگه کامل نباشه یه دو سه هفته ای کار داره.

سعید سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام آقا مسعود
خواهش میکنم
فکر کنم شما هم مثل من ترم آخر هستی و بیشتر درسای اختیاریت مونده
ان شاالله همه دانشجوهای مهندسی صنایع فارغ التحصیل بشن و در بهترین موقعیت شغلی که انتظار دارن مشغول کار بشن
من خودم شخصا اول زیاد با رشتم آشنا نبودم ولی آخراش عاشقش شدم.
قیافه مهندسان صنایع بعد از فارغ التحصیلی :

سجاد:
یعنی الان قیافه ما اینطوریه داداش؟؟؟
داش سعید اسمت خیلی برام آشناست ولی هرچی فکر میکنم قیافت یادم نمیاد

مسعود۱ دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

سعیدآقا تشکر متوجه شدم کدوم قسمت ها حذف

سجاد :
خوب خدارو شکر. ببخشید دیگه من یکی که این روزا یکم سرم شلوغه وقت نمی کنم زیاد اینجا سر بزنم.

مسعود۱ دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام
تشکر
چون اونارو قبلا پاس کردم
خب آقا سعید یعنی چه قسمتس حذفه اینا که همش خوندنیه؟
نکنه منظورتون از حذف خوندنی اون یکی دو صفحه ای که نوشته برای مطالعه بیشتر و همش انگلیسی هست رو میگی؟

سعید دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام آقا مسعود خوبی؟
نه عزیزم شما باید از ابتدای فصل ۱ تا انتهای فصل ۱۱ رو بخونی و ضمنا خواندنی های این ۱۱ فصل حذف میباشند.
بعدشم این درس حفظیه و تستی تشریحی یعنی باید حفظیاتت خوب باشه تا بتونی به سوالای تشریحی پاسخ بدی.
چه عجب مدیریت استرتژیک یا مدیریت منابع انسانی یا مهندسی عوامل انسانی که کلا تستی هستن برنداشتی؟

مسعود۱ دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

عجب سوتو کور شده اینجا
چرا هیچ کس نمیاد یه کمک در حق من بکنه؟

مسعود۱ یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام
میگم مدیریت فناوری تو منبع رو نگاه کنید
من باید از فصل ۱۲ به بعد رو بشینم بخونم یعنی تا آخر فصل ۱۱ کلا حذفه؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد