نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نحوه محاسبه نمره پایان ترم درس کاربرد کامپیوتر

سوال


سلام بر همه ی پیام نوری ها...سلام بر آقا سجاد گل...خسته نباشی داداش...یه سوال فنی ازت داشتم...من این ترم آخری گیر این کاربرد کامپیوترلعنتی افتادم که متاسفانه تستی -تشریحیه...
میخاستم بدونم نحوه ی محاسبه ی نمره پایانیش چه جوریه؟؟؟
آخه یه نمره عملی داره...یه تئوری و یه میانترم...شنیدم که میگن 12 به 8 یعنی 12نمره عملی 8نمره تئوری...شما میدونی نمره ی آخرآخری چطور حساب میشه...این ترم من خوشبختانه نمره میانترم از 6 گرفتم 5.75 و از 20 عملی گرفتم 18---دوستان که میگن با همین نمره ها بدون امتحان کلا میشی 13!!!
حالا که آقا سجاد شما این درسو پاسیدی یه راهنمایی حسابی بکن مارو...گناه دارم ب خدا
من چون تستی -تشریحیه خیلی بدم میاد از خوندنش...اگه باز برای نحوه مطالعه ی این کتاب واسه امتحان پایانیش توصیه ای--تجربه ای چیزی داری کمکمون کن..خیلی خیلی ازت ممنونم


جواب


جوابش خیلی ساده است. در این درسا که ترکیبی از دروس عملی و تئوریه نمره هر بخش به طور مجزا محاسبه میشه و بعد با توجه به تعداد واحد هر بخش نمره ها در تعداد واحدها ضرب و با هم جمع و بر مجموع تعداد واحدها تقسیم میشه تا نمره شما بدست بیاد.

حالا بریم نمره شما رو محاسبه کنیم 

تا اونجایی که من می دونم این درس سه واحده که یک واحد اون عملی و دو واحدش تئوریه

اول نمره عملی رو بایداز 14 حساب کنی. برای این کار هم فقط کافیه نمره عملی رو در 0.7 ضرب کنیم.


18*0.7 =12.6

نمره میان ترم شما هم که مشخصه =5.75

فقط می مونه نمره تئوری شما که اگه اونم بدست بیارید نمره پایان ترمتون اینطوری محاسبه میشه. حالا فرض کنیم دوستان میگن در امتحان پایان ترم شرکت نکنی ( کلا که نری امتحان ، غیبت در امتحان رد می کنن و صفر که هیچ اصلا نمره نمیدن)هم قبول میشی. پس نمره پایان ترم تئوری رو به فرض میگیریم صفر.


نمره تئوری از 14 * 2 + نمره عملی از 14=0*2+12.6=12.6

حالا این نمره رو به تعداد واحد که 3 باشه تقسیم میکنیم.

12.6/3=4.2

4.2 نمره شما در کل عملی و تئوریه. یعنی نمره نهایی شما در این درس بدون احتساب نمره میان ترم یا ضریب 10/7.

حالااین نمره رو با نمره میان ترم جمع میکنیم

4.2+5.75 =9.95

یعنی اگه شما در امتحان پایان ترم شرکت کنید و ورقه رو خالی بدید . با تبصره می تونید این درس رو با 10 قبول بشید. پس فکر 13 رو از ذهنتون خارج کنید.


خوب حالا اگه نکته مبهمی وجود داره در خدمتم داداش

نظرات 2 + ارسال نظر
نعیمه یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:24 ب.ظ

با سلام خسته نباشید تو این نیمسال جدید میگن نمره میانترمو از 6 به 8 افزایش پیدا کرده که تئوری میمونه 12 حالا اگه کسی نمره میانترم نداشته باشی چطوری حساب میشه قبلا با ده هفتم حساب میشد الان چی؟

ابوالفضل منگلیان شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام سجاد جان.دستت گلت ندرده...سوپرایز شدم از لطفت...من دورادور احوال شمارو جویا بودم و به وبلاگتون سر میزدم و استفاده میکردم...راستش این ترم اگه ان شاالله این11 واحد باقیمانده پاس بشه و عمری باشه برای 20بهمن وآزمون ارشد آمادگیه خوبی دارم...دیگه هرچه خدا بخواد...ماکه زحمتونو کشیدیم تو این 4 سال باقیش دسته خدای مهربونه...
ممنون بابت راهنماییت...کلا دستم اومد چه جوریه...شیطونه میگه برو سفید بده تو که پاسی(البته شیطونه غلط کرده با تو)
ولی کلا چون این آدمای نفهم اومدن این درسو تستی-تشریحی کردن سخته خوندنش...بازم واسه مطالعش اگه روشی توصیه ای داری بگو خدا خیرت بده..7روز دیگه موند به امتحانش...
خدارو قسم میدیم به حق همه ی خوبان عالمش تمام دانشجویان پیام نور رو-علی الخصوص بچه های صنایع رو-تو این کارزاره سخت امتحانات این ترم سربلندو پیروز کنه...آمین یا رب العالمین

سجاد:

سلام داداش. خوب پس انشاالله که امسال یکی از رتبه های خوب ارشد صنایع از دوستان ما خواهد بود . برات آرزوی موفقیت دارم. البته من خودمم امسال ارشد میدم ولی نمی دونم چرا این اواخر از روحیه افتادم ولی خوب منم سعی خودم رو خواهم کرد که در عین رفاقت ، رقیب خوبی هم برات باشم.

در مورد کاربرد کامپوتر هم خوب داداش شما تستیاش رو بزن، تشریحی هاش رو بذار بمونه برا طراحان سوال. فکر کنم 8 نمره برا تستی باشه، تشریحی هاش رو هم اگه کمی روی نرم افزارها تسلط داشته باشی می تونی از خودت یه چیزایی بنویسی . در کل فکر نکنم سوالاتش زیاد مبهم باشه.
کلا به بخش نرم افزار lingo توجه ویژه ای داشته باش مخصوصا قسمت های کد نویسی. انشاالله که با یه نمره خوب این درس رو هم پاس میکنی و روسیاهیش می مونه برای طراح سوالات

امیدوارم که موفق باشی داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد