نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

بسته سوالات درس فارسی عمومی

بسته سوالات درس فارسی عمومی با پاسخنامه

نمونه سوال فارسی عمومی با پاسخنامه نیمسال اول 90-89 - لینک دانلود

نمونه سوال فارسی عمومی با پاسخنامه نیمسال دوم 90-89 - لینک دانلود

نمونه سوال فارسی عمومی با پاسخنامه نیمسال اول 91-90 - لینک دانلود

نمونه سوال فارسی عمومی با پاسخنامه نیمسال دوم 91-90 - لینک دانلود

نمونه سوال فارسی عمومی با پاسخنامه تابستان 90 - لینک دانلود


با تشکر از دوست عزیزمون اقای حسین یوسفی که این بسته رو برای ما ارسال فرمودند.


نظرات 5 + ارسال نظر
pouyan دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ

مسخره چیه سجاد.این پکیجو خودم افتتاح کرده بودم-برام جالب بود یهو پکیج گذاشتی

مسعود دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ق.ظ

آقا یه خبر!
من الان متوجه شدم، البته نمیدونم کِی این کارو کردن!
سه تا از سوالات فرهنگ تمدن ترم پیش (دوم90-91) رو حذف با تأثیر مثبت کردن و 2 تا از سوالات هم براش بیش از یک جواب صحیح گذاشتن.
برید حال کنید!!

مهمان پیام نور:
سلام- نمره ی من که تغییر نکرد.فکر کنم قبلا این کارو کرده بودن

محمد بخشی یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

نه بابا چرا مسخره

خسته نباشید آقا سجاد

محمد بخشی یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

pouyan یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

مرسی پکیج

سجاد :

دارین مسخره میکنین. باشـــــــــــه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد