نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

مجموعه نمونه سوالات آیین زندگی

مجموعه نمونه سوالات آیین زندگی

نمونه سوال درس آیین زندگی نمیسال اول 92-91

همراه با پاسخنامه تستی


لینک کمکی | حجم فایل:377 کیلو بایت | فرمت فایل: RAR file

برگرفته شده از وبلاگ بانک نمونه سوالات مهندسی صنایع پیام نور محلات

با سلام

این پکیج شامل موارد ذیل هست

 نیمسال اول ۹۱-۹۰ (بخش اول) با جواب تستی
  نیمسال اول ۹۱-۹۰ (بخش دوم) با جواب تستی
  نیمسال تابستان ۹۰ (بخش اول) با جواب تستی
  نیمسال تابستان ۹۰ (بخش دوم) با جواب تستی

  نیمسال دوم ۸۹-۸۸ با جواب تستی
  نیمسال دوم ۸۹-۸۸ با جواب تستی
  نیمسال اول ۸۹-۸۸ با جواب تستی
  نیمسال اول ۸۹-۸۸ با جواب تستی
  نیمسال تابستان ۸۸ با جواب تستی


دانلود کنید


منبع: hamhame89.ir



نظرات 4 + ارسال نظر
امید دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام
ممنون از تلاشتون
خداکنه تا پایان دی پیداشه
خدایا کمکم کن
باتشکر

امید دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام
تلاش های شما و بقیه دوستان واقعا ستودنیست
اگه من از شانس خودم خبر دارم که مطمئنم همون رو کپی میکنن واسه امتحان
خدا کنه پیداشه
با تشکر

مهمان پیام نور
سلام
نترس عمرا اگه بیاد!نمیخواستم بگم که ریا نشه.من خودم طراح سوالم!!!
گشتم پیداش نکردم متاسفانه

سعید دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

با سلام
میشه لینک پکیج ایمنی و بهداشت صنعتی رو اصلاح کنید
چون فقط یه دونه نمونه سوال توش هست....
با تشکر

مهمان پیام نور
سلام
الان چک کردم 567 نفررررر دانلود کردن وشما اولین نفری هستی که مارو خبردار کردی.
متاسفانه الان دیگه فایلاشو ندارم.اون تاپیک هم ویرایش کردم.

امید دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
بی صبرانه منتظر اصول حسابداری تابستان ۹۱با جواب هستم.
خیلی خیلی بهش نیاز دارم
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم.

مهمان پیام نور:
سلام-ممنون
این "یاری سبز و ..." واسه من جواب نمیده-باید به فکر جملات دیگه ای باشی که منو مجبور کنه یه کم سرچ کنم بلکه پیداش کنم
این یه دونه رو نخون.من تضمین میدم ازش سوال نیاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد