نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات نیمسال اول 92-91

با سلام خدمت شما کاربر گرامی :

این مطلب به آدرس زیر منتقل شده است

http://www.iepnu.ir


نظرات 23 + ارسال نظر
new friend جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

فقط میتونم بگم خیلی خیلی عالیه کارتون
با تشکر

pouyan
سلام-ممنون-موفق باشید

مسعود سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام بابت عوامل انسانی و محاسبات ممنون

سجاد:

خواهش میکنم داداش

فرانک یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

میخوام انتخاب واحد کنم وقتی انتخاب می کنم و میخوام بررسی بشه چند تا خطا میزنه که دروس معارف شما بیش از 4 واحده دروس اخلاق شما بیش از 4 واحده و ....که این درصورتی که من اصلا نه اخلاق برداشتم نه معارف تروخدا اگر میدونید کمک کنید؟

سجاد:

سعی کنید در اسرع وقت به قسمت آموزش دانشگاهتون مراجعه کنید. حتما مشکلتون حل میشه.

محمد بخشی یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام آقا سجاد

چطوری؟

چه خبرا؟

شنیدم میخوای برای ارشد نفر اول بشی

راستی پاسخنامه آیین زندگی ، کارآفرینی و مدیریت منابعو من دارما

خواستی برو دانلود کن نظرم بده

موفق باشی

سجاد:

سلام آقا محمد گل

مرسی داداش. حتما استفاده میکنم . ممنون

ناشناس شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام
چرا کسی سوال تحلیل سیستم, اصول بازاریابی, نداره
فکر میکنم جفت پاسخنامه هاش ایراد داره

مهمان پیام نور:
سلام
من از هر کی پرسیدم میگه توی سایت گلستانشون سوالات رو واسه ی دانلود نذاشتن!
همین سوالها هم که واسه دانلود هست خودم نمیدونم از کجا اومده!
بازاریابی رو خودم هم داشتم-هر وقت واسه دانلود گذاشتن میذارم توی وبلاگ

دانشجو شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام،شما نمی دونید چرا نمره درس خلاقیت نیمده؟!
مگه امروز آخرین روز اعلام نمرات تستی نیست؟!

مهمان پیام نور
سلام
تا اونجا که من میدونم هیچ وقت مهلتی برای اعلام نمرات تستی نبوده!
به زودی میاد -نگران نباشید

مجتبی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام شما نمی دونید کدوم سوالات کنترل کیفیت اشکال داشت چون من یادم نیست اگه کسی میدونه بگه

سجاد:
متاسفانه نمونه سوالش به دستمون نرسیده و اطلاع خاصی هم ندارم
انشاالله دوستان کمک می کنن.

مجتبی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام سوالات کنترل کیفیت بزارید که 5 تا اشکال داره حتی اگه بدونه جواب باشه لطفا

سجاد:
چشم اگه داشته باشم حتما

سمیر شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام
لطفا اگه اصول بازاریابی دارین قرار بدین

سجاد:

متاسفانه در حال حاضر اصول بازاریابی به دستمون نرسیده. به محض دریافت چشم حتما قرار می دیم

مهمان پیام نور:

سلام-من این ترم داشتم.واسه من هنوز سوالاشو واسه دانلود نذاشتن.هر وقت اومد میذارم توی وبلاگ

بوق شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

چشم داداش
حتما برو خیالت جمع باشه ولی اینطوریم نشه که نیای اصلا سر نزنی بالاخره دلمون تنگ میشه

انشالله که قبولی
چون من دعا میکنم برات قبولیت صددرصد شد

سجاد:

ممنون داداش شما لطف داری به ما

بوق شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ

چشم رو چشم داداش
دوستای خوبی هستن اینجا که همه هوای اینجارو دارن
ارشدت چی داداش؟
موفق باشی انشالله

سجاد:

آره خوب دستان عزیز هستن. خوب شما هم یکیشون باش
ارشد هم که ببینیم چطور میشه دیگه

بوق شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ

همه چیز خوبه داداش
چیزی کمو کسری نداره

میگم کجا به سلامتی ؟؟؟؟؟؟میخوای ما بروبچو تنها بذاری که چی بشه؟

سجاد:

دارم می رم سربازی داداش
وقتی نیستم هوای اینجارو داشته باشین

مسعود شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام اگه میشه عوامل انسانی این ترم هم بذارید
پاسخنامه اش رو هم براتون فرستاده بودم!

سجاد:
اگه پاسخنامه اش رو فرستاده باشین چشم

بوق شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام
خوبی خوشی سلامتی ؟
نه داداش
این حرفا چیه بی وفایی از ماست
میومدم ولی فقط سر میزدم و میرفتم دیگه یه مدت نیومدم حالا هم که دیدم تغییرات اساسی دادین

دستت درد نکنه داداش یکم رنگورو گرفت اینجا

سجاد:

شوخی کردم داداش.
خیلی ممنون که یادی ازمون میکنی
دیگه گفتم دم رفتنی یه سروسامونی به این وبلاگ بدم ،بعد برم.
داداش انتقادی، پیشنهادی داشتی حتما بگو ، هم در مورد ما هم در مورد وبلاگ و این قالب جدید. خوشحالمون می کنی اگه با پیشنهاداتت موجب هر چه بهتر شدن وبلاگ بشی
بازم ممنون
موفق باشی

بوق جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام

به به اینجا چه خوشگل شده مبارکه

سجاد:

سلام داداش
شما بی وفا شدین یا ما دیگه لیاقت نداریم میزبان شما باشیم
از کی اینجا نیومدی ؟؟
خیلی ممنون

رضا جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام
بچه ها اصول بازاریابی دارن دریغ نکنن

مهمان پیام نور:
سلام اینو راست میگه!مخصوصا اگه سوالایی باشه که من غلط زدم که فوق العاده میشه!

سجاد:
دوستان پاسخنامه رو ارسال کنن من بلا فاصله آماده می کنم و روی خروجی وبلاگ قرار میدم.

امید جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام
میشه سوال ۲۵و۲۶ مهندسی ارزش رو چک کنید فکر کنم واسه ۲۵گرینه صحیح وجود نداره یعنی۴۲ روز چون گفته تغییر نهایی.(شک دارم) واسه ۲۶ گزینه صحیح ب هست چون گفته کمتراز بزرگ ترین ۲مقدار که کلید پاسخ به اشتباه ج رو زده.(۱۰۰درصد اشتباهست)
دوستان نظر بدن.

سجاد:

چشم داداش اطلاع رسانی می کنیم ببینیم چه خبره

دانشجو جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام.میشه لطفا امکان دانلود این سوالات را فراهم کنید.
به خصوص منابع انسانی،خلاقیت و تجزیه و تحلیل طراحی
ممنون از لطفتون

سجاد:
سلام

اگه لطف کنید و پاسخنامه اش رو برامون بفرستید ما هم بلافاصله آماده می کنیم و روی وبلاگ قرار میدیم.

موفق باشید

مصطفی پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام
آقا سجاد سوال ایمنی بهداشتم یادت نره لطفا
کلید پاسخنامه مشکوک میزنه!

سجاد:
چشم به محض دریافت پاسخنامه روی وبلاگ قرار میدم

کاربرد کامپیوتر در مندسی صنایع پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام
چرا دانشگاه فایل سوال کاربرد کامپیوتر را وارد سایت نمیکنه
اگه شما پیدا کردید خواهشن بذارید رو سایت

سجاد:
آره فکر کنم به دست ما رسیده. حتما قرار میدیم.

مسعود سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

نمیدونم چرا ولی برای من هنوز فایل سوالاتی رو که امتحان دادم نیومده فقط پاسخ نامه شون هست!
کاربرد کامپیوتر و بازاریابی
اگه سوالاتشون اومد همه رو یه جا میفرستم برات

سجاد:
سوال کاربرد رو داریم فقط پاسخنامه اش رو بفرستین
ممنون

مهمان پیام نور:
سلام
منم همین وضعیتو دارم

محمد بخشی سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

خوبی آقا سجاد؟

قالب جدید مبارک باشه

سجاد:
سلام آقا محمد
خیلی ممنون .قابل شما رو نداره

مهمان پیام نور سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام-دفاع که با جوابه توی همین وبلاگ

سجاد:
خوب همراه با پاسخنامه اضافه شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد