نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

مشاوره ارزیابی فنی و اقتصادی طرح ها

مشاوره ارزیابی فنی و اقتصادی طرح ها

خیلی ممنونیم از دوستان گلی که تجربیات خودشون رو در اختیار دوستان خودشون قرار میدن. 

در مورد درس ارزیابی فنی و اقتصادی طرح ها هر پیشنهادی دارین اینجا مطرح کنید. 

منتظر رهنمودهای واقع بینانه شما هستیم .  

 

آنچه شما گفته اید 


 

نقل قول ازفاطمه 

 

در انتخاب دروس اختیاری  بهتره که تو این وضعیت پیام نور دروس با حجم کمتر انتخاب بشه من درس ارزیابی فنی و اقتصادی طرح ها رو پاس کردم ولی به نظرم اشتباه کردم خیلی حجم بالایی داره و اصلا درس نچسبی هست هر چی می خونی تموم شدنی نیست اگر یه درس دیگه بردارین خیلی بهتره .حذفیاتی هم که نداره خدا بده برکت


نقل قول از h.m

من این ترم این درس رو داشتم
بی رو در بایسی وحشتناکههههههههههههههههههههه
به هیچ وجه توصیه نمیکنم بردارین
علاوه بر حجم زیادش انقدر نچسبه که از 600 صفحه همش تونستم 100 صفحه رو بخونم.
البته به لطف پایه اقتصاد مهندسی و جزوه استاد زندیش نمره ام خوب شد.


نظرات 14 + ارسال نظر
hk چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام

آیا دانشگاه آزاد نسبت به فارغ التحصیلانی که مدرک فراگیر پیام

نوردارن،برای پذیرش در ارشد حساسیت داره و سخت گیری می

کنه؟یعنی در پذیرش ممکنه اولویت آخر با پیام نوریها باشه؟

یک توصیه هم به دوستانی که میخوان برن خدمت:حتی الامکان

سعی کنین اسفند ماه اعزام بشین چون تو بازه 29 اسفند تا 13

فروردین مرخصی زیاد میدن،اگه فرمانده گفت1 تا 5 عید پادگان

بمونین بعد عید جبران می شه باور نکنین

ممنون و موفق باشین

جهانگیر چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ

ببخشید سوتی دادم بیامنور و ازاد در یه سطحن

سجاد:

بابا آفرین پیام نور

جهانگیر سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام من از استاد راهنمام پرسیدم گفتن اصلا به غیر انتفاعی فکر نکنید آزاد و غیر انتفاعی هم در یه سطحن

سجاد:

مرسی داداش

hamed دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام

دوستان همونطور که حتما ملاحظه کردین اکثراغیر انتفاعی ها

با پیشوند موسسه آموزش عالی...خودشون رو معرفی می

کنن، عنوان university ندارن ! حالا می خوام بدونم آیا

مدارکشون برای ادامه تحصیل در بیرون از ایران یا دانشگاههای

معتبر داخلی مشکل ساز نمی شه؟یا مدرک همین پبام نور؟

همونطور که مدیر محترم سایت گفتن "دانشگاه آزاد واحدهای

معروفی مثل اراک داره" یا علوم و تحقیقات تهران ،قزوین ...

ولی می دونیم با سراسری بودن امتحانات، عملا مدرک پیام نور

تهران ،اصفهان... بایه شهر کوچک فرقی نمی کنه

سو تفاهم نشه منه حقیری که تو یه کلان شهر زندگی می کنم

خونم رنگین تر از اون عزیزی که تویه شعبه دور افتاده پیام نور

درس می خونه نیست،طبیعیه که تفاوت امکانات دو واحد مذکور

یکسان نیست ولی شهریه یکسانه اعتبار مدرک هم مینطور


راهنمایی بفرمائید


با تشکر از مدیر محترم سایت

pouyan
سلام آره اکثرشون موسسه هستن و دانشگاه نیستن.
من خودم اطلاعی ندارم-اگه دوستان اطلاع دارن لطف کنن...

امیر دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

بله بهتره...از همه نظر...سطح علمی...استادای درسا...اعتبار مدرک و ....

سجاد:

چی بگم شاید هم همین طوری باشه که شما میگین

امیر یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام...ولی من میگم اول غیرانتفاعی...بعد آزاد،تازه اگر آزاد تهران باشه...و بعد پیام نور...

سجاد:

واقعا، یعنی غیر انتفاعی از آزاد بهتره؟ از چه نظر؟؟؟

hamed یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ

با سلام و عذر خواهی به خاطر مزاحمت مجدد

بنظر شما برای ارشد،بین سه گزینه پیام نور،آزاد و غیر انتفاعی

ارجحیت با کدومه؟



ممنون

سجاد:

سلام. خواهش میکنم. خوشحال میشیم اگه کمکی از دستمون بربیاد
خوب قطعا ارجحیت با دانشگاه آزاد هست. هم از لحاظ امکانات و هم شاید از نظر ارزش مدرک ، بخصوص دانشگاه آزاد اراک رو که خیلی تعریف میکنن. اگه بنیه مالی خوبی داشته باشین من دانشگاه آزاد رو بهتون پیشنهاد میکنم . ارزش مدرک دانشگاه آزاد توی مقطع ارشد فکر نکنم از ارزش دانشگاه سراسری کمتر باشه.

hamed یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

ممنون از توضیحات کاملتون

اگه برای ارشد یا مقطع بالاتر رشته رو عوض کنم ،نبود پایان نامه

کارشناسی ،مشکل ساز می شه؟

تشکر

سجاد:

متاسفانه در این زمینه اطلاعات خاصی ندارم. اگه شما هم در این زمینه اطلاعاتی بدست آوردین خوشحال می شم در اختیار ما هم قرار بدین.

موفق باشین

hamed یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام

اگه بجای پایان نامه، مدیریت مالی برداشته بشه چجوریه؟

برای ادامه تحصیل در رشته غیر مرتبط، بود و نبود پایان نامه

کارشناسی چقدر مهمه؟

ممنون

سجاد:

سلام. خوب اگه منظورتون از پایان نامه همون پروژه باشه باید خدمتتون عارض بشم در حال حاضر هیچ فرقی میان پروژه و مدیریت مالی وجود نداره و هر دو به صورت اختیاری ارائه شدن و هر دو هم فکر کنم دو واحدی هستن.

در سطح کارشناسی توی دانشگاه پیام نور دادن یا ندادن پروژه هیچ فرقی نداره، چون اگه قرار بود فرقی داشته باشه قطعا به صورت اختیاری ارائه نمیشد.

من خودم مدیریت مالی رو گذروندم ولی اگه الان بخوام برگردم و دوباره از بین این دو واحد یکی رو انتخاب کنم ، قطعا پروژه رو انتخاب میکنم. چون به شخصه در دوره کار آموزی دیدم که انجام یه کار به صورت پروژه چقدر می تونی تو آشنایی با رشته کمک کننده باشه.

مباحث مدیریت مالی همون مباحث اقتصاد مهندسیه که دوباره تکرار میشه و شاید دیگه نیازی نباشه که این درس رو انتخاب کنیم. یعنی چیز جدیدی ارائه نمیده. ولی برداشتن پروژه بایه استاد راهنمای خوب برای شناختن رشته مهندسی صنایع می تونه خیلی کمک کننده و مفیدباشه.

خوب اینا نظرات شخصی بنده است و اصلا هم اصراری ندارم که این نظرات درسته . فقط اون چه رو که تجربه کرده بودم رو در خدمتتون قرار دادم. انتخاب نهایی با شماست. سعی کنید از نظرات و تجربیات دوستان بیشتری استفاده کنید و یه انتخاب خوب انجام بدید.

موفق باشید

جهانگیر شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

خدا خیرتون بده نزدیک بود بند به آب بدم

سجاد:
خواهش میکنم

مسعود سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

خوب شد فهمیدم
می خواستم بگیرمش
هوف

h.m جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.ieum.parsiblog.com

اشتباه نوشتم
منظورم این بود که از ۶۰۰ صفحه فقط ۱۰۰ صفحه خوندم

pouyan

با 100 صفحه خوندن خوبه که نمره تون خوب شد

h.m جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.ieum.parsiblog.com

من این ترم این درس رو داشتم
بی رو در بایسی وحشتناکههههههههههههههههههههه
به هیچ وجه توصیه نمیکنم بردارین
علاوه بر حجم زیادش انقدر نچسبه که از 600 صفحه همش تونستم بخونم.
البته به لطف پایه اقتصاد مهندسی و جزوه استاد زندیش نمره ام خوب شد.

pouyan

سلام
600 صفحه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

در انتخاب دروس اختیاری بهتره که تو این وضعیت پیام نور دروس با حجم کمتر انتخاب بشه من درس ارزیابی فنی و اقتصادی طرح ها رو پاس کردم ولی به نظرم اشتباه کردم خیلی حجم بالایی داره و اصلا درس نچسبی هست هر چی می خونی تموم شدنی نیست اگر یه درس دیگه بردارین خیلی بهتره .حذفیاتی هم که نداره خدا بده برکت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد