نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

مشاوره خودمونی اصول شبیه سازی

مشاوره خودمونی اصول شبیه سازی   

لطفا در مورد این درس یه مشاوره ی پر و پیمان بدید-ممنون 

 

 

نظرات شما دوستان 

 

 


 

نقل قول از مسعود 

این درس واقعا از اون درسای لا یتچسبکه. دو جلد منبع داره جلد یکش که از انتشارات دانشگاه شریفه که خودتون بهتر می دونید کتاباش بیشتر برای کلاس علمی گذوشتن چاپ می شه تا برای یادگیری جلد دومش هم بحث برنامه نویسیشه و سی دی نرم افزار ویژوال اسلم هم داره که البته کمتر ازش سوال میاد.در کل برای ۳ واحد ناقابل حیفه پیر می شید.البته تستیاش خوب بود.فقط سوالات تشریحیش مزخرف بود چون از این همه حجم فقط ۳ سوال طرح شده بود اونم سلیقه ای.همین قدر بهتون بگم وقتی رفتم سر جلسه تو کل دانشگاه فقط من یکی برش داشته بودم. وجود دارید برش دارید ... 


 

نقل قول از امین

من خودم این درسو برداشتم نمرم 19 شد که اونم فقط تست چندتا اشتباه داشتم ... 

این در س برای کسانی که آمارو احتمالشون خوب باشه پیشنهاد میکنم
دوجلد کتابه یکی درسی و یکی آموزش نرم افزاری ویژوال اسلم هستش...
فصل 1 تا فصل 3 آسونه و با یکی دو بار خوندن و حل مثال های  کتاب متوجه میشید چی میگه ولی فصول 7 به بعد کلا با آمارو احتمال و توزیع ها سرو کار داره جلد دوم هم که اگه میخوایین واقعا کار با نرم افزار رو یاد بگیرید زمان میبره ولی برا زدن تست ها چند تا عبارت داره که اگه اونها رو بخونید تمومه 
ولی در کل برای کسانی پیشنهاد میکنم که با آمارو احتمال حال میکنند و توزیع هارو خوب بلدن...

منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم 

نظرات 3 + ارسال نظر
امین یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

من خودم این درسو برداشتم نمرم 19 شد که اونم فقط تست چندتا اشتباه داشتم ...
این در س برای کسانی که آمارو احتمالشون خوب باشه پیشنهاد میکنم
دوجلد کتابه یکی درسی و یکی آموزش نرم افزاری ویژوال اسلم هستش...
فصل 1 تا فصل 3 آسونه و با یکی دو بار خوندن و حل مثال های کتاب متوجه میشید چی میگه ولی فصول 7 به بعد کلا با آمارو احتمال و توزیع ها سرو کار داره جلد دوم هم که اگه میخوایین واقعا کار با نرم افزار رو یاد بگیرید زمان میبره ولی برا زدن تست ها چند تا عبارت داره که اگه اونها رو بخونید تمومه
ولی در کل برای کسانی پیشنهاد میکنم که با آمارو احتمال حال میکنند و توزیع هارو خوب بلدن...

مسعود سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

خدا را شکر چه درسهایی قرار بود برداریم و متوجه شدیم وجود میخواد
کسی پیشنهاد برای درسهای اختیاری داره
کدوما نمره بیارن؟
البته من مدیریت مالی و ارزش رو برداشتم که هردوشون رو بالای 18 شدم

مسعود جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

این درس واقعا از اون درسای لا یتچسبکه. دو جلد منبع داره جلد یکش که از انتشارات دانشگاه شریفه که خودتون بهتر می دونید کتاباش بیشتر برای کلاس علمی گذوشتن چاپ می شه تا برای یادگیری جلد دومش هم بحث برنامه نویسیشه و سی دی نرم افزار ویژوال اسلم هم داره که البته کمتر ازش سوال میاد.در کل برای ۳ واحد ناقابل حیفه پیر می شید.البته تستیاش خوب بود.فقط سوالات تشریحیش مزخرف بود چون از این همه حجم فقط ۳ سوال طرح شده بود اونم سلیقه ای.همین قدر بهتون بگم وقتی رفتم سر جلسه تو کل دانشگاه فقط من یکی برش داشته بودم. وجود دارید برش دارید ...

خیلی ممنون آقا مسعود
با این تعریفایی که شما از این درس کردین دیگه فکر نکنم وجودی برامون مونده باشه. من برا این تر م این درس رو برداشتم . حالا ببینم چی می شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد