نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

مشاوره خودمونی برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

مشاوره خودمونی برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

نظرات شما دوستان:


نقل قول از م -ف


سلام 

تعمیرات فقط ۳ تا فصل فرمولی داره که ۲تا فصلش خیلی آسون و یکی دیگش هم مربوط میشه به اقتصاد مهندسی وسوال ازش کم میدن(۲تا۳ سوال) خوندنیهاشم خیلی راحت و قابل فهم. سوالات ترم پیش خیلی ریز طرح شده بود ولی بازم بدک نبود من که خودخوان خوندم روز قبلشم مقاومت مصالح وکنترل کیفیت داشتم با این حال به نظرم آسون بود حتی مسایل رو عین کتاب داده بودن از سه فصل آخرش اصلا سوال ندادن توی نمونه سوالات ترمهای قبلم نبود 

خوشبختانه منم اصلا روش وقت نذاشتم و نخوندم 

من که هنوزم میگم آسون پاسش کنین


نقل قول از م -ف


سلام 

تعمیرات نگهداری چند تا فصلش حذف اونایی هم که باید بخونید آسون اگر نمونه سوال کنار دستتون باشه میبینید که از اکثر صفحاتش اصلا نمیشه سوال بدن فقط جهت یادگیری شخصی و یه روخونی معمولی جوابگوی بیشتر فصلاش .و اون جاهایی هم که سوال میدن هر ترم دارن تکرار میکنن سوالاتش رو. اصلا کتاب ترسناکی نیست در حال حاضر کتابم دستم نیست ولی فکر کنم فصل ۹و ۱۱و ۱۲و ۱۳ باید یکم توجه خرجش کنید اونم خیلی آسون


نقل قول از reza.gh


تعمیرات و نگهداری به نظر من یکی از جالب ترین و بهترین دروس مهندسی صنایع هستش.

البته متاسفانه برا ماتو پیام نور درس اختیاریه!!

حتما باید پاسش کرد...


نقل قول از بوق


درس آسونی هست البته اون موقع که من امتحان دادم تستی بود 

یه کوچولو محاسباتی داره اونم فقط ۳ تا فصلش که البته اون سه تا هم مهمن و سوال میاد ازشون یکم حجم کتاب زیاد نشون میده ولی خیلی از جاهاش رو فقط میشه با روخونی رد کرد و اصلا سوالی نمیشه طرح کرد نمونه سوالاتش خیلی کمک کنندس


نقل قول از فاطمه


تعمیرات و نگهداری از فصل ۱ تا ۷  و ۳ تا فصل آخری فقط خوندنی هست و  هم چنین فصل ۹ و ۱۰ .بقیه فصل ها (۱۱.۱۳.۱۳)هم اگر دقیق بخونی کمی مقدمه آمار و احتمال بلد باشی کاری نداره درسه خوبی هست ولی حجمش زیاده ۱۵ فصله 

باید وقته خوبی براش بذاری


منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ق.ظ

سلام آقا سجاد
جزوش هر مقدار باشه برا من قابل قبوله
بچه ها میگن این درس برای بازار کار بیشتر به درد میخوره و درس پول بیاری هست
من هم به اصرار اونا برداشتم و گر نه اولش مدیریت حقوق و دستمزد برداشته بودم.
منتظر میمونم و طبق معمول روزی دو بار به وبلاگ سر میزنم....

سعید دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام آقا سجاد
برای برنامه ریزی تولید جزوه استاد زندیش رو میخواستم
تو قسمت برنامه ریزی تولید نبود گفتم اینجا مطرح کنم
با تشکر

سجاد:

سلام آقا سعید
متاسفانه جزوه کامل رو ندارم، بذا ببینم چکار می تونم بکنم برات. اگه پیداش کردم حتما رو وبلاگ قرار میدم.

بوق دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

درس آسونی هست البته اون موقع که من امتحان دادم تستی بود
یه کوچولو محاسباتی داره اونم فقط ۳ تا فصلش که البته اون سه تا هم مهمن و سوال میاد ازشون یکم حجم کتاب زیاد نشون میده ولی خیلی از جاهاش رو فقط میشه با روخونی رد کرد و اصلا سوالی نمیشه طرح کرد نمونه سوالاتش خیلی کمک کنندس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد