نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

رویکردهای بعد از کنکور

رویکردهای بعد از کنکور!!!


شما کدوم یکی بودین؟؟؟؟

رویکردهای بعد از کنکور


اینه!!!
ان شاء الله سال دیگه...

ای خدا ... وای خدا ...

معمولا خانم ها اینطوری میشن!

اکثرا بعد از جلسه!!!

بعضی ها هم خواب مونند...

یعنی من امتحان دادم؟

می دونستم رتبه ام 1 میشه!!!

ممنون از دوست عزیزمون آقای ابوالفضل منگلیان که این مطلب رو برامون ارسال فرموده بودند.

نظرات 11 + ارسال نظر
مسعود شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

والله هنوز فکرش رو نکردم
اول بپرسم بعد ببینم چی میشه برداشت

مسعود شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

آقا یه سوال فنی
اگه ترم آخر 9 واحد مونده باشی و بجاش 12 واحد برداری اون 3 واحد اضافی رو چکار میکنن؟

سجاد:

داداش من آیین نامه آموزشی دانشگاه رو زیر و رو کردم . در این مورد هیچ گونه ماده و تبصره ای وجود نداره. چنین موردی رو پیش بینی نکردن ولی فکر کنم به عنوان واحد اضافی هم نمره اش محاسبه بشه و هم تعداد واحدهاش محاسبه بشه. چون ما می توینم دوره کارشناسی رو هم با 140 واحد تمومش کنیم هم با 141 واحد. پس فکر کنم 143 واحد هم براشون فرقی نداشته باشه.ولی بهتره از کارشناس هم یه سوالی بکنی!
حالا چرا می خوای اضافه برداری؟؟

مسعود پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

2 , 7

سجاد:

داداش پس سال بعد به عنوان رتبه 1 رشته صنایع عکست رو میزنیم رو صفحه اول همین وبلاگااااا

ابوالفضل منگلیان چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

بازم سلام
به نظرمن زبان ریدینگاش واقعاآسون بود...مثلا یکی از ریدینگاش درس 11 زبان تخصصی خودمون بود---درس11قابلیت اعتماد هستش که البته حذفه واسه پایان ترم--دو تای دیگش هم ساده بود ...close testهم مربوط به گرامر بود که حداقل 3تاشو به راحتی میشد جواب داشت...10 تا تست اولش هم برا اینایی که کتاب 504 و تافل رو خونده بودن راحت بود اما بازم لااقل 4تاشو میشد زد...
برا سربازی هم من برای اول اردیبهشت سال آینده برنامه ریزی کردم...شما اول اسفند عازمی؟؟؟کجا افتادی؟؟؟چرا دنبال امریه و این حرفا نمیری؟؟

سجاد:
بله داداش من همین اول اسفند عزامم. افتادم تبریز
امریه دیگه چه صیغه ای داداش؟؟؟

نسیم چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ق.ظ http://mn96.blogfa.com

سلام با معدل ۱۶.۹۸ میشه ۲۴ واحد برداشت؟

سجاد:

سلام

نه برای انتخاب 24 واحد حتما باید معدلتون بالای 17 باشه.
فقط در صورتی که ترم آخری باشین می تونین با هماهنگی کارشناس رشته و تعهد دادن به دانشگاه اقدام به اخذ 24 واحد بکنین و در غیر این صورت فقط با معدل بالای 17 امکان اخذ 24 واحد وجود داره.

بوق چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام
خواهش میکنم مهندس
به ما که همش میگفتن بیاین اعلام کنین تا ما تو سیستم ثبت کنیم داداش

زبان که واقعا خوب بود طرح ریزی هم یکم سخت بود آمارو که نگو تتحقیقم سخت بود پروژه بد نبود
البته من که کلا درس نخونده بودم وگرنه یکی از رقبای اصلی شما خودم بودم

سجاد:

خوب باشه داداش سال بعد منتظرتم . ببینم چیکار میکنی

امیر چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام...سوالات زبان و تخصصی عالی بود...اما تحقیق و آمار فاجعه بود!!!!!!!!!!!!!!

سجاد:

اشکال نداره داداش. اونا برا همه سخت بوده، برای چنین مسائل جزیی اعصاب خودتون رو خورد نکردین حالا

ابوالفضل منگلیان سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام داداش سجاد...خوبی>>>بله...بلاخره درسودانشگاه هم تموم شدوباید آماده بشیم واسه خدمت مقدس سربازی...
راستش حالت بعد ارشد واسه من تو این شکلکا نیست...یعنی یه حالت بین امیدوار و نامیدی که به اما و اگر و شاید و این حرفا کشیده میشه...فکر کنم بیشتر سرنوشت ما تو دست رقیبامونه که اونا چطور امتحانو دادن....اما از همه این حرفا گذشته من از امتحانو خودم نسبت به مطالعه ای که داشتم بسیار راضی هستم...بخش زبان و 50تا سوال تخصصی که عالی بود..تحقیقو که میگن واسه همه سخت بوده یا همه خراب کردن...ولی امان از دست این آمار که دم طراح سوال گرم که خوب دانشجوهارو با سوالاش پیچیونده بود...و اینم حالتای من بااین شکلکا...
وقتی امیدوارم و مثبت فکر میکنم
وقتی نامیدم و منفی بافی می کنم
ولی از همه اینا گذشته وقتی کلا بی خیالم وبه سربازی می اندیشم

سجاد:

سلام آقا ابوالفضل

اول بذا بپرسم ببینم سربازی رو کجا افتادی؟ خدارو چه دیدی شاید باهم هم دوره شدیم ! حالا کجا افتادی داداش؟؟ اصلا تارخ اعزامت کی هست . نکنه شما هم اول اسفندی؟؟؟

دوما واقعا زبان به نظرت راحت بود؟؟ من که زبان رو معمولا خوب میزدم این بار هنگ کرده بودم!!!

بوق سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

داداش لطف داری من اگر رقیب خوبی بودم سال پیش قبول میشدم

دوست عزیز به آموزش دانشگاه مراجعه کنید و بگید ترم آخرید هم کارتکس بگیرید تا از واحد های مونده اطمینان کسب کنید هم تو سیستم ثبت کنن

سجاد:

مرسی داداش از راهنمایی.
حالا واقعا مراجعه به دانشگاه و گفتن این که ترم آخری هستن لازمه؟ من که یادم نمیاد چنین کاری انجام داده باشم.

سیما سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام
لطفا مرا راهنمایی کنید من ترم اخر هستم و این ترم مرکز ما کارشناس رشته برای رشته صنایع نداره من هم مثل ترم های پیش انتخاب واحد کردم ایا برای ترم اخر بودن کار خاصی باید انجام داد.
با تشکر

سجاد:

سلام.
اگه سقف انتخاب واحد رو رعایت کرده باشین نیازی به کارشناس نیست .
بعد اتمام ترم برای مراحل فارغ التحصلیه که به کارشناس نیاز خواهین داشت.

بوق سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام

من اون آخری هستم که رتبه ۱ میگیره

اومدم خونه (مامان اینا) هی میگن چطور بود میگم مجاز میشم قبولم

حالا سر امتحان یکم اینجوری بودم یکم گاهی هم خوشبختانه کارم به اینجا نکشید

شما که دیگه قبولی داش سجاد

سجاد:

خوب خدا رو شکر که کارتون به مرحله آخر نکشید
نه داداش ما تا رقیبای خوبی مثل شما داریم اصلا به قبولی فکر نمی کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد