نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

حل مشکل باز نشدن گلستان با اینترنت اکسپلورر 10 (IE10) در ویندوز8


حل مشکل باز نشدن گلستان با اینترنت اکسپلورر 10 (IE10) در ویندوز8

درود بر همگی


قبلا یه تاپیک در این مورد زده بودم.(اینجا کلیک کنید)


اگر اون روش جواب نداد،از این روش که مخصوص ویندوز8  و اینترنت اکسپلورر 10 هست کلیک کنید.


روش اول:

بعد از باز کردن اینترنت اکسپلورر (IE) روی Tools کلیک کنید و گزینه ی Compatibility View Settings را انتخاب کنید.


*اگر Tools را نمی‌بینید از روی کیبورد،دکمه  Alt را بزنید

حالا طبق تصویر زیر عمل کنید


روش دوم:

مثل روش قبل روی Tools کلیک کنید ولی این بار روی F12 developer tools کلیک کنید.(برای دیدن تصویر اینجا کلیک کنید)


حالا هر نسخه از اینترنت اکسپلورر را میتونید انتخاب کنید.(برای دیدن تصویر کلیک کنید)

برای اینکه سایت گلستان باز بشه معمولا نسخه های پایین تر خوب کار میکنه.


موفق باشید


منابع:

Techathlon

یادداشت های من

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام. من این کارو هم انجام دادم ولی بازم نتونستم وارد گلستان بشم چیکار کنم پس؟

مهدیه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام خدا خیرت بده خیلی ممنون

اصلانی شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام.وقت بخیر.
مشکل ما برای ورود به گلستان حل شد.
صمیمانه سپاسگزارم.

سجاد:
سلام
خوشحالیم که در حل مشکل شما نقشی هرچند کوچک داشتیم

محمد سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام. آقا مشکل ما رو حل کردی ممنونم ازت

علیرضا عابدی دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ http://1web.blogsky.com

سلام.
پویان جون دمت گرم داداش مطلبت خیلی مفید بود
گلی

مهمان پیام نور
سلام-قربونت-خودم مدتها باهاش مشکل داشتم تا راه حل بدون دردسرشو پیدا کردم

محمد بخشی شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

اگر بیفته ۱۱ خرداد که من مهندسی ارزش دارم

محمد بخشی شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

کسی میدونه کنکور ارشد مهندسی صنایع گرایش مدیریت

سیستم و بهره وری کی هست؟(دانشگاه آزاد)

سجاد:

سلام.
به جان داداش من حتی این زمان دقیق کنکور سراسری رو هم نمی دونستم چه برسه به آزاد. ولی خوب به هر حال کنکورش با امتحانات پیام نور تداخل داره.
امیدوارم که دوستان بتونن اطلاعات دقیق تری در این مورد ارائه بدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد