نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

چرا نمره تشریحی کاربرد کامپیوتر وارد نشده است؟؟!

چرا نمره تشریحی کاربرد کامپیوتر وارد نشده است؟؟!


سلام دوستان 

با خبر شدیم با گذشت بیش از یک ماه از تاریخ امتحان کاربرد کامپیوتر، هنوز که هنوزه نمره تشریحی این درس در برخی از مراکز پیام نور مانند مرکز شمیرانات استان تهران، وارد سایت نشده است!

آیا برای شما هم چنین مشکلی وجود داره؟

دلیلش چی می تونه باشه؟

در حال حاضر هم دوستان به استاد مربوطه هیچ گونه دسترسی ندارن که از این طریق بتونن پیگیری کنن!

هرگونه پیشنهاد یا راه حلی که برای حل این مشکل دارین رو در قسمت نظرات مطرح کنید!

پیشاپیش از تک تک راهنمایی هاتون متشکرم

به امید داشتن روزها و ترمهای بی مشکل در پیام نور

یعنی میشه؟؟؟

نظرات 14 + ارسال نظر
مهیا چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام.تاریخ امتحان حمل ونقل رو یه جایی 7خرداد گفتید اما اینجا 6خرداد.کدوم درسته؟میشه بگید.ممنون

مهیا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام.ممنون که تاریخ امتحان حمل و نقل رو درج کردید.

امید چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام
امتحان حمل ونقل تاریخش ۶/۳/۹۲ساعت ۴:۳۰تا۶:۳۰هست
آقا پویان حواست کجاست .تو مشاوره انتخاب واحدم بهش اشاره کردم.
موفق باشید

سلام
مرسی
انتظار داری یادم باشه؟؟؟
هر چند توی مشاوره خودمونی حمل و نقل هم الان نگاه کردم چیزی ندیدم

مهیا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

ممنون از وبلاگ خوبتون .منتظرم تا حذف و اضافه.موفق باشید.

مهمان پیام نور:
خواهش...

مهیا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام.لطفا جواب سوالمو بدید.با ه اسم من چی کار دارید؟تو شناسنامم اینطوریه.معنیشم بزرگ-برتر.یه اسم اوستایی.اونی که شما میگی عربیه.
یه سوال پرسیدیم.

مهمان پیام نور:
سلام
آخه برام سوال بود
نمیدونم ولله-خودم این درسو بر نداشتم.
باید منتظر بمونید شاید کسی از دوستان این درسو برداشته باشه خبر بده.
حذف و اضافه فکر کنم 19 اسفند بود.البته الان گلستانمو نگاه کردم نوشته 16 اسفند باز میشه.اگه خیلی ضروریه یه تاپیک جدا براش بزنم.

مهیا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام کسی تاریخ امتحان برنامه ریزی حمل ونقل رو میدونه؟تو برنامه ای که دانلود کردم نبود.

مهمان پیام نور
سلام-دوستان اگه میدونن کمک کنن
یه سوالی!
Mahya رو مگه با ح نمینویسن؟چرا نوشتید مهیا؟!!!

فاطمه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام سلام
بالاخره نمره تشریحی وارد شد. ممنون از همه دوستان که پیگیر امر بودند

محمد بخشی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

منابع جدید اعلام شد......

مهمان پیام نور:
سلام-مرسی ولی تغییر خاصی نکرد که
تحلیل سیستمها هنوز تستی تشریحیه.همینطور مدیریت فناوری

امیر یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام..منم ورودی 89 هستم و 21 واحد مونده که این ترم دارم (مرکز شمیرانات-تهران) ولی به ما هم گفتن ICDL میخوان و منم تحویل دادم...

سجاد:

سلام
بله فکر کنم برا ورودی های جدید حذف شده باشه.
التبه تو دوره ما هم یه ترم حذف میشد ترم بعد می گفتن باید بدید. آخرش هم گرفتن
حالا یه حرفیه زدن مهم این رو حرفشون بمونن
دوستان هم بهتره که برن مدرکش رو بگیرن. اگه دانشگاه هم نخواست خوب بالاخره مدرکی واسه خودش شاید بعدا به دردتون خورد. تو این دوره زمونه برای استخدام داشتن مدرک Icdl لازمه دیگه

محمد بخشی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

فکر کنم از این به بعد و برای ورودی های جدید حذف شده باشه

حالا شما دانشگاه یه سوالی بکن

امید یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام
آقا محمد یعنی من که تا حالا مدرک رو تحویل ندادم باید چکار کنم
ورودی سال ۸۹ هستم ۲۴واحدم برام مونده.
با تشکر

محمد بخشی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

از منم دو روز بعد اومد

راستی ICDL از سرفصل دروس مهندسی صنایع حذف شد

سیما یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام
دوستانی که مدرک ICDL شان در مرکز شمیرانات تایید شده لطفا اسم اموزشگاه و شماره تلفنش را اعلام کنید تا من هم زودتر مدرکش رو بگیرم اخه ترم اخر هستم ومی ترسم به مشکل بخورم
با تشکر

saeid.b یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام
نمره مرکز اراک که 2 روز بعد از آمدن نمره های تستی استادمون اعلام کرد
اما دلیل نیامدن نمره ها:1- بی مسولیتی آموزش 2- بی خیالی اساتید
به امید داشتن روزها و ترمهای بی مشکل در پیام نور!

یعنی میشه؟؟؟ فکرشم نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد