نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

اصلاح نمره ی درس اصول بازاریابی

سلام دوستان

سوال 10 درس اصول بازاریابی که به اشتباه گزینه ی "ب"  به عنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود یه جورایی تصحیح شد و گزینه ی "ج" هم که پاسخ صحیح بود به پاسخ قبلی اضافه شد و "ب،ج" گزینه ی صحیح اعلام شدن.

نظرات 11 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام در برنامه نه ترمه جدید آی سی دی ال از سر فصل دروس حذف شده من مهندسی ارزشو این ترم گرفتم تو برنامه نه ترمه همچنان آی سی دی ال ژیش نیازه مهندسی ارزشه میخاستم بدونم با توجه به اینکه من ترم آخرم و اینکه مهندسی ارزشو گرفتم میخاد آی سی دی الو بگیرم یا نه با سژاس فراوان

سلام تا اونجایی که من میدونم حذف ICDL برای ورودی های جدیده و بقیه باید همچنان این درس رو بردارن
ICDL رو بردارید. 0 واحده و هزینه ای که نداره
در ضمن مدرکش رو هم باید به مرکزتون تحویل بدید(اگه ندادید از آموزش دانشگاه بپرسید...)
به هر حال یه مشورت هم با آموزش دانشگاهتون کنید بد نیست

مسعود پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام
آقا بىزحمت اگه کسی مقاله ای یا کار عملی ای در مورد مهندسی ارزش داره بگه
برای پروژه این درس میخوام

مهمان پیام نور:
سلام سرچ کن توی گوگل فراوانه

مژگان سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام
تاریخ امتحان پایانترم خلاقیت،حل مساله،تفکر راهبردی میدونین چه زمانیه؟

مهمان پیام نور:
سلام-من نمیدونم متاسفانه
دوستان اگه میدونن کمک کنن لطفا

امید سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام
ببخشید میتونید یه سایت خوب که مقالات علمی مهندسی صنایع داره البته به زبان لاتین و دانلودش رایگان باشه بهم معرفی کنید اگه ترجمه هم داشته باشه چه بهتر.
خیلی مهمه.کمکم کنید

مهمان پیام نور:
سلام
این فارسی داره
http://www.prozhe.com/?s=%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C+%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9

سایت ieclub.ir همه چی داره.مثلا اگه توی این سایت "مقاله" رو سرچ کنی این لینک میاد-چک کن

https://www.google.com/search?hl=en&as_q=%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_nlo=&as_nhi=&lr=&cr=&as_qdr=all&as_sitesearch=ieclub.ir&as_occt=any&safe=images&tbs=&as_filetype=&as_rights=#hl=en&lr=&as_qdr=all&q=%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87+site:ieclub.ir&oq=%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87+site:ieclub.ir&gs_l=serp.3...70244.71097.0.71633.5.5.0.0.0.3.239.1142.2-5.5.0.les%3B..0.0...1c.1.4.serp.GEeAzMat1OU&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&bvm=bv.42965579,d.Yms&fp=143d08b5dfa85f20&biw=1280&bih=899

سعید سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام
با تشکر از نظر دوستان
اینم بگم که من هر دو تاشو میخام با نمره بالای ۱۸ پاس کنم
یه سوال دیگه؟

آیا به جای اصول بازاریابی،آشنایی با دفاع مقدس بردارم بهتر نیست؟ که البته اینم امتحانش با کاربرد کامپیوتر یه روزه......

مهمان پیام نور:
سلام
دفاع هم دست کمی از بازاریابی نداره ها
دفاع رو من یه کتاب کمک آموزشی(!) گرفتم که حجم خیلی کمی داشت-نمره ی خوبی هم گرفتم.

علیرضا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ http://ework.netne.net

سلام دوستان
تحقیق 1 و کاربرد آمارو میشع خودخوان خوند؟

مهمان پیام نور:
سلام
به نظرم خیلی سخت میشه.نمره ی میانترم توی این درسها میتونه خیلی کمک کننده باشه.
البته کار نشد نداره ولی به نظر من خودخوان نگیری بهتره.

محمد بخشی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

اون که صد درصد

بهتره همه ۸ تا سه واحدی اختیاری بردارن با یه ۲ واحدی مثل

همین یا آشنایی با دفاع یا ایمنی بهداشت

مهمان پیام نور:
سلام
اصلا این دو واحدی ها یک به یک نچسب ترنلا اقل واسه من اینطور بود

محمد بخشی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

شدم ۱۷.۵

جفتشون خیلی راحتن

من بودم حتما برمیداشتم

مهمان پیام نور
سلام
من که شدم 18.6 ولی بازم میگم درسای بهتری نسبت به این واسه گرفتن هستن

مسعود دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

به به به

آقا سعید ابن دو درس رو میشه تو یه روز امتحان داد ولی به شرط اینکه قبلش وقت داشته باشی
بازاریابی از سیستم اطلاعات آسون تره ولی باید اینو درنظر بگیری که سیستم اطلاعات سه واحدیه و جز درسهایی اصلی هم هست!
سیستم اطلاعات درس سختی نیست من 18 و خورده ای شدم تو تابستون! بازاریابی هم ترم قبل داشتم که فقط یه تست رو خراب کردم.
هر دو کامل تعریفی هستن...

مهمان پیام نور:
به به به

سعید دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام
اصول بازاریابی راحته؟
برا من امتحانش با سیستمهای اطلاعات تو یه روزه:
اصول بازاریابی: ۱-۱۱
سیستمهای اطلاعات ۶.۵-۴.۵
آیا میتوان این دو درس را در یک روز امتحان داد؟

مهمان پیام نور:
سلام
با اینکه من نمره ی بالایی شدم ولی نظر شخصیم اینه که درس راحتی نیست.2 واحد داره ولی حداقل اندازه ی 3 واحد کار میبره.خــــــــــیلی ریزه کاری و جزئیات داره.
استادمونم روز اول همینو گفته بود.البته بستگی داره برای چه نمره ای بخوای بری سر امتحان ولی اگه میخوای16 به بالا بشی باید خیلی وقت براش بذاری(هر چند تمام تعریفیه و فرمول خاصی نداره)
از چند نفر دیگه هم مشورت بگیر بعدا تصمیم گیری کن.

محمد بخشی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

صبح دیدم نمرات حذف شده

نیم نمره بیشتر شدم

ممنون از خبرت

مهمان پیام نور:
سلام
حالا کلا چند شدی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد