نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

درخواست نمونه سوال

سلام یکی از دوستان به نام آقا امید این درخواستها رو داشتن:

-----

سلام و خسته نباشید
خواهشا اگه میتونید این نمونه سوالاتو هم تو وبلاگ بذارید:
اول 92-91:کنترل کیفیت اماری-کنترل موجودی1-طرح ریزی واحدهای صنعتی-برنامه ریزی ونگهداری تعمیرات.
تابستان91:اصول مدیریت وسازماندهی-کنترل موجودی1
تابستان90:کنترل کیفیت اماری-حمل ونقل-برنامه ریزی و نگهداری تعمیرات
با تشکر

-----

که من گشتمو فقط همین یکی رو پیدا کردم


اصول مدیریت و سازماندهی تابستان 91 با پاسخنامه

برگرفته از وبلاگ mspnumahallat.blogsky.com



حالا از دوستان خواهش میکنم هرکسی این نمونه سوالاتو با پاسخش داره به ایمیل زیر بفرسته تا در وبلاگ قرار بدم.ممنون

aliandre09@yahoo.com

نظرات 6 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام
ببخشید اون سوالاتی که گفتید اگه زحمتی نیست اپلود کنید
بازم شرمنده
خداییش خیلی زحمت میکشید
دست همه نویسندگان وبلاگ درد نکنه.
با تشکر

پویان
سلام
خیلی درس خون شدیامن خودم هنوز درسا رو شروع نکردم
چشم آپلود میکنم فقط یه کم صبر کن

پویان سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام.خسته نباشید
سوالهای نیمسال اول 92-91:کنترل کیفیت اماری رو اگه گیر اوردید تو وبلاگ بذارید . دست گلتون درد نکنه.

پویان
سلام-چشم-به زودی...

علیرضا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.ie-pnu.blogsky.com

سلام پویان جون تحقیق 1 و سیستم های اطلاعات مدیریت ترم پیش رو داری سوالاشو؟؟؟
چون من جواباشو دارم و سوالاشو ندارم

پویان
سلام نه متاسفانه
تحقیق 1 توی وبلاگ محلات هست

pouyan سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

سلام
امید جان سوالات نیمسال قبل هم که گفته بودی پیدا کردم فقط جواب نداره-اگه به کارت میاد بگو آپلود کنم

pouyan دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

سلام
امید جان
تابستان91 درس کنترل موجودی1و اصول مدیریت(که واسه دانلود گذاشته شد) با جواب توی سایت pnueb.com هست
به جز نیمسال اول91-92 بقیه درسهایی هم که گفتی هست ولی بدون پاسخ

امید یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام
ممنون داداش.دستت درد نکنه
امیدوارم بقیه هم باهمکاری دوستان پیداشن
با تشکر

علیرضا:خواهش میکنم وظیفس انشاالله که پیدا بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد