نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالهای ترم پیش(نیمسال اول 92-91)

سلام دوستان

یه فولدری داشتم که توش کلی نمونه سوال درسهای مختلف از ترم پیش بود که یه سریهاشونم جواب داشتن فقط وقت نداشتم جداگونه نمونه سوالای هر درس رو آپلود کنم و براش پست بنویسم تنها کاری که کردم اینه که تبدیلش کردم به یه فایل زیپ تو یه سرور با لینک مستقیم آپلودش کردم تا راحت بتونین دانلود کنین

اینم چندتا عکس از محتویات فولدر برای اینکه ببینید نمونه سوالای چه درسهایی داخلشه




-----------------------------------------------------------------------------


نظرات 2 + ارسال نظر
سیما سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام لینک دانلود مشکل داره

پویان
ممنون از اطلاعتون
یه جای دیگه آپلود کردم
http://s4.picofile.com/file/7753677525/sanaie_91_92_1.zip.html

امید سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام
ببخشید اینو دانلود کردم ولی با هیچ برنامه ای باز نمیشه
با تشکر

پویان
سلام-من خودم دانلود کردم مشکلی نداره
فایل zip هست...
----------------
با WinRAR راحت باز میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد