نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

زمان امتحان نقشه کشی ( مشکل حل شد)


مانا

سلام .کسی میدونه امتحان نقشه کشی عمومی که 4خرداد تاریخشه چه ساعتی برگزار میشه؟ممنون

نظرات 6 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام کسی ایمیل استاد حمید رضا سیفی را دارد من واقعا خیلی فوری ایمیل ایشان را نیاز دارم ممنون میشم کمکم کنید

سلام
من که متاسفانه نمیدونم-امیدوارم بتونید شماره شونو گیر بیارید

پاتوق مهندسی صنایع چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ http://ie-pnui.blogfa.com/

سلام مهندس تاریخ امتحانات صنایع رو تغییراتش رو داری؟

pouyan

سلام مهندس
مگه بازم تغییر کرد؟!
من چیز خاصی ندارم.اگر برگه ی ورود به جلسه نگرفتین میتونم یه تاپیک بزنم از دوستان بپرسم...

مهیا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام.ممنون از وبلاگ عالی تون.موفق و پاینده باشید.

سلام
ممنون

مانا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام.ممنون-لطف کردید.
موفق باشید.

سلام
خواهش...

احسان جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام مهندس جان
امتحان ساعت 11 است
با تشکر از سایت جامع شما

pouyan

سلام احسان جان-خیلی ممنون

پاتوق مهندسی صنایع چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http://ie-pnui.blogfa.com/

سلام مهندس پویان گفتی بچه ایلامی.یعنی مهندسی صنایع رو تو ایلام میخونی؟

pouyan
سلام مهندس علیرضا
من هیچ جا اسمی از شهری که توش درس میخونم نبردم.اینجوری راحت تر هستم.
ولی نه ایلامی هستم و نه دانشجوی ایلامم.
دیگه ترم آخرم هستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد