نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

دعوت به همکاری

با سلام


دوستانی که مایل و راغب هست که به عنوان یکی از اعضای این وبلاگ در این وبلاگ فعالیت داشته باشن حتما ما رو بی خبر نذارن. ما بی صبرانه منتظریم که شما نیز به جمع نویسندگان این وبلاگ اضافه بشین و جمع ما رو جمع ترش کنین. 


قطعا چند فکر بهتر از یک فکر و چندین فکر بهتر از چند فکر است


پس چنانچه مایل به فعالیت در این وبلاگ هستین فقط کافیه از طریق ایمیل به بنده اطلاع بدین تا دعوت نامه عضویت برای شما ارسال بشه.


ایمیل: Sajjadsoltani20@gmail.com

نظرات 7 + ارسال نظر
باقری جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ

ممنونم از دوستان

سعید جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ق.ظ

با سلام
یک نیاز خیلی خیلی خیلی فورررررری.....
پاسخ تستی زبان تخصصی صنایع :
نیمسال اول ۹۰-۸۹
تابستان ۹۱
رو میخاستم.
۱۹ خرداد(یکشنبه) امتحانشه....
با تشکر

مسعود جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام
@ باقری:
1-به نظر من تحلیل سیستم رو حتما بگیر، من این ترم گرفتمش خیلی خوب بود. ترم های قبل هم بچه ها همینطور می گفتن. درسته تستی تشریحیه و روی هم رفته، هر دو جلدش حدود 300 صفحه هست ولی ساده س. به نظرم اگه خواستی کتابش رو هم بگیری، کتاب انتشارات راه رو بگیر هم خلاصه هست هم تست زیاد داره.
2- در مورد درس دوم من خودم تعمیرات رو پاس کردم حدود 18 شدم. چون شنیدم منابع انسانی حجمش خیلی زیاده و متنش زیاد جالب نیس و اون حقوق و دستمزد هم اگه اشتباه نکنم توی بخش مشاوره خودمونی نوشته بودن خیلی سخته. پس تعمیرات به نظر بهتر میرسه
هرچند زیاد ساده هم نیس

سعید اراکی پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام
تحلیل سیستم و منابع انسانی حجمشون زیاده اما راحتن

باقری پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام .
وقتتون بخیر
یه مشاوره میخواستم ازتون .
میخواستم بپرسم بین دروس زیر کدوم دوتا رو برای تابستون بردارم بهتره و نمره بهتری میشه ازش گرفت ؟ (با توجه به تستی و تشریحی بودن بعضی هاش)

نگهداری و تعمیرات
تحلیل سیستم
مدیریت منابع انسانی
سیستم های پرداخت حقوق و دستمزد

pouyan
سلام-من خودم تحلیل سیستم و منابعو پاس کردم-درسای سختی نیستن-فقط تحلیل تا این ترم تستی تشریحی بود

امید پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام
۱-۲-۳امتحان میکنیم
ثبت میشه >نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
دلمون برلتون تنگ شده

pouyan
سلام-خیلی باحالی :)

علی جدام اصل سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ق.ظ http://mspnumhr.blogfa.com/

با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی.
وبلاگ خوبی داری ، خوشحال می شم به ماهم سر بزنی و اگه دوست داشتید ما رو به اسم "انجمن مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور ماهشهر " لینک کنید و به ما هم اطلاع بدبد تا لینکتون کنیم
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد