نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

تبریک عید مبعث


از بعثت او جهان جوان شد

گیتى چو بهشت جاودان شد

این عید به اهل دین مبارک

بر جمله مسلمین مبارک

نظرات 14 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

مسعود جان بسیار سپاس....

مسعود:
خواهش میکنم

مسعود پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ

@ امیر: من اطلاعی ندارم، توی آیین نامه هم فک نکنم چیزی نوشته باشه. به نظرم با سنجش تماس بگیر.

امیر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

آقا اسم من هم هست...فقط یه سوال فوری میشه از این سهمیه برای سازمان سنجش استفاده کرد یا نه؟ من امسال کنکور دادم می خوام اکه بشه اینو اعمال کنم و خلاص شم!!!!

سحر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام به همگی امیدوارم همه امتحانا را به خوبی داده باشید دوستان من رشته مهندسی صنایع هستم میخواستم بدونم اینجا کسی ایمیل استاد حمید رضا سیفی را دارد نیاز فوری فوری دارم ممنون میشم کمکم کنید

مسعود چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

ای بابا
با هر کی در مورد موفقیت هات صحبت میکنی شیرینی ازت میخواد!!

برو سوپری سر کوچه هر چی خواستی بخر بگو بزن به حساب مسعود!

pouyan
:) هه هه :)

محمد بخشی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

شیرینیشا بده

مسعود چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ

آره آقا محمد
به تفکیک استان 10 درصد برتر رو اعلام کردن. توی بوشهر من اول شدم

دوستان می تونن کم و کیف چگونگی ثبت نام و این چیزا رو از pnunews دریافت کنن.

محمد بخشی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

آقا مسعود جزء استعدای درخشان شدی

بهت تبریک مگم

موفق باشی

محمد بخشی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام آقا مسعود

رتبه اول چی؟

نسیم چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ق.ظ http://mn96.blogfa.com

سلام نمره تستی امار۲ رو برداشتن امکان داره دوباره امتحان بگیرن چون بعضیا تستی دادن؟

pouyan
سلام
هیچ چیز این پیام نور قایل پیش بینی نیست!

مسعود چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام
دوستان رتبه اولشدم!

pouyan
سلام-ایول...

محمد بخشی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

کسی یه قالب مشکی یا قرمز واسه وبلاگ من سراغ نداره؟

کسی نمیتونه طراحی کنه؟؟؟

مسعود شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام دوستان
کسی اطلاع داره این فایل سوالا رو کی میشه دریافت کرد؟
آخه به نظر من کلید مهندسی ارزش و جمعیت خرابه!

pouyan
سلام-چی بگم ولله-ما هم مثل شما...به نظر منم تنظیم جمعیت کلیدش غلطه

امید جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام
منم به نوبه خودم این عید بسیار بزرگ رو تبریک میگم
مبارکبا د این عید





شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد