نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

راه اندازی وب سایت یا انجمن مهندسی صنایع

سلام به همه دوستان عزیز


امیدوارم که حال همگی خوب باشه و نماز روزه هاتون قبول درگاه حق


فکر کنم دیگه وقت اون رسیده باشه که این وبلاگ رو تبدیل به یه وب سایت یا شاید هم یه انجمن کلی بکنیم. همین طور که می دونید وبلاگ ها دارای محدودیت های زیادی هستن و شاید نشه خیلی از کارهایی رو که تو یه وبسایت میشه انجام داد رو توی یک وبلاگ پیاده کرد، برا همین می خوام اگه بشه این وبلاگ رو به وبسایت تبدیل کنیم.


البته قبلا یه انجمن راه انداختیم ولی چون آزمایشی بود و یه سری اشکالات کلی داشت زیاد روش تمرکز نکردیم و الان دیگه تقریبا متروکه شده

انجمن دانشجویان مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور


ولی این بار اگه دوستان حمایت کنن، فکر کنم وجود یه انجمن تخصصی بتونه ارتباط بین دانشجویان این رشته رو در سراسر کشور با هم بیشتر کنه و بتونیم با کمک هم دیگه بیشتر و بهتر مشکلات این رشته رو حل کنیم و در کنار هم برای رسیدن به بهترین ها تلاش کنیم.


چنانچه نام یا آدرسی رو برای یک چنین وب سایت یا انجمنی در نظر دارید حتما در قسمت نظرات مطرح کنید.


منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

نظرات 9 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام
مبارکه پیش پیش
حالا مهم نیست تو آدرسش اسم پیام نور باشه
درس کیفیت که واسه من خیلی سخت بود همش حفظی ، شبیه هم،
ولی حسابداری قابل فهم و شیرین بود

الینا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام ممنون امید
من درسای فهمیدنی وحسابی خیلی بهتر از حفظیم
ایشا... جفتشو تابستون بر میدارم ممنون

امید چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام
@الینا@
مدیریت کیفیت وبهره وری درس خیلی اسونیه تمام حفظیه میشه گفت شبیه مدیریت مهندسی هست کتابشم اگه اشتباه نکنم حدود 300خورده ای صفحه است
در مورد اصول حسابداری بستگی به خودت داره؟حجمش 300تاست که بیشترش مربوط میشه به مسایل و تمرینات به نظر من متن کتابم قابل فهم هست .

الینا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ

بچه ها اصول حسابداری و مدیریت کیفیت وبهره وری سخته تابستون بردارم؟

pouyan
سلام
بهره وری تو مایه های مدیریت مهندسیه.من خیلی وقت پیش پاس کردم جزئیاتشو یادم نیست ولی شاید یه کم استانداردها اذیت کنه چون مشابه همن.
حسابداری هم سخت نیست ولی من بودم تابستان بر نمیداشتمش.

مسعود:
به نظرم من هر دوتاش آسونه. بهروری که کامل حفظیه و حسابداری هم که خوبه. فک کنم کتاب خلاصه ش هم بگیری کارت راه میافته. به نظر من اگه می بینی درسهای آسونتری نمیتونی بگیری، از این دوتا نترس، جوری نیس که اذیتت کنه.

ss چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ق.ظ

بااین همایتی که با ه دوچشم نوشتی 4چشمی مراقبتیم وحامیت رفیق

سجاد:

بازم ایول به شما با این توجه ای که داشتین. اشتباه تایپیه دیگه پیش میاد

دانشجو سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام
میخوام تابستان دو تا درس سه واحدی اختیاری آسون بردارم نمیدونم کدوما آسون تره .
از سه واحدی ها تا حالا این درس ها رو پاس کردم
مهندسی عوامل انسانی
مهندسی ارزش
برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

باتشکر

pouyan
سلام
مدیریت فناوری درس آسونیه.البته ظاهرا حجمش زیاده ولی حذفی زیاد داره.بدیش اینه که الان تستی تشریحیه.(زمان من تستی بود)
تحلیل سیستم ها هم آسونه ولی اینم تستی تشریحیه :(

تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم های اطلاعاتی میگن آسونه(خودم پاس نکردم)

این دو تا هم بد نیستن
مدیریت استراتژیک
مدیریت منابع انسانی

*نمیدونم وضع پاسی هات چطوره ولی لزومی نداره حتما درسای اختیاری رو برداریا. اینا رو همیشه میتونی برداری ولی بگرد درسای اصلی که پیش نیاز خیلی از درسهاست رو بردار.مثل اصول مدیریت و سازماندهی.اینو اگه زود پاس نکنی بعدا بدبختت میکنه.

saeid.b سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
مهم نیته !

saeid.b دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام
سجاد جان خوب کاری کردی

سجاد:
سلام
هنوز که کاری نکردیم

علیرضا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

سلام آقا سجاد خیلی عالی میشه به نظر من یه سایت باشه که انجمن هم داشته باشه بهتره بعد اینم آدرسه خوبیه الآنم موجوده
iepnu.com
سجادجون سربازی تموم شد آیا؟

سجاد:
سلام
نه بابا سربازی که تازه شروع شده ، کجا می خواد تموم بشه
اینم فکر خوبیه یه سایت با یک انجمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد