نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

تشکیل کلاس های کنترل کیفیت مهندس زوار

کلاس کنترل کیفیت مهندس زوار از روز جمعه4مردادساعت8:00 الی11:30 در موسسه بینش تشکیل میشود. این دوره 40 ساعت شامل: شرح نکات مهم+حل تست + برگزاری کوییز های منظم جهت مرور مطالب قبلی+  آموزش مفاهیم آماری مرتبط باکنترل کیفیت+حل سوالات کنکور آزمایشی پژوهش و پارسه خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت استاد مرتضی قمی یا باتلفن 02188932323 تماس حاصل نمایید.

نظرات 25 + ارسال نظر
x جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

اینکه گفتم بعضیا قویترن .....

منظورم " از من قویترن" چون متاسفانه بعضی جاها باید قویتر ظاهر میشدم و ضعف نشون نمی دادم
سو تفاهم نشه
ممنون

بله متوجه شدم
بازم ممنون

x جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ

با سلام
خواهش می کنم هرچی گفتم از رو احساس وظیفه بوده

1)صبح زود یعنی ۴:۳۰ که ساعت بیدار باش تو اکثر پادگانهاست
اگه سختی زود بیدار شدن رو از خونه شروع کنی خیلی بهتره

۲)جسارتا(جسارتن) ۱۵دقیقه برای این هستش که باخیال راحت از
دستشویی بشه استفاده کرد چون همونطور که میدونین وقت کمه و همه همزمان از خواب بلند میشن بالتیع هجوم میارن طرف دستشویی .... و از طرفی تو آموزشی منطقه نظافت دارین که بایدتمیز کنین و .....که اگه این کار رو انجام بدی در مجموع ۱۵ دقیقه تو همه کارا ازبقیه جلوتری
وقتی من ۰۲ تهران بودم اونجا دوستانی که دیدن میدونن یه ساختمان ۳-۴ طبقه فوق العاده قدیمی هست که هر طبقه آسایشگاه چند یگان بود بدون دستشویی و آبخوری ...
آسایشگاه ما هم طبقه آخر بود برای توالت باید ۴ طبقه رو میرفتیم پایین دیگه زانو برام نمونده بود..
۳) من خدایی ناکرده تعیین تکلیف نمی کنم کسی از آینده خبر نداره سربازی رو میشه هر وقت بخوای بری یا دیر بری یا بپیچونی
ولی درس یه انرژی و انگیزه خاصی می خواد یعنی مشکلات زندگی اون رمق و انگیزه رو ممکنه در آینده بگیره ....
البته آدم با آدم فرق می کنه بعضیا قویترن نمیشه نسخه واحدی
برای همه تجویز کرد هر جور صلاح می دونی

در هر صورت موفق باشی
بیسکویت فراموش نشه !
یا حق

pouyan
سلام
وااای که میخواد 4.30 بیدار بشه؟! :( ولی تمرین میکنم که عادت کنم...
خیلی ممنون از توضیح کاملت-لطف کردی
حالا که اینطور شد یه باکس بیسکوئیت میخرم میبرم :)
همه مون درس و مدرکو دوست داریم ولی من میبینم برای خوندن یه ارشد این همه باید خرج کنم اونوقت بعد از ارشد تازه باید برگردم برم سربازی و بعدش دنبال کار بگردم؛ نا امید میشم.تازه دیگه با ارشد واسم کسر شائنه بعضی کارها رو قبول کنم.

x پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام

آقا پویان اگه عزم رفتن به سر بازی رو داری و اگه عجله نداری
اعزام رو میتونی بذاری برای اسفند که بخوره به عید ،چون به
نوروز بخوره یه عالمه مرخصی میدن ،البته منظورم مجموع
مرخصی هاست تا 13 فروردین.
چند توصیه هم دارم(حالا ممکنه اینجا جای گفتنش نباشه ولی حتما بدردت می خوره مخصوصا تو آموزشی)اگه می خوای بهت سخت نگذره

1)حد اقل 2 هفته قبل اعزام ،صبح زود بلند شو برو ورزش
2)تو خدمت، صبح(قبل بیدار باش) 15 دقیقه زود تر از بقیه بلند شو
3)تو آموزشی ،همیشه یه بسته بیسکوییت کوچیک همراهت
باشه چون بعد اون همه دویدن آدم ضعف می کنه وبیسکوییت در اون شرایط مثل یک غذای بهشتی میمونه
ولی بنظر حقیر، ارشد هم بخون آقا پویان بعد برو ...

موفق باشی

سجاد:

سلام
و اما دوران شیرین سربازی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تجربیاتی که دوست عزیزمون گفتن کاملا علمی و اثبات شده است. من خودم به شخصه تاییدشون میکنم. حتمااین نکات رو قشنگ بخون و بهشون عمل کن.
من خودم اعزامم افتاد تو اسفند ماه ولی خوب چون تو نیروی انتظامی بودیم زیاد از این مرخصی هایی که دوستمون گفته خبری نبود ولی اونایی که تو سپاه یا ارتش بودن می تونم بگم نصف آموزششون رو تو مرخصی بودن.
ولی این دوره آموزشی یکی از بهترین دوره هایی بود که تا حالا تجربه کرده بودم. سربازی فقط آموزششه که به آدم می چسبه. خداییش همین الان هم اگه بگن باید برگردین و برین دوره آموزشی مطمئن باش با کله میرم . آموزش فقط دو هفته اولش یه کوچلو سخته بعدش فوق العاده است. اون همبستگی و رفاقتی که بین بچه ها ایجاد میشه شاید تو کمتر جایی بشه که پیداش کرد.

به هر حال داش پویان سربازیه دیگه باید رفت. یه دورانی که میاد و میره ولی به تجربه کردنش می ارزه!

pouyan
سلام
خیلی خیلی ممنون از وقتی که گذاشتی و توصیه های خوبی که کردی-لطف کردی
1)صبح زود میشه حدودا ساعت چند؟
2)دلیل این 15 دقیقه زودتر بیدار شدن چیه؟البته یه چیزایی به ذهنم میرسه ولی دوست دارم دقیقشو بدونم

عجله که...الان کار خاصی ندارم.زودتر برم بهتره دیگه.احتمالا الان پست کنم آبان میفتم

در مورد این جمله ی آخرت خیلی فکر کردم ولی هر چی فکر میکنم میبینم رفتن بهتره.همه ی خانوده و فامیل میگن بخون ولی من دیگه "انگیزه" شو ندارم.آخرش چی؟دوست دارم بیشتر در این مورد نظرتو بدونم.

بازم ممنون

pouyan پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

سلام-ممنون مسعود جان
خوبه معاف شدی
میدونستی تو عضو هیئت علمی این وبلاگی؟
16.99دیگه خیلی ستمه .اون ا صدم خیلی آدمو حرص میده.
ببین ترم آخرت درس تشریحی داشتی اگه آره با استادت صحبت بکن بگو یه کاریش بکنه
احتمالا بعضی درسا تستای غلط دارن که احتمالا تصحیح میشن و نمرت بالا میره
لامصب اگر پاسخ برگا غلط نبود وضعمون خیلی بهتر بود

pouyan:
اینو یادم رفت بگم.من هیچ شهریو درست نمیشناسم.یه جای درست و حسابی بیفتیم راحت باشیم خیلی خوب میشه.یعنی میشه؟! میشه :)

مسعود:
سلام
هیئت علمی:)))
متاسفانه یا خوشبختانه تنها تشریحیم تحلیل سیستم بود که اونم کامل شدم:-/
انشالله که یه جای خوب میافتی!

الینا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

ممنون اقا مسعود و اقا پویان
ایشاا... هر جادوست داری سربازیت بیوفته به نظر من سربازی دوران شیرینیه
ازونجایی که توی فامیل تک دخترم وبیشتر پسرامون رفتن میگم لیسانس هستی نباید زیاد اذیت شی
در هر صورت موفق باشی

pouyan
سلام-ممنون.بــــــــــله بـــــــــــــــله!
حالا جدا از شیرین بودن یا نبودنش 2 سااااااال عمره.کاش یه کار مرتبط بهمون میدادن یا یه حقوق مرتبط :)
شما هم همینطور

امید چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام
ان شالله اقا پویان هر کجا که باشن موفق باشه
ولی یه خواهش اگه رفتی سر بازی شما هم مثل اقا سجاد کار بزرگ و خوبتو ادامه بده .
تنهامون نذار

pouyan
سلام-ممنون
آخه معلوم نیست که کجا بیفتم.الان دیگه اکثر بچه ها رو میندازن سر مرز.اونجا به زور برق داره چه برسه به اینکه کامپیوتر و اینترنت هم داشته باشه.میندازن ییلاقات.یعنی مفیدترین کارشون خوابه :)
البته بعضی ها هم جای بهتری میفتن.من شانسم خوبه ولی نمیدونم قراره کجا بیفتم.خودم که خیلی دوس دارم یه "شهر" درست و حسابی بیفتم.
نمیدونم چی قراره بشه.به قول معروف هر چه پیش آید خوش آید...
واسم دعا کنید.هر چند توی این وبلاگ کار مفید خاصی انجام نمیدم ولی اگر شرایطش باشه سعی میکنم همراهتون باشم

مسعود:
آقا پویان،ان شالله بیای بوشهر درخدمت باشیم :)))
هر چند فک کنم دعا میکنی که اینجا نیافتی.
ولی جدا از شوخی، انشالله که دوران خیلی خوبی داشته باشی.ما هم دعات میکنیم.

الینا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام به همگی
بچها من افسردگی گرفتم هنوز دارم حرص معدلمو میخورم
بلد نیستم درست برنامه ریزی کنم درسامو بخونم
مخصوصا درسای حفظی
یکی راهنماییم کنه
مبانی کار افرینی برداشتم اون ترم خودخوان برداشتم افتادم
امتحانام فشرده بود ۴تاامتحان توی۳ روز میدونم بهونه ست کلا درس بخون نیستم
فقط حرص میخورم

pouyan
سلام
دیگه درسای حفظی که اونقدر برنامه ریزی نمیخواد.نکته ی اصلیش اینه که حتما حتما شبهای امتحان هم بخونیش/دوره کنیش.چه قبلا خونده باشیش چه نخونده باشی.
اگر وقت داری زودتر بخونش ولی یه برنامه واسه دوره کردنش داشته باش چون بعد چند روز هر چی خوندی از ذهن می‌پره!
نمونه سوالا هم که حتما بهتره خونده بشه

مسعود:
سلام، سعی کن این چند نکته رو تا اونجایی که از دستت بر میاد رعایت کنی:
1- حتی الامکان هر فصل رو که میخونی قبلی ها رو هم مرور کن.
2-چون درسهای حفظی معمولا موردی هستن (مثلا انواع کار آفرینی، عناصر کارآفرینی و...)، خیلی خیلی خوبه که برای هر فصل این موردها رو روی یه کاغذ، جدا جدا بنویسی که بعدا فراموش نکنی و حتی اگه فرصت نکردی فصول قبلی رو هر بار مرور کنی همینها رو هم بخونی خیلی موثره.
3- یه چیزی که هست هرچقدر فرصت هم داشته باشیم (حداقل من اینجوریم) به هر حال انقدر خوندن رو پشت گوش میندازیم که مجبوریم شپهای امتحان بازدهی 200% داشته باشیم که کارمون راه بافته! میخوام اینو بگم که معمولا نمیرسیم فصل های آخر رو بخونیم، تا الان که برای از این بابت مشکلی پیش نیومده، چون به جاش نمونه سوالای مربوط به اون فصول رو حفظ میکنم و یه نگاه چشمی به این فصلها هم میندازم.
همه اینها رو گفتم که بگم ناامید نباش و انقدر حرص و غصه و اینا نخورین که فقط باعث میشه بعد امتحان بگین انقدر فرصت داشتم چرا نخوندم!! یه چند روز تو آمپاس باشین بعدش راحت میشین:)))

علیرضا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

عه آقا پویان داری دفترچه پست میکنی.مگه نمیخوای ارشد بخونی.بروارشد بابا سربازی کی میره بروارشد تاهنوزم باشی دلمون برات تنگ میشه بروارشد و این وبلاگ رو ارشدیش کن

pouyan
آره دیگه
قربونت
دیگه این شتریه که در خونه ی همه مون میخوابه!
به قول شخصیت فامیل دور؛ راه رفتنی رو باید رفت، در بستنی رو باید بست :)))
بالاخره که باید برم...
رفتن یه سری مزایا داره-موندن هم یه سری مزایا داره
دیگه 70 درصد تصمیمم نهایی شده که برم
واسه من سواله که این دانشجوهای ارشد صنایع چرا یه وبلاگی چیزی ندارن.خدا میدونه چقدر سرشون شلوغه

دعا کنید اگه رفتم یه جای خوب بیفتم

pouyan چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ق.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

سلام
تا وقتی که تمام 140 واحدت تمام نشده باشه که هیچ کاری نمیتونی انجام بدی
ترم آخرت که تموم شد اگر به درسی اعتراض داری انجام میدی تا استاد بررسی کنه.بعدش صبر میکنی که نمره هات تایید بشه.اگر عجله داری میتونی بری دانشگاه واست تایید کنن.بعد میری آموزش و کارت دانشجوییتو میدی و یه سری کار انجام میدن.بعد میری یه سری کار اداری دیگه انجام میدی که تعدادش زیاده و ممکنه دانشگاه با دانشگاه فرق داشته باشه.معمولا کارای فارغ التحصیلی توی روزهای خاصی انجام میشه و نمیتونی هر روز که دوست داری بری دانشگاه.
یه سری مدارک هم نیازه.12 تا عکس که احتمالا توی پروندت هست و بهت پس میدن و دوباره همونو میدی بهشون.کپی شناسنامه،تمبر 1000 تومنی، کپی کارت ملی،واریز دو تا فیش 1200 تومنی و ...
مهمترینش کپی از اصل دیپلم و اصل پیش دانشگاهیه که دانشگاه باید نامه بزنه بری اصل مدارکتو بگیری.
***پیشنهاد میکنم حتما ترم به ترم کارت دانشجوییتو تمدید کنی.ممکنه یه جایی نیازت بشه و بخوای اثبات کنی که دانشجو هستی و اگه کارتت تمدید نشده باشه ممکنه بگن این که تمدید نشده و ...حالا اینو بی خیال؛ معمولا با کارت دانشجویی تمدید شده هم میتونی بری دبیرستان و پیش دانشگاهی اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهیتو بگیری و دیگه معطل نامه نگاری دانشگاه نمیشی و کارات زودتر پیش میره.در ضمن دبیرستان و پیش دانشگاهی هم در تابستان فقط روزای خاصی بازه.حالا این وسط گاهی اوقات سیستم قطع میشه و مجبوری بری دوباره بیای و کارات طول بکشه.
کارای سربازیت هم باید انجام بدی.
بعضی ها هم نقص پرونده دارن و نامه ی تاییدیه ی تحصیلیشون که موقع ثبت نام پست کرده بودیم به دانشگاه نرسیده و دوباره باید بری پست کنی و ...
داستان داره!خودت وارد روال کار میشی دستت میاد...
خلاصه توی تمام اتاقای دانشگاه باید بچرخی

مسعود:
سلام، یه کم از این تاییدیه تحصیلیه می ترسم که تو پرونده ام نباشه ولی باید برم دنبالش دیگه! خدا را شکر من معاف شدم و از این کارهای سربازی راحت شدم. پس حالا حالاها گیریم!!!
راستی یه سوال دیگه. من که معدلم شده 16.99 به نظرتون چه راهی هست که 17اش کنن؟؟؟!!!

الینا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

اقا پویان کجا میخوای بری تازه بهت عادت کردیم
بده نباشی

pouyan
سلام
ممنون
دیگه باید برم سربازی :(

pouyan سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

pouyan
سلام
مخلصم علیرضا جان
مسافرتم کجا بود؟! اینترنتم مشکل داشت قطع بود.الان دیگه درست شده.البته درگیر کارای فارغ التحصیلی هم بودم.
قربونت...
یعنی لذتی که در فارغ شدن از پیام نور هست در وصال نیست!!!
تصمیم داشتم بعد از پایان امتحانات تاپیک خداحافظی رو بزنم ولی دلم نیومد.چند هفته ی دیگه مزاحمتون هستم و کم کم دیگه محو میشم

مسعود:
سلام، یه کم درمورد کارای فارغ التحصیلیت بیشتر توضیح میدی؟
دردسر زیاد داره یا نه؟من که هی میخوام برم دنبالش هی پشت گوش میندازم،میترسم گیرم بندازه تو این ماه رمضونی!

x سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام

بعنوان یک دانشجوی پیشکسوت عرض می شود:
زمان ما (که هنوز مویی بر سر و رمقی داشتیم) تابستون
کاربرد آمار و ... ارائه نمی شد ولی اگه الان ارائه می شه ،بهیچ وجه همچین اشتباهی نکنین ،درسایی مثل آمار وتحقیق ...را باید در یه بازه زمانی3-4 ماهه بخونین ،سر فرصت مثال و نمونه سوال حل کنین، توجه کنین فهم متن درس امار یک بحثه و حل تمرین ونمونه سوال یه بحثه دیگه ،یعنی وقتی می خواین یک
مسئله جوندار از تمرینای آخر کتاب حل کنین حساب کار میاد دستتون،پس ریسکش اونقدر زیاده که اصلا به امتحانش نمی ارزه
موفق باشین

pouyan
سلام
ممنون از راهنمایی تون
نیازی به تایید من نیست؛ دقیقا همین طوره
اشتباه بزرگیه که این درس، تابستان و بدون میانترم برداشته بشه.

علیرضا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

آقا سجاداگه زودتریه انجمن راه بندازه خیلی عالی میشه

علیرضا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

سلام.آقا پویان رسیدن بخیر.کجابودی رفته بودی مسافرت که روزه نگیری داداش یه روز نباشی کاملا جات خالیه یه وبلاگیه و یه داش پویاندرضمن درمورد مشاورت درباره بهداشت صنعتی ممنون منم تا حالافک میکردم راحته و میخواستم ترم بعدی ورش دارم ولی حالاباید بیشتردربارش تحقیق کنم.پویان فارغ تحصیلی خوش میگذره؟

الینا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:55 ب.ظ

ممنون پویان از دلداریت
محمد گیردادی به پویان بیچاره

pouyan
دیگه مجبورم کرد هر جوابمو سه دور چک کنم! :)
مسعود:
به قول خودش همیشه در کمینه!:)))

محمد بخشی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

روزه روت تاثیر گذاشته!!!!!!!

سخته نه یخته

pouyan
سلام
اعوذ بالله من الشیطان رجیم!!!
همون سخته... :)
از این به بعد مجبورم همه ی جوابامو 3 دور چک کنم :)

الینا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

راستی دیشب تاحالا اعصابم خورده
یکی از دوستام که از ابتدایی باهم بودیم همیشه کلی معدلش پایینتراز من بود
حالا رشته حسابداری میخونه معدل کلش ۱۷.۰۹ بود اگه با چشم خودم ندیده بودم باور نمیکردم
معدل کل من ۱۵.۸۰
خیلی کمه نه؟؟؟؟؟
یا رشته اونا راحته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Pouyan
سلام
اگر غیر پیام نوری بوده باشه که کاملا طبیعیه معدلش بالا باشه
نمیدونم حسابداری سخته یا آسون فقط میدونم ظرفیت ارشدش خیلی کمه.
15.80 به این خوبی.توی پیام نور 15 معادل 17 ئه!

الینا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام
یه چیز میگم بخندید
تاقبل از انتخاب واحد برای ترم تابستون لحظه شماری میکردم
حالا پشیمون شدم وقت نمیکنم بخونم تازه حسش نیست

pouyan
سلام
تا بوده همین بوده :)))

مسعود:
الان تازه متوجه شدی چقدر کار داری نه؟؟

محمد بخشی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

منم کاملا باهات موافقم آقا پویان

pouyan
سلام
قربانت آقا محمد :)

[ بدون نام ] دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام
مهلت پرداخت شهریه تا کیه ؟

مسعود:
سلام، معمولا تاریخ مشخصی نداره و میگن هر چه زودتر پرداخت کنید که عوارض ناشی از عدم پرداخت بر عهده خود دانشجوست!!!
تا الان اینطور بوده که سایت رو قبل از اومدن کارت ورود به جلسه می بندن و زمانی که شهریه رو پرداخت میکنی حداکثر تا سه روز بعد سایت برات باز میشه و میتونی کارت رو بگیری. پس میشه اینطور گفت که نهایت نهایت نهایتش می تونی سه روز قبل از اولین امتحانت واریز کنی! ولی احتیاط شرط عقله و ممکنه هر اتفاقی بیافته پس هرچی زودتر پرداخت کنی بهتره!

pouyan
سلام
البته اگر بخوای گواهی اشتغال به تحصیل واسه گواهی نامه رانندگی یا ... بگیری، تا وقتی که شهریه رو کامل پرداخت نکنی بهت نمیدن...

علیرضا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

بهترازاین نمیشددستت دردنکنه آقاسجادبه جان خودم پیش مشاورهم میرفتم اینطوری نمیتونست برام توضیح بده دیگه الآن بااین صحبتهای شماانتخاب واحدنکردن سخت ترازانتخاب واحدکردنه قشنگ مثه مسائل ریاضی برام سادش کردی.آقامسعودازشماهم ممنون دیگه صحبتهای شماکاملش کردقضیه رو مخصوصادرمورددرسهایی که آقاسجادجاانداختنخیلی گلی.
دیگه الآن راحت انتخابموکردم اول اصول مدیریت روبرداشتم بعد رفتم سراغ بقیه بهره وری فاصلش بااصول مدیریت 1روزبودبیخیالش شدم مهدسی ارزش 5روزبعدازاصول مدیریت بودورش داشتم بعدبا1روزفاصله ازارزش عوامل انسانی بودکه اونم ورش داشتم تازه اینطوری 8واحدمم تکمیل شد فقط مونده پاس کردنشونکه اونم کارخودتونه که برام دعامیکنید.
یاعلی

سجاد:

خواهش می کنم داداش.
انشاالله که موفق باشی
یا حق

مسعود:
:)))))))))
کاری نکردیم که، ان شالله که تابستون خوبی داشته باشی. بازم سوالی بود در خدمتم.

علیرضا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

مهندسی ارزش و مهندسی عوامل انسانی خوندنین؟(خوندنیش مثه فرآیند تولید نباشه)فرمول ندارن؟کمن زیادن؟میشه تابستون پاسشون کرد؟
بچه ها جان من نظر بدین موندم چی بردارم.
ایناروکلامیتونم بردارم
تنظیم خانواده
کاربردآمار
تحقیق1
تاریخ
مدیریت کیفیت و بهرهوری
اصول مدیریت و سازماندهی
اقتصاد عمومی
مبانی کارآفرینی
ایمنی و بهداشت صنعتی
مهندسی عوامل انسانی
ارزیابی فنی و اقتصادی طرح ها
مهندسی ارزش
تجزیه و تحلیل و طراحی سیتم های اطلاعاتی
پویاااااااااااااااااااااااااااااااان
سجاااااااااااااااااااااااااااااااد
کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییید.
بیایید کمک کنید

سجاد:
سلام
نبینم اشکات رو داداش
خوب از بین این ها میخوای انتخاب کنی؟؟؟
مهندسی ارزش که کلا خوندنیه و بدون هیچ فرمول و این جور چیزا. یه فایل ضمیمه داره که تو همین وبلاگ هم هست که بعضی از سوالات معمولا از این ضمیمه میاد. پس باید بخونیش. حجم کتابش کمه و متن خوب و رونی داره. زمان ما یه مدت تستی تشریحی شد ولی بعدا کلا تستی بود. اگه الان هم کلا تستیه ، توصیه میکنم که حتما ورش داری
مهندسی عوامل انسانی هم یکم حجمش زیادهست ولی اینم کلا خوندنیه و فرمول و از این جور چیزا نداره. خودخوان میشه ازش یه نمره درست و حسابی ، معمولا بالای 18 بدست آورد. اینم برا ترم تابستان خوبه.
کاربرد آمار و تحقیق 1 رو اصلا توصیه نمی کنم که بدون استاد برداری پس بریم سراغ بقیه
اصول مدیریت و سازماندهی هم که برا خیلی از درسها پیشنیاز هستش و یه درس با متن خوب و روان. این رو هرچه زودتر پاسش کنی خوبه. بهت توصیه می کنم اگه از لحاظ زمانی تونستی جور در بیاری حتما این رو انتخاب کن.
ارزیابی فنی و اقتصادی طرح ها هم که چیز خاصی نداره ولی خوب یه کوچلو حجیم هستش . حدودا 600 صفحه که اصلا هم حذفیات نداره. به نظرم از خیر این درس بگذرین بهتر باشه.
تاریخ هم که مشخصه دیگه. یه متن نچسب و گیر داره. خیلی هم نکته داره و نیاز به وقت گذاری فوق العاده زیاد هستش.
اقتصاد عمومی رو بهتره با یه استاد پاسش کنی. برا ترم تابستان خوب نیست.
ایمنی و بهداشت صنعتی رو هم من اون زمون پاس نکردم ولی شنیدم که می گن درس راحتیه.
حالا بهتره به بخش مشاوره این درسها هم یه سری بزنی.
فعلا

مسعود:
سلام منم با نظرات آقا سجاد کاملا موافقم،اگه من جای تو بودم حتما حتما اصول مدیریت رو میگرفتم بعد ازبین بهره وری، ارزش، عوامل انسانی و کارآفرینی هم بقیه انتخابها رو انجام میدادم. البته من در مورد بهداشت صنعتی و تجزیه و تخلیل طراحی سیستم های اطلاعاتی، چندان اطلاعی ندارم ولی شنیده ها حاکی از آسون بودن این درسهاس.ترجیحا بهروری هم تو اولویت باشه.

pouyan
سلام
دوستان راهنمایی کردن فقط به نظرم این ایمنی صنعتی رو برندار.خیلی ها میگن درس آسونیه ولی خیلی ها هم میگن درس نچسبیه.نه اینکه سخت باشه ها ولی به نظر من درس جذابی نیست.

دانشجو شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام . میخوام این سه تا درس رو بردارم . برای تابستان سنگین نیست ؟
زبان تخصصی
مدیریت استراتژیک
تحلیل سیستم ها

مسعود:
سلام، چی شده همه اصرار دارن کل 8واحد زو بردارن؟
این سه درس بدون نیاز به استاد هم میشه خوند. فقط اول مطمئن شو تاریخ هاشون جوری نباشه که فشار روت بیاد، همه شون جز درس‌هایی هستن که بچه ها معمولا تابستون میگیرن.

علیرضا جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

سلام دوستان.ازبین این درسا کدوما راحتتر و بی دردسر هست تا ترم تابستون پاسش کنم؟؟؟
مهندسی عوامل انسانی
ارزیابی فنی و اقتصادی طرح ها
مهندسی ارزش
تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم های اطلاعاتی

مسعود:
سلام. بین ارزش و عوامل انسانی هرکدوم خواستی برداری خوبه به نظرم.

صبا جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.charrge.ir

سلام وای فوق العاده بود وبلاگت واقعا خوشم اومد آفرین قالبتم خوب انتخاب کردی امیدوارم موفق باشی دوست داشتی یه سری به سایت منم بزن اگه دوست داشتی با این لینکم کن مرسی خرید شارژhttp://www.charrge.ir دوستان عزیز این سایت در راستای کمک به موسسه محک در نظر گرفته شده شما دوست عزیزم برای کمک به موسسه محک این سایت لینک کنید بیاید در این نیت خیر همه با هم شریک باشیم ممنونم

pouyan
سلام
یعنی عمرااااا اگه 1 خط از این وبلاگو خونده باشید!خدا میدونه این متن هم توی چند هزار تا سایت و وبلاگ کپی پیست کردین! :)
و عمرا دوباره برگردین که جواب این نظرو بخونید.
میگی نه ثابت کت :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد