نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

***عید آمد و عید آمد***

عید فطر بر شما مبارک...


بگذشــت مــه روزه، عیـــد آمد و عیــــــد آمدبگذشـت شب هجران، معشــوق پدید آمد
آن صبح چو صادق شد، عذرای تو وامق شدمعشوق تو عاشق شد، شیخ تو مرید آمد
شد جنگ و نظر آمد، شــد زهــر و شکـر آمدشد سنگ و گهر آمد، شـد قفل و کلید آمد
جــان از تن آلــوده، هـــم پاک به پاکی رفـتهـر چند چو خورشـیدی، بر پاک و پلید آمد
از لـذّت جـــــام تــو، دل مـانـــــد بــه دام تــوجــان نیــز چو واقف شــد، او نیـــز دوید آمد
بس توبـۀ شایسته، بر سنـگ تو بشـکستهبس زاهـــد و بس عابـد، کو خرقه درید آمد
باغ از دی نــامحــرم، سـه مـــــاه نمی‌زد دمبــر بـــوی بهـــــــار تــــو، از غــیب دمید آمد


دیوان شمس مولوی

نظرات 44 + ارسال نظر
الینا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

دقت کردید وقتایی که پویان هست سجاد نیست وقتی سجاد هست پویان نیست...

pouyan
:)
اون بنده خدا که سربازه زیاد وقت نداره...

مسعود:
نوبتی میرن سربازی :))

علیرضا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ق.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

پویان جون داداش ایول دمت گرم دستت دردنکنه
خداییش خیلی حال دادای کفم برید پسر تو این سایته رو از کجا پیدا کردی من وب محلاتم گشتم دیدم نداره گفتم پس هیچ کجا نداره دیگه نگشتم انشاالله بتونیم جبران کنیم.یاعلی

خواهش میکنم-کاری نکردم-خدا رو شکر تونستم مفید باشم...موفق باشی

علیرضا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

سلام به همگی خصوصا داش پویان گل.داداش تو خیلی عزیزی برا ما چند روز نباشی همه احوالتو میپرسن. پس اگه چند وقت دیگه تو این کارخونه ها رفتی قاطی رئیس روسا اینجا رو فراموش نکنیا هر موقع وقت کردی همیشه یه سری اینجا بزن
بچه ها کاشکی این پاسخنامه تابستان 91 مهندسی عوامل انسانی پیدا میشد چون من همش نمونه سوالا رو میخونم امروز ارزش همش از نمونه سوالا بود حتی زحمت نداده بودن به خودشون یه سوال طرح کنن خیلی خوب بود تنها فرقش با دوره های قبل این بود که سوالا شده بود 40 تا.بگردید ببنید تو دست و بالتون این پاسخنامه رو پیدا نمیکنید

سلام
مخلصم علیرضا جان
کی من؟؟؟!!!ما رو چه به رئیس روئسا :) ولی به یادتون هستم

این عوامل انسانی که گفتی.روش دانلودشو توی سایتش توضیح داده
http://www.pnueb.com/questiondetails.php?cs=56&qs=455

الینا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

خوش به سعادتت فرزند خونده نمیخوای؟؟؟؟؟
بچه ها برام خیلی دعاکنید مبانی کارافرینیمو اصول حسابداریمو خوب شم هنوز نخوندم از بس مهمون داریم میترسم...

pouyan
آخه منو تا دم کارخونه راه میدن؟! :)
امیدوارم سوالا آسون باشه و عالی بشی...

الینا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام اقا پویان
کجا بودی که کلی غیبتتو کردیم

ســـــــــلام
رفته بودم به سه چهار تا کارخونه‌م سربزنم!!! :)

امید جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام خوش اومدی
با معرفت رفتی حاجی حاجی مکه؟
خیلی دلمون برات تنگ شده بود
امید وارم هر کجا که هستی موفق و پیروز و سر بلند باشی

سلام
ممنون امیدجان-قربونت-ایول به مرامت
منم همین طور
مرسی-همچنین

POUYAN جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ http://ie-pnu.blogsky.com

سلام به همه ی دوستان
من اومدم.بفرمایید تورو خدا پانشید!!!!!

یه کم گرفتار بودم نشد بیام-شرمنده.البته چند روزی من میومدم میدیدم هیچ خبری نیست.دوباره فرداش میومدم بازم هیچ خبری نبود.گفتم حالا حالاها خبری نیست...

محمد بخشی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

الینا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ب.ظ

چندتاجک دیگه:

۱- آمپوله … کراتینیه … همش باده
واکنشِ پسرا وقتی یکی خوش هیکل تر از خودشون می بینن!

۲- سخت ترین قسمت شنیدن یه شوخی بی مزه اون قسمتیه که نگاهت می کنن تا عکس العملت رو ببینن


۳.بعضی از شماره ها تو گوشیم نقش شبکه چهار تو تلویزیون رو دارن

۴.بیچاره بچه های ما چون نه میتونن تو کامپیوتر فایل مخفی کنن، نه میتونن یواشکی اس ام اس بدن، نه میتونن سر دوستا و کاراشون ما رو بپیچونن
خلاصه از هر جهت حساب کنید پوستشون کنده س

۵.پسره تو اعلامیه پدرش نوشته:
از وقتی رفتی گرمی از این خونه رفته…
یعنی خیلی ریز به موضوع خاموش کردن کولر اشاره کرده

۶.مثلث برمودا:
موبایل، فیبس بوک، تخت
تا حالا مشاهده نشده کسی ازش بیرون بیاد

سجاد:
ممنون. جالب بود

مسعود:
سلام شماره 5 حرف نداشت

محمد بخشی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

۱۴۰ تا......

من مطمئنم......

علیرضا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.ie-pnu.blogsky.com

ممنون از دوستان. بالاخره 140 تا یا 142 تا؟ خودمم تو همین شک داشتم

مسعود:
سلام، کلا 140واحد باید پاس بشه که 26واحدش اختیاریه.
این شکی که بین 140 و 142 داری به خاطر درس دفاع مقدس هست که وقتی گفتن اجباری اختیاریه خیلیا به این اشتباه افتادن که باید این 2 واحد رو اضافه بردارن درصورتی که همون موقع هم گفتن که فقط برای رشته هایی که اصلا درس اختیاری ندارن اضافیه!

علیرضا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.ie-pnu.blogsky.com

محمد بخشی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

۱۴۰ واحد و ۲۶ واحد اختیاری......

علیرضا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.ie-pnu.blogsky.com

سلام به همه مهندسا آقا سجاد آقا مسعود و آقا پویان نویسندهای گل وبلاگ و بقیه بچه های صنایع
دوستان دوتا سوال :
1-ما کلا باید چند واحد پاس کنیم؟
2-و کلا باید چند واحد اختیاری پاس کنیم؟

سجاد:
سلام
ما که با 140 واحد تموم کردیم و 26 واحدش هم اختیاری بود.
البته میشه با تعداد واحد های بیشتر هم تموم کرد ولی کمتر از 140 واحد نمیشه!

محمد بخشی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام مهندس

خوبی؟

فعلا قصد ادامه تحصیل دارم

دعا کن معاف بشم

الینا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

ممنون از همتون۴ تا نمونه سوال خوندم نیومده بود نمیخونم خداکنه نیاد
موفق باشید اقا سجاد دوران شیرینیه نه که رفتتتم خبر دارم
دعاکنید

الینا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام
بچه ها فردا امتحان ایمنی و بهداشت دارم ایین نامه های اخر کتاب میاد یا نخونم
اگه نمیاد خودمو عذاب ندم
زود بگید دعاکنید امتحانموخوب بدم

masood:
man pasesh nakardam
nemune soala ro negah konid motvaje mishid hatman.

سجاد:
متاسفانه من هم این درس رو پاس نکردم و اطلاعی از این موضوع ندارم!

محمد بخشی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

بله آقا سجاد سربازن......

سجاد:

مهندس شما قصدی برای سربازی رفتن ندارید؟

الینا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

مگه شما سربازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سجاد:
بله من در حال سپری کردن دوره مقدس سربازی هستم!!

الینا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام محمد برای توهم فرستادم دلم نیومد نفرستم
راست میگه پویان کجاس؟ داره پا میکوبه؟

سجاد:
ما که خبری ازشون نداریم.
حالا پا کوبیدن مگه بده؟؟ امروز صبح دو دور پا کوبیدیم و سه تا خیلی خوب گرفتیم. تا ظهر هم به باد اون سه تا خیلی خوب کسی باهامون کاری نداشت
ولی فکر نکنم رفته باشه سربازی.
حالا انشاالله که هرچه زودتر میاد و به همه شایعات پایان میده.
به امید آن روز

امید شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
کسی از اقا پویان خبری نداره ؟خیلی خیلی کم پیداست ؟
کجایی با معرفت دلمون برات تنگ شده ؟
هر کجا هستی برات بهترین ها رو از خدا ارزو میکنم ؟
ضمن خسته نباشید و خدا قوت به نویسندگان محترم

سجاد:

بازم معرفت شما
ایول
ما هم ازشون بی خبریم.
انشاالله که هرکجا باشه خوب و سالم و سرحال باشه

محمد بخشی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

اگر نداشتم خوشحال میشم بفرستید.......

الینا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام سجاد پاسخنامشون خودم برات ایمیل کردم چندتا دیگه برات بفرستادم
برای شما نمیفرستم اقاااااااااااای بخشی اخه خودتون داریییییییید

الینا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ق.ظ

اگه پاسخنامشون رو داری برای سجاد بفرست

محمد بخشی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

چرا بو نکردین!!!!!!!

الینا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ

دیگه شرمنده اقا محمد کف دستم و بو نکرده بودم

محمد بخشی جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

مرسی....ولی همشا که داشتم!!!!!

الینا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

براتون ایمیل کردم البته فعلا بدون پاسخنامه ست

دانشجو جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام

برای موفقیت در امتحان زبان تخصصی اگه توصیه،پند و اندرزی

دارید ممنون میشم بفرمائید انشاالله که کارگشا باشه

مسعود:
سلام، من که کلمات آخر فصل و تمرین ها رو خوندم 20شدم!!!
یعنی خود متن ها رو نخوندم. البته برای ما اینجوری بود.کپی تمرینها!
بچه ها اگه کسی نظری داره بگه

محمد بخشی جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

برای منم بفرستید

M.S.PNU.M@GMAIL.COM

ممنون

الینا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام من کلی نمونه سوال از نیم سال دوم دارم چطور براتون بفرستم؟

سجاد:
سلام
دو تا راه داره.
اول اینکه خودتون عضو وبلاگ بشین و مستقیما نمونه سوالات رو توی وبلاگ قرار بدین
دومین روش هم اینکه نمونه سوالات رو از طریق ایمیل برامون ارسال کنید
Sajjadsoltani20@gmail.com
اگه مایل به عضویت در وبلاگ بودین فقط از طریق همین ایمیل بهمون خبر بدین تا دعوت نامه عضویت براتون ارسال بشه.
موفق باشید

امیری مدیریت وب سایت تخصصی مرکز کرمانشاه چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ http://ie-sa.ir/

سلام لینک شما با نام نمونه سوالات مهندسی صنایع پ ن در وب ما قرار گرفت ..
موفق باشید

دانشجو سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

ببخشید منظورم این بود
سلام .تحلیل سیستم ها به جز منبعی که نوشته کتاب دیگه ای هم داره ؟ من جواب بعضی سوالا رو نتونستم پیدا کنم

مسعود:
سلام، نه همون دوتا کتابه که یکیش انتشارات پیام نوره ولی اون یکی نه.
فقط باید توجه کنی که اون که انتشارات پیام نوره رو باید کامل بخونی و اون یکی رو تا صفحه 90.
اینو به این خاطر میگم چون گاها پیش میاد که بچه ها اینها رو برعکس میخونن.
به هر صورت اگه این مشکلات رو نداری و مطمئنی که خارج از منبع هست، اعتراض بذار، انشالله که درست بشه. اگه میتونی شماره سوالا رو هم بگو که بچه هایی که تابستون گرفتن کمکت کنن.

دانشجو سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام .تحلیل سیستم ها به جز منبعی که نوشته کتاب دیگه ای هم داره من جواب بعضی سوالا رو نتونستم پیدا کنم

مجید دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام و خسته نباشید

اگه ممکنه جزوه ی کلاسی کنترل کیفیت مهندس زوار برای کنکور ارشد هستش رو روی سایت قرار بدین. بچه هایی که سرکاسشون میرن خیلی خیلی تعریف میکردن.... ممنون.

امیری مدیریت وب سایت تخصصی مرکز کرمانشاه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ http://ie-sa.ir/

باسلام و احترام ما دانشجوهای مهندس صنایع دانشگاه پیام نور مرکز کرمانشاه هستیم اگر تمایل به تبادل لینک دارید لطفا مارا بانام " انجمن تخصصی صنایع کرمانشاه "لینک بفرمایید و بهمون اطلاع بدید که با افتخار لینکتون کنیم..
امیری-مدیریت انجمن تخصصی مهندس صنایع کرمانشاه
موفق باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ

یه شوهرم نداریم که به هوای اون حالا قورمه سبزی که نه ولی حداقل یه نیمرو پختن یاد بگیریم

[ بدون نام ] دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

پسرا موجدات شادی هستن به چند دلیل:
- اسم و فامیلشون رو همیشه نگه می دارن
- مکالمات تلفنی شون بیشتر از یه دقیقه نیست
- برای یه سفر پنج روزه یه شلوار جین کافیه
- اگه جایی دعوت نشن قهر نمی کنن
- در طول زندگی نیازی به تغییر مدل مو ندارن
- برای 25 نفر در طول 25 دقیقه سوغاتی می خرن

[ بدون نام ] دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

تو خیابون لم داده بودیم به یه ماشین مازراتی یک میلیارد و 200 میلیونی
یه پسره اومد بهم گفت ماشین خودته یا بابات؟
نیم نگاهی بهش کردم و گفتم دوست داشتی تو هم یکیشو داشتی؟ سوئیچشو درآورد سوارش شد و رفت.
درجا افسردگی گرفتم الانم تحت درمانم

مسعود:
:)))

[ بدون نام ] دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

یکی از محاسبه هایی که سریع انجام می دیم، محاسبه فاصله من و دادشم و خاهرم نسبت به آیفونه وقتی یکی زنگ درو می زنه

مسعود:
دقیقا ما هم همینطوریم ولی به هر نفر یه ضریب وززنی هم میدیم که متاسفانه ضریب من خیلی زیاده و باعث میشه همیشه من درو باز کنم.

[ بدون نام ] دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

قبض موبایلمو برای بابام فرستادم آخرشم نوشتم بوس!
بابام بهم اس ام اس داد اون بوسو پاک کن قبضتو بفرست واسه اون پدر سوخته ای که باهاش حرف می زدی!

[ بدون نام ] دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

گفت از حادثه ای لبریزم، من پر از فریادم، در درونم غوغاست
گفتم این حال تو را میفهمم، دستشویی آنجاست

الینا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ

چندتا جک بامزه
تو کلاس داشتم با دوستم پچ پچ میکردم
استاد اومد با خط کش بهم اشاره کرد و گفت:
تهِ این خط کش یه آدم ابله وجود داره…
منم گفتم: استاد منظورتون کدوم تهشه…!؟
نمیدونم چی شد که اخراجم کرد!!

مسعود:
:))))

مسعود جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ق.ظ

کلا عاشق این ریتم های مولو هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد