نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

-

-

نظرات 7 + ارسال نظر
الناز پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام سایت منو به علت 79000تومان بدهکاری بستن من که بدهکار نیستم کل شهریه ترم قبل رو دادم مثل اینکه بقیه بچه ها هم همین مشکل رو دارند لطفا اطلاع رسانی کنید ممنون

pouyan
سلام
مال من هم که فارغ التحصیل شدم همین کارو کردن!

دانشجو پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ

آقا پویان ممنون که جواب دادید

pouyan
خواهش میکنم...

دانشجو پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

منابع جدیدی که اعلام شده که مثلا پروژه رو اجباری کرده و کارگاه های جدید اومده فقط برای ورودی های جدیده یا ورودی های قدیم رو هم شامل میشه ؟

pouyan
سلام
مثلا اینجا نوشته مخصوص "ورودی" های86 الی 91
http://www.pnu.ac.ir/portal/Home/Default.aspx?CategoryID=d7284f76-151e-4df9-b7a0-a2c6d247dfcf

خودش مشخص کرده که

الناز چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام چه طوری نمونه سوال بفرستم؟

pouyan

سلام یا یه جا آپلود کنید لینکشو بفرستید
یا به این ایمیل من بفرستید
pouyan11e@gmail.com

ممنون

دانشجو سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام
ارزیابی کار و زمان و اصول حسابداری مگه جزو دروس اجباری نیستن ؟ چرا سیستم گلستان این درس ها رو جزو اختیاری ها گذاشته؟

pouyan
سلام
گاهی اوقات گلستان اشتباهه ولی بعدا تصحیح میشه

الینا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام
دوستای من ترم تابستان تنظیم برداشتن پس از کی تغییر میکنه؟

pouyan
سلام
فکر کنم از این ترم

نسیم دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام میشه برای ترم اخر ۲۵ واحد برداشت چون به جای درس جمعیت و تنظیم خانواده یه درس ۲ واحدی جدید به نام دانش و جمعیت قرار دادن.

pouyan
سلام
درست نمیدونم ولی فکر نمیکنم بشه
منظورتون چیه که "چون به جای درس جمعیت و تنظیم خانواده یه درس ۲ واحدی جدید به نام دانش و جمعیت قرار دادن"؟
اگر کتاب قبلی رو پاس کردین که نیازی نیست دوباره کتاب جدید رو پاس کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد