نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

دعوت به همکاری

نمونه سوالات و جزوات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

 در صورتی که دوست دارید به گروه کوچک ما بپیوندید و در این کار خدا پسندانه شرکت کنید 

فقط کافی است از طریق فرم تماس با ما یا از طریق ایمیل بنده با ما مکاتبه فرموده و ابراز علاقه کنید تا دعوت نامه عضویت در وبلاگ برای شما ارسال گردد 

 

فرم تماس با ما


ایمیل: sajjadsoltani20@gmail.com


 

ما به دنبال دوستان و همکاران جدید می گردیم 

این وبلاگ را به دوستان خود نیز معرفی کنید 

ما سعی خواهیم کرد که بهترین باشیم 

شما نیز در این راه با ما باشید 

 

راستی نظر و انتقاد و پیشنهاد یادتون نره  

 

نظرات 16 + ارسال نظر
صنایع یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام.من کتاب فرهنگ وتمدن نوشته ولایتی چاپ90دارم.کسی اطلاع داره برای این ترم این کتاب تغییر کرده یا نه؟ممنون.موفق باشید

علیرضا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ http://ie-pnu.blogsky.com/

پویان کجایی؟هنوز هستی؟بهت میل دادم.شک دارم رسیده برات یا نه

pouyan
من ایمیلم فعال تر از این حرفاست!
آره رسید-جواب دادم

نسیم چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ http://mn96.blogfa.com

سلام درس مهندسی ارزش علاوه بر کتاب باید جزوه هم خوتنده شود یا فقط کتاب کافی است؟

pouyan
سلام
دو تا کتابه.کتاب دوم یا همون جزوه هم باید خونده بشه، ازش سوال میاد.البته به اندازه ی کتاب اول ازش سوال نمیاد.
خوندن این کتاب دوم یه کم سخت تره و بیشتر قوانین و مقررات و عدد و ارقامه که حفظ کردنش سخته.
خوندن نمونه سوالهای ترمهای قبل توی این درس خیلی کمک میکنه.

مسعود:
سلام، هردو باید خونده شه، البته هر ترم متفاوته، گاها از دومی بیشتر هم سوال میاد.
خوبیش اینه که کلیش فرم و این چیزاس که نمیخواد بخونی و یه بخشیش هم با کتاب اصلی یکیه. البته حواست باشه آخر کتاب اصلی هم پیوست داره که معمولا1-2سوال ازش میاد ولی نیازی به کامل خوندنش نیس، طبق نمونه سوالا بخونش.

دانشجو دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ

با سلام
میتونید در مورد فرآیند درس کارآموزی از ابتدا تا انتها توضیح بدید؟
باتشکر

pouyan
سلام
درسو موقع انتخاب واحد برمیدارین
یه جایی رو مشخص میکنید که برای کارآموزی برید اونجا.یه جایی که به رشته تون ربط داشته باشه و استاد کارآموزی تایید کنه. البته معمولا اول OK رو از محل کارآموزی میگیرن بعد میرن دانشگاه یه فرم به نام محل کارآموزی که مشخص کردین میده بهتون ببرید اونجا تایید کنه و ...
در کل چندتایی فرم هست که باید پر بشه.گزارش کار و ... هم هست.همه چی بستگی به استادتون داره که سخت بگیره یانه.
معمولا خیلی ها یه جایی رو پیدا میکنن که برن یه امضا بگیرن و سر و ته قضیه رو هم بیارن و دیگه کارآموزی نرن.هر چند کارآموزی میتونه خیلی مفید باشه...

محمد بخشی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام آقا سجاد گل و همه ی بچه های گل صنایع

خوش به حالت که سربازیت تموم شد.......

راستی این مطالبی که جدید زدی چیه؟

خیلی زیادن.........

راستی خبرنامه پیامکی وبلاگ فعال شد.......

عضویت در اون رایگانه........

اینم شمارشه........۵۰۰۰۲۰۶۰۲۰۹۰۳۰

خوشحال میشم عضو بشی.......

به وب منم سر بزن.......

موفق و پیروز باشی.......

سجاد:
سلام
مرسی آقا محمد
حتما سر میزنیم داداش.
شما هم موفق باشی

علیرضا چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.1dl.blogfa.com

با سلام دوست عزیز وب بسیار مفیدی داری لذت بردم

من شما را لینک کردم

به منم سر بزنید مایل بودید من رو لینک کنید

موفق باشید وپیروز

سجاد:
سلام دوست عزیز.
شما لینک شدید.
موفق باشید

الینا چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

ولبلاگتون عالیه من خیلی اینترنتم ولی فکرنکنم مفید باشم که عوض بشم
درکل موفق باشید

سجاد:
سلام. مرسی ممنون. شما به ما لطف دارین.
همین که حضور گرم و پررنگ شمارو تو وبلاگ حس می کنیم خودش کلی مایه دلگرمیه.
شما هم موفق باشید

فاطمه سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام
بچه ها مرسی واقعا عالی بود خیلی دنبال سوال گشتم ولی پیدا نمیشد ولی اینجا همه رو پیدا کردم یه دنیا ممنون

حسام دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

با سلام
آقایان سلطانی و پویان، متشکرم بسیار مفید بود
بسهم خودم از شما تشکر می کنم که تا حالا بی جواب و
دست خالی از وبلاگ خارج نشدم(واطمینان دارم در مورد بیشتر خوانندگان شما نیز این قضیه صدق می کند)

مرویان-مشهد

p
سلام
خواهش میکنم-نظر لطف شماست
-------------------------------------------------------------------------

حسام یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

با سلام خدمت دوستان
یک سوال داشتم:
زمان انتخاب واحد درس کا رآموزی ،تابستونه یا ترم قبلش(ترم بهار)؟
احیاناَ اگر کسی نتونه تابستون این واحد رو بگذرونه ترم
پاییز(نیمسال اول سال تحصیلی بعد)می تونه بره
کارآموزی؟
با آرزوی موفقیت برای شما و خوانندگان سایت

سجاد:
من خودم واحد کارآموزی رو این ترم انتخاب کردم ولی از طرف دانشگاه گفتن که گواهی معرفی به واحد های صنعتی رو بعد اتمام ترم براتون صادر می کنم. (یعنی باید تو تابستون کارآموزی مون رو بگذرونیم)
در مورد ترم پاییز هم می تونم به این نکته اشاره کنم که از دوستان من همین ترم گذشته واحد کارآموزی رو انتخاب و پاس کردن. یعنی برای ترم پاییز هم میشه این واحد رو انتخاب کرد.
برای اطلاعات دقیق تر بهتره به کارشناس رشته در واحد دانشگاهی خودتان مراجعه فرمایید. قطعا آنها اطلاعات مفیدتری می توانند در اختیارتان قرار دهند.
-------------------------------------------------------------------------------
p
سلام
به نظر من اگه هیچ راهی نداری،کارآموزی رو پاییز برو و بگو تاریخش رو بزنن تابستان...

pouyan11e جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

مگه وبلاگو خودت راه ننداختی؟!

آره خودم راهش انداختم ولی قبلش به خودم یه دعوت نامه دادم گفت سجاد بیا یه چنین وبلاگی رو راه اندازی کنیم

شیدا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام.خسته نباشین.در مورد این متن شما اطلاعات بیشتری دارین؟
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1587147

p
سلام-مرسی
این لینک و نظراتش رو بخونید
http://pnuna.com/1391/02/%D8%B1%D8%A7%D9%8A%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%85%D8%AA%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D9%8A%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1.html

pouyan11e جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام
یادش به خیر
من هم همینجوری به جمعتون پیوسته بودم

سجاد:‌
آره یادش بخیر
من خودمم همین طوری شد که به این وبلاگ اضافه شدم. چه روزگاری بود. دیگه داره تموم میشه

nassiri چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ

ممنونم دست شما درد نکنه . خداوند شما رو حفظ کنه . تندرست و سربلند باشید

محمد سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

ممنون

شما بازدیدتون خیلی زیاده

ولی نظر نمیدن.

شما هم موفق باشید.

فعلا خداحافظ

محمد دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ http://mspnumahallat.blogsky.com

سلام

شما هم به جمع ما بپیوندید!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد