نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

حذف و اضافه

1- دانشجو می تواند در هر نیمسال تحصیلی فقط در مهلت های تعیین شده کمتر از دو هفته پس از نیمسال تحصیلی، نسبت به حذف و اضافه درسهای انتخابی بر اساس تقویم دانشگاهی اقدام نماید، مشروط به اینکه تعداد واحدهای باقی مانده ,کمتر از حد نصاب تعیین شده (12 واحد مشمولین و 5 واحد غیر مشمولین) و یا بیشتر نشود.

2- حذف اضطراری: در صورت اضطرار، دانشجو می تواند تا یک هفته به پایان نیمسال یک یا چند درس از درسهای انتخابی را حذف نماید، مشروط به اینکه واحدهای باقی مانده از حد نصاب تعیین شده کمتر نشود در غیر اینصورت کل نیمسال حذف خواهد شد. ( در این مرحله شهریه ای به دانشجو باز پرداخت نمی شود.)

3- در صورت حذف کلیه دروس در یک نیمسال تحصیلی، برای آن نیمسال مرخصی تحصیلی صادر می شود.

4- اگر دانشجو قادر به ادامه تحصیل نباشد می تواند کلیه درسهای انتخابی را حذف نماید.

5- چنانچه درسی بصورت هم نیاز ارائه می شود, دانشجو نمی تواند نسبت به حذف یکی از آنها اقدام نماید, در صورت حذف یکی از آنها دیگری نیز حذف خواهد شد.

6- حذف درس باید با رعایت پیش نیاز صورت بگیرد.

7- در صورتیکه دانشجو، در درس پیش نیاز بعلت حوادث غیر مترقبه غیبت نماید، درس پس نیاز گذرانده شده با نظر شورای آموزشی و ارائه مدارک مستدل قابل پذیرش است.

8- چنانچه دانشجو درسی را علیرغم داشتن نمره قبولی، مجدداً انتخاب نماید چنانچه زمان حذف اضطراری باشد ,حذف می شود, ولی بعد از امتحان, نمره درس فوق بصورت تکرار غیر مجاز ثبت خواهد شد و در میانگین محاسبه نخواهد شد، این موضوع شامل دروس جبرانی نخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد