نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

اپلیکیشن کنتل‌همراه - کد معرف کنتل C10143063

در این مطلب به اپلیکیشن کنتل می پردازیم. اپلیکیشن کنتل یا همون زنجیره ارتباطی همیار فرق اساسی با  اپلیکیشن های ۷۳۳،۷۸۰،..دارد در این اپلیکیشن ها  با انجام تراکنش امتیاز جمع می کنید در قرعه کشی شرکت داده می شوید. اما در اپلیکیشن کنتل شما تراکنش انجام می دهید مستقیم پاداش در یافت می کنید. اپلیکیشن کنتل درآمدش خیلی بیشتر از پیامک های تبلیغاتی است که دریافت می کنیم. اپلیکیشن کنتل دارای امکانات بی شماریست که تعدادی از آن را ذکر می کنیم: خرید شارژ،خرید بسته اینترنت،گندم کار،خشکشویی آنلاین،تاکسی یاب،کنتل tv،رادیو کنتل،پرداخت قیض،خدمات منزل،خدمات خودرو،بلیط قطار،بلیط هواپیما،بلیط اتوبوس،رزرو هتل،همیار یاب،بار فروش،نظر سنجی و….

در اپلیکیشن کنتل یکی از حائز اهمیت ترین برنامه ها دیدن کلیپ های تبلیغاتی است. مثلا با دیدن یک کلیپ ۱ دقیقه ای به خودمان ۵۰۰۰ریال پاداش تعلق می گیرد به ازای هر کلیپی که زیر مجمو عه هایمان تماشا کنند ۵۰۰ ریال به ما تعلق می گیرد. این یکی از ۴۰ تا امکان اپلیکیشن هستش. با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات اختصاصی خود را در اختیار مجموعه خودمان بگذاریم…

عضویت در کنتل

هر شخصی برای کسب درآمد از کنتل بایستی یک معرف داشته باشد . این جزئی از قوانین شرکت است. بدون معرف امکان ثبت نام وجود ندارد.

کافیست از طریق لینک زیر در کنتل ثبت نام کنید.


همه چیز رایگان است !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد