نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

به پایان آمد این دفتر...


 

نظرات 9 + ارسال نظر
الینا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

خوش بحالتون تبریک میگم
من تازه۴ترم خوندم
ولی باز بهتره بی کاریه اینجوری میگیم دانشجوییم

pouyan
سلام-ممنون
لذتی که در فارغ التحصیل شدن از pnu هست در وصال نیست! :)
این ترمهای باقی مونده هم به زودی میگذره.
ولی سخت نگیر-نه اینکه بی خیال بشی ها-فقط خیلی سخت نگیر

مسعود:
سختیش ترم یک و دو بود که گذشتی حالا دیگه چشم رو هم بذاری تمومه. انشالله اسم شما رو سه چهار ترم دیگه توی ممتازین ببینیم البته همین که سه چهار ترم دیگه تموم بشی خودش یعنی ممتازی :)))
یه نصیحت هم از من بشنو که غرضی توش نیس، میانترم ها رو جدی بگیر!!

ابوالفضل منگلیان دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام به همه...
این بیت به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست
من باهاش خیلی خاطرات دارم...
هر کتاب یا جزوه ای که موقع امتحانا م خوندنش تموم میشد تو صفحه آخرش همین بیتو مینوشتم...یادمه آخرین بار ترم پیش موقع امتحان محاسبات بود ...یادش بخیر...
خوشحالم برا همه شما ب خاطر فارغیتون و پیوستن به جرگه ی مهندسان...

منکه شخصا راحت شدم ترم پیش از شر این پیا م نور

فعلا از تعطیلاتتون دذت ببرید...

موفق باشین////

pouyan
سلام ابوالفضل جان-چطوری؟امیدوارم حالت خوب باشه و روزگار بر وفق مراد...
کارت خیلی جالب بود که این کارو میکردی-دیگه همه واست خاطره شد
بعد امتحان خواستم یه تاپیک بزنم و یهو این به ذهنم رسید
منم دیگه تقریبا فارغ التحصیل شدم-واااااقعا راحت شدم از این همه...
ممنون که نظر دادی-امیدوارم توی تمامی مراحل زندگیت موفق باشی

بوق یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام

فارغ التحصیلای محترم مبارکه

بسلامتی یا برین سربازی
یا

انشالله دکترا بگیرین

pouyan
سلام
سسسسسسسسلام
قققققققربان شششششششما

فاطمه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام به همگی. به قول آقا مسعود ما که مهندس شدیم رفت! اما خدایی محاسبات آسون بود. 20 میشم.

مسعود:
خدا را شکر

میلاد رسایی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

دمحاسبات دهنمونو به معنای واقعی سرویس کرد با این سوالا چرت .بیشتر شبیه امتحان فارسی بود تا محاسبات

pouyan
سلام
کلا کتابمون واقعا مزخرف بود-با این کتاب نوشتنشون...

مسعود پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ق.ظ

ما که مهندس شدیم رفت!

pouyan
منم همینطور-راحت شدیم از این همه عذاب

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام به همگی امیدوارم همه امتحانا را به خوبی داده باشید دوستان من رشته مهندسی صنایع هستم میخواستم بدونم اینجا کسی ایمیل استاد حمید رضا سیفی را دارد نیاز فوری فوری دارم ممنون میشم کمکم کنید

مسعود:
متاسفانه من اطلاعی ندارم.

امید چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام
یه خسته نباشید به همگی ؟

pouyan
هی روزگااااااااااار :)
قربونت

امیر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

آقا چه امتحان محاسباتی بود واقعا...تستا هلو....ولی تشریحیا یا خدا...................................

pouyan
سلام-نمونه سوال میخونی نمیاد،نمیخونی میاد...!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد