نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

فرا رسیدن سال جدید مبارک

فرا رسیدن سال خورشیدی ۱۳۹۱ رو خدمت تمام مهندسین صنایع تبریک عرض می کنیم. 

 

ادامه مطلب ...

همه دروس پیام نور مشمول قانون تبصره ماده ۱۰ شدند

همه دروس پیام نور مشمول قانون تبصره ماده ۱۰ شدند 

به گزارش اخبار پیام نور ، دانشجویان پیام نور زمانی که از درسی نمره ی قبولی کسب نمی کردند،می توانستند آن درس را اگر پیش نیاز بود با پس نیاز اش در ترم بعد به صورت همنیاز با هم انتخاب کنند،اما این انتخاب یک شرط داشت! شرط آن این بود که درس مورد نظر جز دروس تبصره ماده ۱۰ باشد.
بر اساس مصوبه ای که در شورای آموزشی دانشگاه پیام نور به تصویب رسیده است از این به بعد کلیه دروس در کلیه ی رشته ها در همه مقاطع جز دروس تبصره ماده ۱۰ می باشند.بدین ترتیب اگر دانشجو درس پیش نیاز را انتخاب کند و از آن نمره مردودی بگیرد می تواند آن درس را با پس نیاز آن به طور همزمان انتخاب نماید و درصورت  قبولی در درس پس نیاز و عدم قبولی در درس پیش نیاز دانشجو موظف است تا زمانی که نمره قبولی کسب کند آن درس را بلافاصله در نیمسال های تحصیلی بعد انتخاب نماید.

نحوه چگونگی گذراندن درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور

نحوه چگونگی گذراندن درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور  + بخش نامه

 

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : بر اساس بخشنامه شماره ۹۳۱۴۰/۳/د که در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ از سوی عبدا… معتمدی – معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام نور صادر شده است ، نحوه چگونگی گذراندن درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور اعلام شد.

پیرو نامه شماره ۲۵۴/۶۸/۳ مورخ ۲۱/۹/۹۰ درخصوص ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس به عنوان درس اختیاری ( اجباری) برای کلیه دوره های مقطع کارشناسی مطابق بند ذیل به آگاهی می رساند:

۱- دانشجویانی که تا نیمسال دوم ۹۱-۹۰ در دانشگاه پیام نور دانش آموخته می شوند و یکی از دروس عمومی آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،انقلاب اسلامی ایران،آشنایی با دفاع مقدس و اندیشه سیاسی امام خمینی را گذرانده اند نیازی به گذراندن درس اختیاری آشنایی با دفاع مقدس ندارند.

۲- دانشجویانی که درس آشنایی با دفاع مقدس را به عنوان درس عمومی اخذ و گذرانده اند نیازی به گذراندن درس مذکور به عنوان درس اختیاری ندارند.

۳- سایر دانشجویان که شامل بند ۱ و ۲ نمی شوند باید بر اساس مقررات درس مذکور را اخذ و بگذرانند. شایان ذکراست در صورتیکه رشته هایی فاقد درس اختیاری باشد درس مذکور اضافی الزامی درج می شود و به واحدهای گذرانده لازم جهت فراغت از تحصیل اضافه و  در میانگین کل  موثر می باشد .  

 

بخش نامه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

مهم3

سلام

4تا سوال کاربرد آمار هم حذف با تاثیر مثبت شد

حذف با تاثیر مثبت:اگه درست زدین که هیچچی (همچنان درسته و نمرش حساب میشه)  ولی اگه غلط زدین حذف میشه.

دفترچه سؤالات آزمون کارشناسی ارشد صنایع – صنایع ۱۳۹۱

دفترچه سؤالات آزمون کارشناسی ارشد صنایع – صنایع ۱۳۹۱

ادامه مطلب ...

از چی بگم؟(2)

از چی بگم؟(2):موضوع آزاد


سلام تاپیک قبلی سنگین شده بود.این تاپیک ادامه ی تاپیک قبلیه و برای راحتی شما ایجاد شده.




دفترچه سؤالات آزمون کارشناسی ارشد صنایع – سیستم ۱۳۹۰

دفترچه سؤالات آزمون کارشناسی ارشد صنایع – سیستم ۱۳۹۰ 

همراه با پاسخنامه تشریحی

ادامه مطلب ...

دفترچه سؤالات آزمون کارشناسی ارشد صنایع – صنایع ۱۳۹۰

دفترچه سؤالات آزمون کارشناسی ارشد صنایع – صنایع ۱۳۹۰  

همراه با پاسخنامه تشریحی

ادامه مطلب ...

رقابت سکون ندارد

کلاه فروشی روزی از جنگلی می گذشت. تصمیم گرفت زیر درخت مدتی استراحت کند. لذا کلاه ها را کنار گذاشت و خوابید. وقتی بیدار شد متوجه شد که کلاه ها نیست . بالای سرش را نگاه کرد . تعدادی میمون را دید که کلاه ها را برداشته اند. فکر کرد که چگونه کلاه ها را پس بگیرد. در حال فکر کردن سرش را خاراند و دید که میمون ها همین کار را کردند. او کلاه را ازسرش برداشت و دید که میمون ها هم از او تقلید کردند. به فکرش رسید... که کلاه خود را روی زمین پرت کند. لذا این کار را کرد. میمونها هم کلاهها را بطرف زمین پرت کردند. او همه کلاه ها را جمع کرد و روانه شهر شد.

سالهای بعد نوه او هم کلاه فروش شد. پدر بزرگ این داستان را برای نوه اش تعریف کرد و تاکید کرد که اگر چنین وضعی برایش پیش آمد چگونه برخورد کند. یک روز که او از همان جنگل گذشت در زیر درختی استراحت کرد و همان قضیه برایش اتفاق افتاد. او شروع به خاراندن سرش کرد. میمون ها هم همان کار را کردند. او کلاهش را برداشت ,میمون ها هم این کار را کردند. نهایتا کلاهش را بر روی زمین انداخت. ولی میمون ها این کار را نکردند. یکی از میمون ها از درخت پایین آمد و کلاه را از روی زمین برداشت و در گوشی محکمی به او زد و گفت : فکر می کنی فقط تو پدر بزرگ داری.

 

نکته : رقابت سکون ندارد