نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

بزرگترین منبع دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور+ پاسخنامه تستی و تشریحی

مشاوره خودمونی زبان تخصصی

زبان تخصصی ( مشاوره)

با سلام  

هر کدوم از دوستان که این درس رو پاس کردن و از کم و کیف این درس آشنا هستن، خوشحال می شویم اگر بتونن دوستان دیگر رو هم راهنمایی کنن. 

چه جور درسیه؟ 

آیا می شه خودخوان پاسش کرد؟ 

قسمت های مهمش کدام قسمت ها هستند؟

نظرات 4 + ارسال نظر
شبنم چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:33 ب.ظ

فقط تست های درسارو بخونید جوابشم حفظ کنید نمره ی عالی میگیرید

ندا دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

خیلی راحته واقعا.یعنی فک کن درس نمره بیاریه من 20شدم .اگه حتی فقط یه دورم بخونین بالای 15میگیرین

مریم دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://maryamblue.blogfa.com

سلام.درس خوبیه
من عاشق زبانم
فقط باید تمرینا رو یاد بگیری.
من نیمسال اول ۹۰ـ۹۱ گرفتم.بیشترش از تمرینا اومد.

p
سلام
خیلی ممنون از راهنماییتون

م -ف چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

درس شیرینیه حتی اگه زبانت اصلا خوب نباشه
فقط باید یه دیکشنری بذاری کنارت بگردی دنبال معنی لغات این باعث میشه یکم وقتتو بگیره
لغات آخر فصل رو باید قبل شروع هر فصل بخونی. تمرینا رو هم باید خوب یاد بگیری به نمونه سوالاتش اگه نگاه کنید متوجه میشید که چه قسمتهایی مهم
بله خودخوان هم میشه پاس کرد من تابستون برداشتم.دونستن معنی لغات بهترین کمک به خودتون ازهمه جاش سوال میدن.
بازم این نظر من ممکن برا شما در هر صورت سخت به نظر بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد